Ik was nog niet bij een # gekomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:59 schreef 7754 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik net ook. In welke # zat jij?
Die 20 kon ik gewoon ophalen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik was nog niet bij een # gekomen.(zoek op weather maar 0 tweets, wel 20 nieuwe die ik niet te zien krijg)
Ik hoorde bij het weer dat er wat zat aan te komen vanuit Engeland, maar ik denk dat we het wel overleven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:59 schreef Infection het volgende:
Ik blijf lekker wakker. Heb morgen toch niet veel te doen, en ben nog redelijk wakker.
wat dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoorde bij het weer dat er wat zat aan te komen vanuit Engeland, maar ik denk dat we het wel overleven.
Nou, dan voelen we er ook niks meer van. Dan zou je naar de andere kant van het land gegooid worden door de schokquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:41 schreef raptorix het volgende:
14 op de schaal van richter is ongeveer een miljoen keer sterker als de aardbeving in japan....
Eerder 900 keer. Factor dertig tussen twee opeenvolgende waarden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:11 schreef raptorix het volgende:
Voor het begrip, de Yucaton inslag was 12 , dit zou dus 100 keer zwaarder zijn
ONWEER EN AARDBEVINGEN HEBBEN NIETS MET ELKAAR TE MAKENquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:41 schreef Nober het volgende:
Voorspelt door Raffaele Bendandi, deze man is daar goed in want hij had al eerder een aantal natuurrampen goed. Echter voorspelde hij een aardbeving op 11 mei 2011 in Rome, en die zou best eens uit kunnen komen.
Lees dit maar eens
Ik hoor hier in ieder geval donder en bliksem, dus ik begin het langzamerhand te geloven.
"Tum, tum, tum, Another One Bites the Dust... "quote:
In de hemel heb je geen wekkers...quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
Zijn we al dood ? Is dit de hemel ?
Of werkquote:
nee BansheeBoy is er ook dus dan is het hel @ bestquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
Zijn we al dood ? Is dit de hemel ?
Dat is wat ze je willen doen geloven ja.......quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:18 schreef Zith het volgende:
[..]
ONWEER EN AARDBEVINGEN HEBBEN NIETS MET ELKAAR TE MAKEN
kan iemand de tekst even quoten, zit op mobielquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:38 schreef Bastard het volgende:
En las vanmorgen een voorspelling over Rome, zou het dan toch? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lde-aardbeving.dhtml
quote:Ofschoon aardbevingen in Rome hoogst onwaarschijnlijk zijn, vrezen vele bijgelovige Romeinen dat de aarde morgen zal beven. Reden voor de paniek is dat de autodidactische wetenschapper Raffaele Bendandi in de jaren zeventig een aardbeving op 11 mei 2011 heeft voorspeld. Zelfs geruststellende woorden van deskundigen kunnen de angst niet wegnemen.
De vrees heeft bizarre gevolgen. Zo blijven winkels gesloten en zullen ouders hun kinderen niet naar school brengen. Vele Romeinen verlaten de stad.
De seismologen van het Geofsysich Instituut in Rome deden hun best door te zeggen dat er absoluut geen reden tot paniek is. Het instituut houdt morgen zelfs een open dag waarbij de wetenschappers met video's en lezingen duidelijk maken dat het voorspellen van een aardbeving nagenoeg onmogelijk is, schrijft de krant La Repubblica.
Rome ligt in een ongevaarlijk gebied, aldus seismoloog Alessandro Amato. In tegenstelling tot het aangrenzende Umbrië is een aardbeving in Rome zeer onwaarschijnlijk.
Volgens media was er niettemin twee jaar geleden een aardbeving. Op 12 mei 2009 schudde de aarde licht in de buurt van het Vaticaan, met een kracht van 2,1 op de schaal van Richter.
deja vuquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef MisterSqueaky het volgende:
Er ging toch een leuke asteroïde langs de aarde scheren ?
Misschien heeft die wat vertraging en komt de ellende nog
Prijs de dag niet voor het avond is..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef Infection het volgende:
En zoals altijd was het natuurlijk weer een hoax...
He jammer, geen miljoen dodenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef Infection het volgende:
En zoals altijd was het natuurlijk weer een hoax...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |