Veel plezier!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer naar DM toe met de hondjes
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht net: hoe kunnen d e3 J's nou bij DWDD zitten als vandaag de halve finale is? Maar dat zijn Nick en Simon. Ik hou het nog steeds niet uit elkaar
quote:'Nederland geen fan van Songfestival'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Driekwart van Nederland zou niet van plan zijn om de komende week af te stemmen op het Eurovisie Songfestival.
Zestig procent van de bevolking is zelfs van mening dat het liedjesfestijn mag stoppen, zo blijkt uit een onderzoek gehouden door Trendbox.
Toch zal het afwachten zijn of deze cijfers onveranderd zullen blijven, mocht het de 3JS aanstaande donderdag lukken om de finale van het Eurovisie Songfestival te halen.
Tweederde van de ondervraagden weet bovendien dat het de Volendamse groep is die Nederland vertegenwoordigt. Dit in tegenstelling tot iets minder dan een derde deel, zij denken toch echt dat Nick en Simon voor ons land op het podium staan...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik snap echt niet hoe die daar komt![]()
Naja k ga maar ff richting kruidvat
Ik heb een echtgenoot om die dingen weg te halen, brrquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kun je nou met zoveel honden niet permanent iets om handen hebben om teken te verwijderen
![]()
Ik heb echt 3 pincetten en wel 4 tekentangen of zo, in tassen, thuis, op mn werk![]()
Ze hebben in die 11 jaar dat ik honden heb nog geen 10 teken gehad bij elkaar maar als ze ze hebben dan sta ik paraat
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een echtgenoot om die dingen weg te halen, brr
En een tekentang idd
Elco heeft er geloof ik één keer één gehad, achter zijn oor.
quote:
Daarom niet!quote:
Heb je je bilnaad goed gecheckt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb wel een pincet ja, tekentangen vind ik niet handig. Maar ik kon hem nu niet zo snel vinden
ach ja.. de teek is weg, brrr..bij jezelf is het toch wel wat lastiger
Better safe than sorry denk ik idd altijd bij die dingen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook meerdere tekentangen, nog nooit nodig gehad gelukkig maar er zit er sowieso altijd eentje in mijn toilettas. Christan heeft een keertje een teek gehad toen hij met opa en oma op vakantie was. Sindsdien heeft oma ook zo'n tangetje
Wat ben je ook een heerlijk mens hequote:Op woensdag 11 mei 2011 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je je bilnaad goed gecheckt?
Daar zitten ze ook graag
Ik maak geen grapje, ze zoeken lekkere warme plekjes op, bilnaad is favorietquote:
Daarom zeg ik, check je bilnaad ffquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bah, echt ranzig. Nu ben ik bang dat ik er nog meer heb
Lekker rustig aan doen jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is vooral familie op bezoek geweest en dat is prima.
We zijn toch veel boven en hebben haar zelf vast andere nog niet
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik kan wel meer plekken bedenken waar ik liever geen teek heb.![]()
Als die al op mn buik kan komen, terwijl er een spijkerbroek en shirtje overheen zat![]()
Hij had zich onderweg maar even vastgebeten voor een snackje, honger van de barre tocht, arme teekquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij zat al aardig in de buurt in ieder geval![]()
Vreselijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een teek onder mn tiet es![]()
Maar goed ik was al lang blij dat ie niet in mn bilnaad was gekropen, dat is tamelijk lastig zelf te verwijderen denk ik![]()
Moet je iemand anders vragen om een teek uit je bilnaad te draaien, imagine![]()
![]()
![]()
Mag je ook kangaroeën met haar? Dat ze lekker op je borst mag liggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is vooral familie op bezoek geweest en dat is prima.
We zijn toch veel boven en hebben haar zelf vast andere nog niet
Oh ik ook ja, en wat was ik beroerd van die kuur toen ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:14 schreef phusician het volgende:
En nu maar oppassen dat er geen rode kring omheen komt, dan is het zaak om antibiotica te vragen, anders Lymn, heb ik ook meegemaakt
Ja dat is echt dramatisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:14 schreef phusician het volgende:
En nu maar oppassen dat er geen rode kring omheen komt, dan is het zaak om antibiotica te vragen, anders Lymn, heb ik ook meegemaakt
Zal ik een paint voor je maken? Dat vult lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef Muis006 het volgende:
Ohmmmmmmmmmmm inspiratieeeeeeeeeeee
*Opdracht moet morgen af en ik moet nog twee A4tjes.*
Please do.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een paint voor je maken? Dat vult lekker
Waar gaat ie over?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef Muis006 het volgende:
Ohmmmmmmmmmmm inspiratieeeeeeeeeeee
*Opdracht moet morgen af en ik moet nog twee A4tjes.*
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar gaat ie over?
Ik heb veel inspiratie vanmorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]Wat een leuk onderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah waren zulke dingen dus wel echt mijn richting ook.
Maar ik ben dr echt helemaal uit
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ja tof hequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een leuk onderwerp![]()
Vroegah waren zulke dingen dus wel echt mijn richting ook.
Maar ik ben dr echt helemaal uit
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]Ow, nice; als ik tijd had, paintte ik een blije chinees voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Heel leuk ja.quote:
Wat een pauper he!quote:
Ik hoop voor DM dat ze wel dr eigen pincet meegenomen heeftquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Let op, straks wil ze ook nog dat je haar billen checkt
Verplicht onderzoek?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Wat een pauper he!
Ow ff wat heel anders.
Toen ik gisteren thuis kwam lag er een briefje in de bus van iemand van het CBS, dat ik enige tijd geleden een brief ontvangen had met het verzoek via internet deel te nemen aan een onderzoek.
En dat ik daar nog niet op gereageerd was en dat ze daarom aan de deur geweest waren om te vragen of ik mee wil doen en dat ze binnenkort weer langs kwamen omdat ik helaas niet thuis was.
WTF?
Ik vind het echt zoooooooo belachelijk opdringerig![]()
Ik ga ze es ff bellen dat ze helemaal nooit meer aan mijn deur moeten komen![]()
Idioten!
Nee het is niet verplicht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Verplicht onderzoek?![]()
Wij hebben hier een volkstelling. Die is wel verplicht, als je niet meedoet kun je geloof ik 500 euro boete krijgenAlleen krijg je geen bewijs dat je hem ingevuld hebt nadat je je antwoorden verstuurd hebt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:41 schreef ElisaB het volgende:
Let op, straks wil ze ook nog dat je haar billen checkt
Ga eens proberen vanmiddag? Als ie werkt, ga ik 'm ook doen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Is weer eens een andere manier om iemand te versieren: Zeg, kun je m'n bilnaad effe checken?
Hey, ik denk dat ik een teek in mn bilnaad heb, zou jij even willen kijken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is weer eens een andere manier om iemand te versieren: Zeg, kun je m'n bilnaad effe checken?
Op zijn Grieksquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Hey, ik denk dat ik een teek in mn bilnaad heb, zou jij even willen kijken?
Nee geen teek te zien?
Ach, nu ik hier dan toch met mn onderbroek op mn enkels gebukt voor je sta...
Hoppa!
Bij m'n vent werkt het geheidquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef ElisaB het volgende:
Ga eens proberen vanmiddag? Als ie werkt, ga ik 'm ook doen!
Arschlochnade natuurlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij m'n vent werkt het geheidEn verder zie ik vandaag waarschijnlijk alleen de monteurs in de garage. En daarbij ga ik het niet proberen, dank je.
Ik weet trouwens niet wat bilnaad in het Duits is
Ach ja, nu je het zegt!quote:
En anders gewoon broek uit, bukken en aanwijzen! Dat snappen die Duitsers heus welquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En anders gewoon broek uit, bukken en aanwijzen! Dat snappen die Duitsers heus wel
Ja heus wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En anders gewoon broek uit, bukken en aanwijzen! Dat snappen die Duitsers heus wel
Ja, is heel normaal hier in garagesquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef ElisaB het volgende:
Bück dich!quote:
Nou, dáárom! En als ze het niet snappen, dan levert het vast een keigoed verhaal op en heb je weer eens iets te postenquote:
Wat nou bek dicht! Hou zelluf.quote:
quote:
Jij blijft ook niet eeuwig jong hoor, calimeroquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat grapje wordt oud
Maar dat ben jij ook dus het verbaast me niets
Nee, niet eeuwig, maar voorlopig nog even wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij blijft ook niet eeuwig jong hoor, calimero
Even duurt ook nie meer langquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, niet eeuwig, maar voorlopig nog even wel.
Eerste tekenen van een tekenbeet: vergeetachtigheid. Ik zou bij de voordeur eerst de bilnaad checken als ik jou wasquote:
Oh, je moet morgen ff de post gaan checken bij je pa, ik ben net wat van die gedroogde meuk voor je aan het inpakkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef DeZwabber het volgende:
Meer dan een uur te laat door stakend ovde ret zou staken tot 08:30, en dat liep een half uur uit
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:03 schreef Pagan het volgende:
Gisteren voor het slapen gaan een aflevering Fringe gekeken met nogal wat bliksem erin. Daarna ging ik voor het laatste rondje met de honden op het open veld, toen kwam er vrij snel een heftige onweersbui aan. Niet leuk als je het hoogste punt in de omgeving bent.
p.s. Dexter gaat op 25 september verder in de US of A.
Je kunt seizoen 1 toch wel van het www halen en branden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben met een vriendin seizoen 2 nog eens aan het kijken, ik moet seizoen 1 nog ergens vandaan halen, en dan krijgt mn moeder ze ook nog eens van me.
We hebben echt onwijs veel kijkplezier van je dvds
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt seizoen 1 toch wel van het www halen en branden?
Ja weet ik ik moet m ook gewoon nog ff scoren.quote:
Stuur er een avvekaat op af!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjonge jonge, ik heb dat CBS mens nu al 5 keer geprobeerd te bellen om te zeggen dat ze vooral nooit meer aan mn deur moet komen staan bellen, ze neemt mooi niet op
Die staat ondertussen voor jouw deur te vloeken dat je er alwéér niet bentquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjonge jonge, ik heb dat CBS mens nu al 5 keer geprobeerd te bellen om te zeggen dat ze vooral nooit meer aan mn deur moet komen staan bellen, ze neemt mooi niet op
Ja arme Kees en Karelquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die staat ondertussen voor jouw deur te vloeken dat je er alwéér niet bent
Spannend!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef Maes het volgende:
Joehoe
![]()
Ik heb het zo druk niet normaal meer maar even snel. F_r geweldig, lief, klein, schattig meisje hebben jullie met een prachtige naam
Vandaag gaan we DEJURK ophalenOMG de stress, ik kan het niet meer aan
Oh lekker is datquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Ik weet niet of iemand deze brokken gebruikt maar dit stond in de Telegraaf![]()
Alarm om epilepsie-brokken
GENT - Dierenartsen verbonden aan de Universiteit van Gent slaan alarm nadat jonge puppy's epilepsie-aanvallen kregen na het eten van een bepaalde soort hondenbrokken.
Het zou gaan om de brokken van Bento-Kronen, 'Lamb & Rice All Breeds Growth 8'. Het voer is ook in Nederland verkrijgbaar. Of de aanvallen van de dieren direct in verband staan met het eten van de brokken, is niet bewezen, maar volgens dierenarts Sofie Bhati, kliniehoofd neurologie aan de Universiteit van Gent, hebben de puppy's in kwestie stuk voor stuk de brokken gegeten.
De dierenkliniek lichtte de producent Versele-Laga in nadat bezorgde baasjes langskwamen omdat hun honden zich abormaal gedroegen. "Volgens de eigenaren vertoonden ze een soort epileptische aanvallen. Het bleek om jonge honden te gaan die allemaal die specifieke voeding kregen", aldus Bhati in Het Laatste Nieuws.
Het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) noemt de zaak 'vreemd'. "We wachten het onderzoek af, maar mogelijk veranderde een leverancier de samenstelling zonder ons medeweten. Uit voorzorg hebben we besloten om de hondenvoeding die de laatste acht maanden is verkocht terug te roepen", zegt marketingmanager Ann Breugelmans.
Bento Kronen; checkquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Ik weet niet of iemand deze brokken gebruikt maar dit stond in de Telegraaf![]()
Alarm om epilepsie-brokken
GENT - Dierenartsen verbonden aan de Universiteit van Gent slaan alarm nadat jonge puppy's epilepsie-aanvallen kregen na het eten van een bepaalde soort hondenbrokken.
Het zou gaan om de brokken van Bento-Kronen, 'Lamb & Rice All Breeds Growth 8'. Het voer is ook in Nederland verkrijgbaar. Of de aanvallen van de dieren direct in verband staan met het eten van de brokken, is niet bewezen, maar volgens dierenarts Sofie Bhati, kliniehoofd neurologie aan de Universiteit van Gent, hebben de puppy's in kwestie stuk voor stuk de brokken gegeten.
De dierenkliniek lichtte de producent Versele-Laga in nadat bezorgde baasjes langskwamen omdat hun honden zich abormaal gedroegen. "Volgens de eigenaren vertoonden ze een soort epileptische aanvallen. Het bleek om jonge honden te gaan die allemaal die specifieke voeding kregen", aldus Bhati in Het Laatste Nieuws.
Het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) noemt de zaak 'vreemd'. "We wachten het onderzoek af, maar mogelijk veranderde een leverancier de samenstelling zonder ons medeweten. Uit voorzorg hebben we besloten om de hondenvoeding die de laatste acht maanden is verkocht terug te roepen", zegt marketingmanager Ann Breugelmans.
ben ik nou gek of stond er hier eerst peludo teefquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees net pas dat die mooie brindle pup van Sonja dood is...
ja stond dr ook maar het was wat lang, dit is wat korterquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef indaha het volgende:
[..]
ben ik nou gek of stond er hier eerst peludo teef
Gelukkig ik begon al aan Alzheimer te denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja stond dr ook maar het was wat lang, dit is wat korter
Daar zal ie niet veel van voelenquote:
Ja ik ben ook wel aardig boos gewordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had t bij hem gedaan en gevraagd of ie dat normaal vond.
De enige die zomaar mijn honden mag slaan ben ik zelf
Ik neem wel aan dat je zelf ook je hond terug riep toen je zag dat ze de bal niet aan die man wilde geven?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ook vragen van ja hallo waarom doe je dat? Ging hij een heel verhaal ophangen dat hij de leider was en Jules moest luisteren blahblah.. rot toch op..hij heeft niets met mijn hond te maken, ik heb de leiding, hij niet. Ga niet zomaar mijn hond een tik geven, omdat jij vind dat ze onderdanig moet zijn
Had je nog mazzel dat ie niet over dr heen ging staan pissenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij wilde zn territorium opeisen tov Jules.
Ze had de bal al los, daar had hij zn voet al opgezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem wel aan dat je zelf ook je hond terug riep toen je zag dat ze de bal niet aan die man wilde geven?
Maar goed, als we met een groep zijn en er lopen honden te kutten dan zeg ik altijd schop maar of mep maar ( tis dan toch altijd Sjon) want dat doe ik zelf ook.
Een vreemde moet dat echt niet zomaar flikken bij mijn honden.
Dan tik ik terug.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, je moet morgen ff de post gaan checken bij je pa, ik ben net wat van die gedroogde meuk voor je aan het inpakken
Is al gepost, dus dat is dr morgen wel.quote:
Challenge acceptedquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is al gepost, dus dat is dr morgen wel.
Ik zou het geen weken in die vlop laten zitten![]()
Die garnalen, daar moest mn vriendin gisteren van huilen dus
Puppycursus was grote faal hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Napoleon snoepjes.![]()
Diaz en Oscar gaan samen op puppycursus.
No shit Sherlockquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net een liter bloedsinasappelsap op en nu ben ik misselijk
Straks ook niet, maar dan ga je achterstevorenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Zuuuuuuuuur die shit![]()
Ik ben er echt aan verslaafd maar normaal drink ik maar een halve liter per dag.
Ik konniemeerstoppen net
Bofkontjequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik hou het heus wel binnen.
Het stoot wel op zeg maar
Ja gaat het door?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Napoleon snoepjes.![]()
Diaz en Oscar gaan samen op puppycursus.
Het is geen novilon, gewoon vinyl.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Waarom kreeg Jules een tik dan?
Als het zonder reden was had ik die man heeeeel hard getikt, zeker weten![]()
Oognip, is dat novilon?
En is je bed zo klein of is dat raam zo groot
Ja dat vind ik ook en hij kijkt zo liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind hem met hangende oortjes veel schattiger
Hartstikke schattigquote:Op
woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Ikke sgattig, nee doe ff normaal zeg![]()
[ afbeelding ]
Ok vooruit dan maar:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Ikke sgattig, nee doe ff normaal zeg![]()
[ afbeelding ]
Ok vooruit dan maar:
[ afbeelding ]
Ja, maar wel een heel erg vaag Telegraaf-verhaal. Dus ik zou maar even rustig afwachtenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef senesta het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rokken__.html?p=10,2
Heeft hier iemand tijd om hier een topic over te maken, best ernstig
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
auw.
Gips is er wel af. Er zit een enorm ei opmorgen naar de fysio
alles is stijf enzo. Kan al wel zonder krukken "lopen" en autorijden heb ik ook al gedaan
Maar hij doet nu wel pijn. Pfff
Jij was in de veronderstelling dat je zo weghuppelde?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
auw.
alles is stijf enzo. Kan al wel zonder krukken "lopen" en autorijden heb ik ook al gedaan
Nou, nee... Ze zei toen ik er kwam dat ik waarschijnlijk de eerste paar dagen niet zonder krukken kon. Mocht wel, maar ze zag het somber in. Ik heb 3 stappen gezet met krukken en heb ze toen aan de kant gemiktquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij was in de veronderstelling dat je zo weghuppelde?Je zult zien dat je binnen een paar dagen alweer een stuk mobieler bent. Weet je wat lekker is om te doen? Voet in een bak warm water en dan bewegen. Wordt ie lekker soepel van.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog een filmpje van een dansende Q.
Doe maar geen balletklas
Gewoon warm waterquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef Qwea het volgende:
Nou, nee... Ze zei toen ik er kwam dat ik waarschijnlijk de eerste paar dagen niet zonder krukken kon. Mocht wel, maar ze zag het somber in. Ik heb 3 stappen gezet met krukken en heb ze toen aan de kant gemikt
Alles is stijf dat snap ik. Heb het ook al langzaam aan op en neer laten gaan zodat het wat soepeler zou worden. Dat ik niet gelijk echt mobiel ben snap ikMaar er zit best wat vocht in lijkt wel. Geen idee of dat normaal is...
Naja, vraag het morgen wel aan de fysioIk heb heeeeeeeeeeerlijk gedoucht vanmiddag... mijn benen geschoren (pleuris wat zat dat mesje vol
!! ) en de meeste dooie huid (
) eraf gehaald. Zo goor is dat.
Smeer de wond nu lekker vettig in met vaseline steeds. Want hij trekt en jeukt...
In een bak water kan ik idd wel doen ja, teiltje ofzo. Alleen water? Of ook biotex?
Superleuk! (Was de overboeking nog binnen? Ik zag maandag dat ie het de eerste keer niet had gedaan)quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
'Puck' en ik hebben f_r ontmoet![]()
Wij hebben haar het één en ander gegeven namens een aantal van hier.
- Prematuur kledingsetje maatje 42
- Kledingsetje maat 44
- Weleda ontspanningsdouche![]()
- Handcréme (bij zo'n kleintje moet je bij elk contact je handen wassen)
- Slinger Hoera een meisje
- Fruitmandje (om eindelijk de vitamientjes binnen te houden)
- Kaart met de namen van de doneerders
[ afbeelding ]
Lief!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
- Kledingsetje maat 44
[ afbeelding ]
Fijn dat ze niet meer misselijk is! Weet je of het ziekenhuis ver rijden is van haar huis of is het te doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sorry Elisa, ik heb even een laatste topic gepakt en de mensen die daarin gepost had een pm gestuurd. Ik was even de draad kwijt wie hier tegenwoordig veel posten en wie niet namelijk.
Het gaat goed met f_rZe is niet meer misselijk en haar bloeddruk is weer normaal. Ze gaat zo veel mogelijk naar boven om bij haar meisje te zijn. Ze vindt het kolven niks maar doet dit om haar kleintje van goede voedingsstoffen te voorzien. Helaas moet ze a.s. maandag naar huis en dat is natuurlijk wel even een zware dobber zo zonder je kindje. Dat wordt veel op en neer reizen.
Sommigen hadden hun username bij de overboeking gezet maar anderen weer niet dus het is me niet helemaal duidelijk wie nu iets heeft overgemaakt![]()
Iedereen die had toegezegd te doneren staat op de kaart en voor het totaal bedrag dat ik gisteren binnen had + inleg van mij zelf heb ik iets gekocht.
bij jou ook alquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Superleuk! (Was de overboeking nog binnen? Ik zag maandag dat ie het de eerste keer niet had gedaan)
Hoe is het met f_r?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef senesta het volgende:
Wat super dat ze niet meer misselijk is en dat haar bloeddruk nu goed is, dat scheelt al een hele bult denk ik zo. En een leuk pakket!
De underscore in 'f_r' blokeert de overschrijving bij de INGquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Ynske het volgende:
bij jou ook alhoop dat die van mij nu wel binnen is....
als dat zo is moet ik zo eens even gaan kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef APK het volgende:
[..]
De underscore in 'f_r' blokeert de overschrijving bij de ING
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lief!
Jammer dat ik het niet wist; had graag meegedaan
Vond ze het leuk?
Hee, da's raar. Ik had gePMd dat ik mee wilde doen maar ik realiseer me nu pas dat ik daarna niks meer gehoord heb van jequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sorry Elisa, ik heb even een laatste topic gepakt en de mensen die daarin gepost had een pm gestuurd. Ik was even de draad kwijt wie hier tegenwoordig veel posten en wie niet namelijk.
Wat een leuk pakketquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
- Kledingsetje maat 44
[ afbeelding ]
Ja ik had ook wel mee willen doen, maar het belangrijkste is dat alles met haar en de kleine meid goed gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lief!
Jammer dat ik het niet wist; had graag meegedaan
Vond ze het leuk?
Ik wil in ieder geval dan wel bijdragenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Als iedereen die graag had mee willen doen ook wat gaat inzamelen, en dan eentje op bezoek![]()
En heel fijn dat de misselijkheid en bloeddruk weer oke zijn
Ja natuurlijk is dat moeilijk voor je want geen moeder laat haar kind graag alleen, dat wordt heel veel reizen voor jequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Allemaal heel erg bedankt voor de lieve cadeautjes die DML vandaag mee had
Ik ga zaterdag weer naar huis merk wel dat ik er moeite mee heb niet zelf voor onze dochter te kunnen zorgen. Het worden 6 hele lange weken
Ja ik neem die van mij mooi niet meer mee..gebruik gewoon die van jou.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Multi maakt trouwens betere foto's dan ik met met m'n camera.
Is het ziekenhuis ver bij jullie huis vandaan? Het is vervelend dat ze nog moet blijven, maar aan de andere kant geeft het jou ook de gelegenheid om weer een beetje bij te komen. En je mag natuurlijk in de loop van die 6 weken steeds meer voor en met haar doen, naarmate ze groter en sterker wordt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga zaterdag weer naar huis merk wel dat ik er moeite mee heb niet zelf voor onze dochter te kunnen zorgen. Het worden 6 hele lange weken
Fijn dat je er blij mee bentquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja man, dat wordt doorbijten! Maar ook aan deze 6 weken komt weer een eind. En je gaat het gewoon redden, want het ergste deel heb je al gehad. Dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat lijkt mij zeer duidelijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Uiteindelijk gaat het om de gedachte die telt en ik denk dat het f_r wel duidelijk is dat iedereen hier ontzettend met haar meeleeft.
Mijn intenties waren goed en ik hoop dan ook dat ik nu niemand voor het hoofd gestoten heb.
Ik ga ook slapenquote:Nu kruip ik weer terug in mijn schulp.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dames,
Ik ging in eerst instantie gewoon vanuit mijzelf naar f_r toe omdat ik ook zo'n rot zwangerschap achter de rug heb.
Toen bedacht ik mij dat ik wellicht vanuit hier wat cadeautjes mee kon nemen omdat iedereen meeleeft.
Sinds ik Puck heb ben ik echter blij als het me lukt op een dag om te douchendus dit topic volgen lukt me zeker niet en dus ben ik niet meer op de hoogte wie hier precies posten en meeleven.
Ik heb daarom maar een topic gepakt en de veel posters daarin een pm gestuurd. De meesten hebben gereageerd, sommigen niet en ik heb helaas dus een aantal mensen die ook mee hadden wil doen niet gezien en niet betrokken in mijn pm.
Tevens heb ik tussen al die reacties terug ook twee dames vergeten mijn bankgegevens terug te pmen. Deze dames staan wel genoemd op de kaart trouwens.
Het spijt mij oprecht dat ik niet alle meelevers opgenomen heb in mijn pm voor een cadeau en dat ik enkelen pm's over het hoofd gezien heb voor mijn bankgegevens.
Uiteindelijk gaat het om de gedachte die telt en ik denk dat het f_r wel duidelijk is dat iedereen hier ontzettend met haar meeleeft.
Mijn intenties waren goed en ik hoop dan ook dat ik nu niemand voor het hoofd gestoten heb.
Nu kruip ik weer terug in mijn schulp.
Welnee, ben je mal. Helemaal prima zo hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Strega hier, gvd als mijn enkel er zo uitzag zou ik de Godin op m'n blote knieën dankenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
auw.
Strega nog even, we gaan zo naar bed, vandaar dat ik niet in/uit log.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het gaat goed met f_rZe is niet meer misselijk en haar bloeddruk is weer normaal. Ze gaat zo veel mogelijk naar boven om bij haar meisje te zijn. Ze vindt het kolven niks maar doet dit om haar kleintje van goede voedingsstoffen te voorzien. Helaas moet ze a.s. maandag naar huis en dat is natuurlijk wel even een zware dobber zo zonder je kindje. Dat wordt veel op en neer reizen.
Sommigen hadden hun username bij de overboeking gezet maar anderen weer niet dus het is me niet helemaal duidelijk wie nu iets heeft overgemaakt![]()
Iedereen die had toegezegd te doneren staat op de kaart en voor het totaal bedrag dat ik gisteren binnen had + inleg van mij zelf heb ik iets gekocht.
Natuurlijk is dat het enige wat telt , heel fijn dat je het georganiseerd hebtquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat is pijnlijk ja,quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
Pffft, vandaag voor de tweede keer m'n nieuwe schoenen aan gedaan, dit keer met fancy blarenpleisters.
Het deed inderdaad minder pijn, maar ik haal ze er net af, beide blaren zijn compleet verrot gescheurd, de vloeistof uit de blaren heeft iets raars met die pleister gedaan, die ook bijna verrot was en helemaal in de wond gekleefd zat. En er kwam prut uit
Het is dus alleen maar erger geworden,
Mehehehequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega hier, gvd als mijn enkel er zo uitzag zou ik de Godin op m'n blote knieën danken
Maar, volgens haar mocht ik gewoon weer lopen enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Als je nu volledig gaat belasten zal dat ei niet snel verdwijnen. Opbouwen en steeds meer gewicht erop zetten, da's beter. Want je moet je pootje wel blijven bewegen zodat het vocht naar boven gepompt kan worden.
Oh joh, het heeft niets te maken met voor het hoofd stoten hoor. Het was gewoon een superlief idee en ik had graag mee gedaan, that's all.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dames,
Ik ging in eerst instantie gewoon vanuit mijzelf naar f_r toe omdat ik ook zo'n rot zwangerschap achter de rug heb.
Toen bedacht ik mij dat ik wellicht vanuit hier wat cadeautjes mee kon nemen omdat iedereen meeleeft.
Sinds ik Puck heb ben ik echter blij als het me lukt op een dag om te douchendus dit topic volgen lukt me zeker niet en dus ben ik niet meer op de hoogte wie hier precies posten en meeleven.
Ik heb daarom maar een topic gepakt en de veel posters daarin een pm gestuurd. De meesten hebben gereageerd, sommigen niet en ik heb helaas dus een aantal mensen die ook mee hadden wil doen niet gezien en niet betrokken in mijn pm.
Tevens heb ik tussen al die reacties terug ook twee dames vergeten mijn bankgegevens terug te pmen. Deze dames staan wel genoemd op de kaart trouwens.
Het spijt mij oprecht dat ik niet alle meelevers opgenomen heb in mijn pm voor een cadeau en dat ik enkelen pm's over het hoofd gezien heb voor mijn bankgegevens.
Nu kruip ik weer terug in mijn schulp.
Oh, had je Norwegian Wood al gekeken?quote:
Tis heul nog geen vrijdag , eppo'squote:Op donderdag 12 mei 2011 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
iedereen heeft een brief in de bus gekregen dat ze vrijdag de 13e met hogedrukspuiten de balkons komen reinigen. En we dan dus die dingen-die-door-de-spijlen-heen-gewoven-zijn weg moeten halen en eventuele spullen van het balkon moeten halen
en ja hoor, staan ze vanochtend met de hogedrukspuit tegen het balkon waar nog dat doek in gewogen zit aan te blazen
sukkels
Cool!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ga ik eigenlijk vandaag doen![]()
dan even een dvdtje voor je regelen
Pauperzus met frituurpan op balkonquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Muis006 het volgende:
Zwab, ik ken het
Bij mijn zus en vriend in het app.complex gingen ze dat ook doen. Mijn vriend wilde dat, dus die had alles leeggehaald. Mijn zus niet, dus die had alles laten staan (zoals in de brief stond).
Hebben ze het toch gedaangelukkig was alleen de frietpan naar de klote.
Sukkels
Game on!quote:
neehee, frituren doe je stiekem bij de buren, heb je helemaal geen last van de geurquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waar moet het dan, in de kamer?
Zal lekker ruiken
Oh kut, nou laat maar dan , flauwerdquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neehee, frituren doe je stiekem bi de buren, heb je helemaal geen last van de geur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |