Zal eens tijd worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Honderdduizend keer zo zwaar als de zwaarste aardbeving in Japan van afgelopen maart.
We're all gonna die!!!!!
2.8 en 0.7. Dat komt wel meerdere malen per uur voor ergens op de wereld dus niets bijzonders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:26 schreef 7754 het volgende:
Magnitude 2.8 - SOUTHERN ALASKA
2011 May 10 22:54:47 UTC
http://earthquake.usgs.go(...)m_source=twitterfeed
Magnitude 0.7 - NORTHERN CALIFORNIA
2011 May 10 23:19:53 UTC
http://earthquake.usgs.go(...)m_source=twitterfeed
Ben nog geen 70.quote:
Een aardbeving van 14 op de Schaal van Richter is helemaal niet mogelijk. In theorie is een aardbeving door tektonische verheffing alleen mogelijk tot een magnitude van 12. Aardbevingen boven de 10 zijn trouwens nooit waargenomen (in de gehele beschreven geschiedenis van de mensheid).quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Honderdduizend keer zo zwaar als de zwaarste aardbeving in Japan van afgelopen maart.
We're all gonna die!!!!!
Gewoon een tropische zomerdag...quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:41 schreef Nober het volgende:
Voorspelt door Raffaele Bendandi, deze man is daar goed in want hij had al eerder een aantal natuurrampen goed. Echter voorspelde hij een aardbeving op 11 mei 2011 in Rome, en die zou best eens uit kunnen komen.
Lees dit maar eens
Ik hoor hier in ieder geval donder en bliksem, dus ik begin het langzamerhand te geloven.
Het is nog heel geen zomer.quote:
Oh helemaal vergeten te vermelden, Raffaele Bendandi overleed in 1979... nu kan dequote:
Ik zeg niet dat het niet kan gebeuren. Ik zeg alleen dat de onweer van vanavond er niets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh helemaal vergeten te vermelden, Raffaele Bendandi overleed in 1979... nu kan deposter er niet meer omheen.
We zullen zien, één positief bericht, AS Roma speelt vanavond een uitwedstrijd, hopelijk is de selectie al naar Milaan afgereisd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet kan gebeuren. Ik zeg alleen dat de onweer van vanavond er niets mee te maken heeft.
Lafaard.quote:
Ja, dat had ik net ook. In welke # zat jij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:57 schreef Nober het volgende:
Twitter is over capacity.
Please wait a moment and try again. For more information, check out Twitter Status »
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |