Ik was nog niet bij een # gekomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:59 schreef 7754 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik net ook. In welke # zat jij?
Die 20 kon ik gewoon ophalen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik was nog niet bij een # gekomen.(zoek op weather maar 0 tweets, wel 20 nieuwe die ik niet te zien krijg)
Ik hoorde bij het weer dat er wat zat aan te komen vanuit Engeland, maar ik denk dat we het wel overleven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:59 schreef Infection het volgende:
Ik blijf lekker wakker. Heb morgen toch niet veel te doen, en ben nog redelijk wakker.
wat dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoorde bij het weer dat er wat zat aan te komen vanuit Engeland, maar ik denk dat we het wel overleven.
Nou, dan voelen we er ook niks meer van. Dan zou je naar de andere kant van het land gegooid worden door de schokquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:41 schreef raptorix het volgende:
14 op de schaal van richter is ongeveer een miljoen keer sterker als de aardbeving in japan....
Eerder 900 keer. Factor dertig tussen twee opeenvolgende waarden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:11 schreef raptorix het volgende:
Voor het begrip, de Yucaton inslag was 12 , dit zou dus 100 keer zwaarder zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |