Veel plezier!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer naar DM toe met de hondjes
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht net: hoe kunnen d e3 J's nou bij DWDD zitten als vandaag de halve finale is? Maar dat zijn Nick en Simon. Ik hou het nog steeds niet uit elkaar
quote:'Nederland geen fan van Songfestival'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Driekwart van Nederland zou niet van plan zijn om de komende week af te stemmen op het Eurovisie Songfestival.
Zestig procent van de bevolking is zelfs van mening dat het liedjesfestijn mag stoppen, zo blijkt uit een onderzoek gehouden door Trendbox.
Toch zal het afwachten zijn of deze cijfers onveranderd zullen blijven, mocht het de 3JS aanstaande donderdag lukken om de finale van het Eurovisie Songfestival te halen.
Tweederde van de ondervraagden weet bovendien dat het de Volendamse groep is die Nederland vertegenwoordigt. Dit in tegenstelling tot iets minder dan een derde deel, zij denken toch echt dat Nick en Simon voor ons land op het podium staan...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik snap echt niet hoe die daar komt![]()
Naja k ga maar ff richting kruidvat
Ik heb een echtgenoot om die dingen weg te halen, brrquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kun je nou met zoveel honden niet permanent iets om handen hebben om teken te verwijderen
![]()
Ik heb echt 3 pincetten en wel 4 tekentangen of zo, in tassen, thuis, op mn werk![]()
Ze hebben in die 11 jaar dat ik honden heb nog geen 10 teken gehad bij elkaar maar als ze ze hebben dan sta ik paraat
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een echtgenoot om die dingen weg te halen, brr
En een tekentang idd
Elco heeft er geloof ik één keer één gehad, achter zijn oor.
quote:
Daarom niet!quote:
Heb je je bilnaad goed gecheckt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb wel een pincet ja, tekentangen vind ik niet handig. Maar ik kon hem nu niet zo snel vinden
ach ja.. de teek is weg, brrr..bij jezelf is het toch wel wat lastiger
Better safe than sorry denk ik idd altijd bij die dingen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook meerdere tekentangen, nog nooit nodig gehad gelukkig maar er zit er sowieso altijd eentje in mijn toilettas. Christan heeft een keertje een teek gehad toen hij met opa en oma op vakantie was. Sindsdien heeft oma ook zo'n tangetje
Wat ben je ook een heerlijk mens hequote:Op woensdag 11 mei 2011 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je je bilnaad goed gecheckt?
Daar zitten ze ook graag
Ik maak geen grapje, ze zoeken lekkere warme plekjes op, bilnaad is favorietquote:
Daarom zeg ik, check je bilnaad ffquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bah, echt ranzig. Nu ben ik bang dat ik er nog meer heb
Lekker rustig aan doen jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is vooral familie op bezoek geweest en dat is prima.
We zijn toch veel boven en hebben haar zelf vast andere nog niet
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik kan wel meer plekken bedenken waar ik liever geen teek heb.![]()
Als die al op mn buik kan komen, terwijl er een spijkerbroek en shirtje overheen zat![]()
Hij had zich onderweg maar even vastgebeten voor een snackje, honger van de barre tocht, arme teekquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij zat al aardig in de buurt in ieder geval![]()
Vreselijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een teek onder mn tiet es![]()
Maar goed ik was al lang blij dat ie niet in mn bilnaad was gekropen, dat is tamelijk lastig zelf te verwijderen denk ik![]()
Moet je iemand anders vragen om een teek uit je bilnaad te draaien, imagine![]()
![]()
![]()
Mag je ook kangaroeën met haar? Dat ze lekker op je borst mag liggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is vooral familie op bezoek geweest en dat is prima.
We zijn toch veel boven en hebben haar zelf vast andere nog niet
Oh ik ook ja, en wat was ik beroerd van die kuur toen ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:14 schreef phusician het volgende:
En nu maar oppassen dat er geen rode kring omheen komt, dan is het zaak om antibiotica te vragen, anders Lymn, heb ik ook meegemaakt
Ja dat is echt dramatisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:14 schreef phusician het volgende:
En nu maar oppassen dat er geen rode kring omheen komt, dan is het zaak om antibiotica te vragen, anders Lymn, heb ik ook meegemaakt
Zal ik een paint voor je maken? Dat vult lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef Muis006 het volgende:
Ohmmmmmmmmmmm inspiratieeeeeeeeeeee
*Opdracht moet morgen af en ik moet nog twee A4tjes.*
Please do.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een paint voor je maken? Dat vult lekker
Waar gaat ie over?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef Muis006 het volgende:
Ohmmmmmmmmmmm inspiratieeeeeeeeeeee
*Opdracht moet morgen af en ik moet nog twee A4tjes.*
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar gaat ie over?
Ik heb veel inspiratie vanmorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]Wat een leuk onderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah waren zulke dingen dus wel echt mijn richting ook.
Maar ik ben dr echt helemaal uit
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ja tof hequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een leuk onderwerp![]()
Vroegah waren zulke dingen dus wel echt mijn richting ook.
Maar ik ben dr echt helemaal uit
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]Ow, nice; als ik tijd had, paintte ik een blije chinees voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Heel leuk ja.quote:
Wat een pauper he!quote:
Ik hoop voor DM dat ze wel dr eigen pincet meegenomen heeftquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Let op, straks wil ze ook nog dat je haar billen checkt
Verplicht onderzoek?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Wat een pauper he!
Ow ff wat heel anders.
Toen ik gisteren thuis kwam lag er een briefje in de bus van iemand van het CBS, dat ik enige tijd geleden een brief ontvangen had met het verzoek via internet deel te nemen aan een onderzoek.
En dat ik daar nog niet op gereageerd was en dat ze daarom aan de deur geweest waren om te vragen of ik mee wil doen en dat ze binnenkort weer langs kwamen omdat ik helaas niet thuis was.
WTF?
Ik vind het echt zoooooooo belachelijk opdringerig![]()
Ik ga ze es ff bellen dat ze helemaal nooit meer aan mijn deur moeten komen![]()
Idioten!
Nee het is niet verplicht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Verplicht onderzoek?![]()
Wij hebben hier een volkstelling. Die is wel verplicht, als je niet meedoet kun je geloof ik 500 euro boete krijgenAlleen krijg je geen bewijs dat je hem ingevuld hebt nadat je je antwoorden verstuurd hebt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:41 schreef ElisaB het volgende:
Let op, straks wil ze ook nog dat je haar billen checkt
Ga eens proberen vanmiddag? Als ie werkt, ga ik 'm ook doen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Is weer eens een andere manier om iemand te versieren: Zeg, kun je m'n bilnaad effe checken?
Hey, ik denk dat ik een teek in mn bilnaad heb, zou jij even willen kijken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is weer eens een andere manier om iemand te versieren: Zeg, kun je m'n bilnaad effe checken?
Op zijn Grieksquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Hey, ik denk dat ik een teek in mn bilnaad heb, zou jij even willen kijken?
Nee geen teek te zien?
Ach, nu ik hier dan toch met mn onderbroek op mn enkels gebukt voor je sta...
Hoppa!
Bij m'n vent werkt het geheidquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef ElisaB het volgende:
Ga eens proberen vanmiddag? Als ie werkt, ga ik 'm ook doen!
Arschlochnade natuurlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij m'n vent werkt het geheidEn verder zie ik vandaag waarschijnlijk alleen de monteurs in de garage. En daarbij ga ik het niet proberen, dank je.
Ik weet trouwens niet wat bilnaad in het Duits is
Ach ja, nu je het zegt!quote:
En anders gewoon broek uit, bukken en aanwijzen! Dat snappen die Duitsers heus welquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En anders gewoon broek uit, bukken en aanwijzen! Dat snappen die Duitsers heus wel
Ja heus wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En anders gewoon broek uit, bukken en aanwijzen! Dat snappen die Duitsers heus wel
Ja, is heel normaal hier in garagesquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef ElisaB het volgende:
Bück dich!quote:
Nou, dáárom! En als ze het niet snappen, dan levert het vast een keigoed verhaal op en heb je weer eens iets te postenquote:
Wat nou bek dicht! Hou zelluf.quote:
quote:
Jij blijft ook niet eeuwig jong hoor, calimeroquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat grapje wordt oud
Maar dat ben jij ook dus het verbaast me niets
Nee, niet eeuwig, maar voorlopig nog even wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij blijft ook niet eeuwig jong hoor, calimero
Even duurt ook nie meer langquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, niet eeuwig, maar voorlopig nog even wel.
Eerste tekenen van een tekenbeet: vergeetachtigheid. Ik zou bij de voordeur eerst de bilnaad checken als ik jou wasquote:
Oh, je moet morgen ff de post gaan checken bij je pa, ik ben net wat van die gedroogde meuk voor je aan het inpakkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef DeZwabber het volgende:
Meer dan een uur te laat door stakend ovde ret zou staken tot 08:30, en dat liep een half uur uit
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:03 schreef Pagan het volgende:
Gisteren voor het slapen gaan een aflevering Fringe gekeken met nogal wat bliksem erin. Daarna ging ik voor het laatste rondje met de honden op het open veld, toen kwam er vrij snel een heftige onweersbui aan. Niet leuk als je het hoogste punt in de omgeving bent.
p.s. Dexter gaat op 25 september verder in de US of A.
Je kunt seizoen 1 toch wel van het www halen en branden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben met een vriendin seizoen 2 nog eens aan het kijken, ik moet seizoen 1 nog ergens vandaan halen, en dan krijgt mn moeder ze ook nog eens van me.
We hebben echt onwijs veel kijkplezier van je dvds
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt seizoen 1 toch wel van het www halen en branden?
Ja weet ik ik moet m ook gewoon nog ff scoren.quote:
Stuur er een avvekaat op af!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjonge jonge, ik heb dat CBS mens nu al 5 keer geprobeerd te bellen om te zeggen dat ze vooral nooit meer aan mn deur moet komen staan bellen, ze neemt mooi niet op
Die staat ondertussen voor jouw deur te vloeken dat je er alwéér niet bentquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjonge jonge, ik heb dat CBS mens nu al 5 keer geprobeerd te bellen om te zeggen dat ze vooral nooit meer aan mn deur moet komen staan bellen, ze neemt mooi niet op
Ja arme Kees en Karelquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die staat ondertussen voor jouw deur te vloeken dat je er alwéér niet bent
Spannend!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef Maes het volgende:
Joehoe
![]()
Ik heb het zo druk niet normaal meer maar even snel. F_r geweldig, lief, klein, schattig meisje hebben jullie met een prachtige naam
Vandaag gaan we DEJURK ophalenOMG de stress, ik kan het niet meer aan
Oh lekker is datquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Ik weet niet of iemand deze brokken gebruikt maar dit stond in de Telegraaf![]()
Alarm om epilepsie-brokken
GENT - Dierenartsen verbonden aan de Universiteit van Gent slaan alarm nadat jonge puppy's epilepsie-aanvallen kregen na het eten van een bepaalde soort hondenbrokken.
Het zou gaan om de brokken van Bento-Kronen, 'Lamb & Rice All Breeds Growth 8'. Het voer is ook in Nederland verkrijgbaar. Of de aanvallen van de dieren direct in verband staan met het eten van de brokken, is niet bewezen, maar volgens dierenarts Sofie Bhati, kliniehoofd neurologie aan de Universiteit van Gent, hebben de puppy's in kwestie stuk voor stuk de brokken gegeten.
De dierenkliniek lichtte de producent Versele-Laga in nadat bezorgde baasjes langskwamen omdat hun honden zich abormaal gedroegen. "Volgens de eigenaren vertoonden ze een soort epileptische aanvallen. Het bleek om jonge honden te gaan die allemaal die specifieke voeding kregen", aldus Bhati in Het Laatste Nieuws.
Het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) noemt de zaak 'vreemd'. "We wachten het onderzoek af, maar mogelijk veranderde een leverancier de samenstelling zonder ons medeweten. Uit voorzorg hebben we besloten om de hondenvoeding die de laatste acht maanden is verkocht terug te roepen", zegt marketingmanager Ann Breugelmans.
Bento Kronen; checkquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Ik weet niet of iemand deze brokken gebruikt maar dit stond in de Telegraaf![]()
Alarm om epilepsie-brokken
GENT - Dierenartsen verbonden aan de Universiteit van Gent slaan alarm nadat jonge puppy's epilepsie-aanvallen kregen na het eten van een bepaalde soort hondenbrokken.
Het zou gaan om de brokken van Bento-Kronen, 'Lamb & Rice All Breeds Growth 8'. Het voer is ook in Nederland verkrijgbaar. Of de aanvallen van de dieren direct in verband staan met het eten van de brokken, is niet bewezen, maar volgens dierenarts Sofie Bhati, kliniehoofd neurologie aan de Universiteit van Gent, hebben de puppy's in kwestie stuk voor stuk de brokken gegeten.
De dierenkliniek lichtte de producent Versele-Laga in nadat bezorgde baasjes langskwamen omdat hun honden zich abormaal gedroegen. "Volgens de eigenaren vertoonden ze een soort epileptische aanvallen. Het bleek om jonge honden te gaan die allemaal die specifieke voeding kregen", aldus Bhati in Het Laatste Nieuws.
Het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) noemt de zaak 'vreemd'. "We wachten het onderzoek af, maar mogelijk veranderde een leverancier de samenstelling zonder ons medeweten. Uit voorzorg hebben we besloten om de hondenvoeding die de laatste acht maanden is verkocht terug te roepen", zegt marketingmanager Ann Breugelmans.
ben ik nou gek of stond er hier eerst peludo teefquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees net pas dat die mooie brindle pup van Sonja dood is...
ja stond dr ook maar het was wat lang, dit is wat korterquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef indaha het volgende:
[..]
ben ik nou gek of stond er hier eerst peludo teef
Gelukkig ik begon al aan Alzheimer te denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja stond dr ook maar het was wat lang, dit is wat korter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |