Sterkte!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef R0N1N het volgende:
Voordat jullie me gaan missen, ik ben gisteren op de Col du Grand Ballon bij de afdaling gecrashed met de motor. Vol op m'n rechterschouder geland en die is zowel horizontaal als verticaal gebroken. (& m'n motor is aan diggelen). Ben vandaag teruggekomen uit Frankrijk aangezien ik liever hier in het ziekenhuis lig. M'n beste vriend is me speciaal op komen halen, met wrak & al. Goud waard die gozer![]()
Donderdag a.s. word ik geopereerd en dat mag ik thuis afwachten. Zit nu stijf onder de pijnstillers
Morfine etc. ben dus ook behoorlijk 'high'
Ook dat... ben een beetje slaapdronkenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik las: het is heel wat positiever dan Ronin leeft![]()
Grijnzzzzz dat ìs positief ja SMILEquote:Op maandag 23 mei 2011 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus het is heel positief dan Ronin leeft![]()
Anders zou het volgens mij geen ongeluk zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 12:53 schreef summer2bird het volgende:
Ja, dat gebeurd altijd onverwachts
Ik denk dat bijna alle ongelukken onverwachts gebeuren.
ik denk niet:quote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders zou het volgens mij geen ongeluk zijnDan heet het iets met voorbedachte rade of iets dergelijks.
Ik zou dit echter geen ongeluk willen noemen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik denk niet:
Als je van je fiets afvalt omdat je op een winterochtend wanneer het heeft gevroren zonder handen aan je stuur de bocht omgaat, heb je nog een paar seconden om je fiets te corrigeren, ik deed dat niet en viel maar gewoon omdat ik anders tegen een auto was aangeknald, dacht er niet eens bij na
En voor jullie beginnen: ja, dat is erg dom
Ik heb er ook voor geboet: heeft mij een zwaar gekneusde pols, een knie die na een aantal maanden nu nog steeds als verdoofd aanvoelt en een per directe ontslag bij mijn vorige baantje (AH) opgeleverd.
Nu fiets ik nog wel zonder handen, maar niet meer de bocht om
Ik viel en het was vooraf niet mijn bedoeling geweest om te vallen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou dit echter geen ongeluk willen noemen.
Nee, ik ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou dit echter geen ongeluk willen noemen.
Wow! Gelukkig leef je nog! En wat lief van je beste vriendquote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef R0N1N het volgende:
Voordat jullie me gaan missen, ik ben gisteren op de Col du Grand Ballon bij de afdaling gecrashed met de motor. Vol op m'n rechterschouder geland en die is zowel horizontaal als verticaal gebroken. (& m'n motor is aan diggelen). Ben vandaag teruggekomen uit Frankrijk aangezien ik liever hier in het ziekenhuis lig. M'n beste vriend is me speciaal op komen halen, met wrak & al. Goud waard die gozer![]()
Donderdag a.s. word ik geopereerd en dat mag ik thuis afwachten. Zit nu stijf onder de pijnstillers
Morfine etc. ben dus ook behoorlijk 'high'
Toch wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, ik ook niet.
Als je met losse handen fietst neem je welbewust het risico dat je kunt vallen of ergens tegenaan kunt rijden.
Dus nee, geen ongeluk.
Het is m'n rechter arm, ik ben links, dus dat is geen probleem. Afgezien van m'n schouder en een gekneusde middelvinger, heb ik verder niets.quote:
Dat noem ik dan eerder het lot tarten ipv een ongeluk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef R0N1N het volgende:
Môgge, dank voor de steun.
Donderdag is vervallen. Gisteren CT Scan laten maken, omdat de boel mogelijk ook niet goed meer in de kom zit. Dat was op de foto's niet goed te zien, vandaar de scan. Vandaag moet ik om 11:00 uur in het ziekenhuis zijn, dan hoor ik meer over het wanneer, hoe en wat er gaat gebeuren. Intussen ben ik ook nog MRSA (de "ziekenhuis bacterie") verdacht, doordat ik in een frans ziekenhuis(je) heb gelegen.
[..]
Toch wel.
Ongelukken ontstaan juist door het nemen van risico's, het niet in acht nemen van veiligheids marges/maatregelen, overmoedigheid, onderschatting en/of onoplettendheid.
Het lot tarten, vind je dat echt? Hoezo dan? Volgens mij als je zo denkt, dan zou je niets meer kunnen en mogen ondernemen, dan is je huis uit stappen al een gevaarlijke onderneming en stap dan vooral niet op je fiets of achter het stuurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat noem ik dan eerder het lot tarten ipv een ongeluk.
Komt nog bij dat veel ongelukken gebeuren doordat een ander al die dingen die jij noemt niet in acht neemt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is m'n rechter arm, ik ben links, dus dat is geen probleem. Afgezien van m'n schouder en een gekneusde middelvinger, heb ik verder niets.
edit:
Zelfs m'n rechterhand kan ik nog wel gewoon gebruiken, maar mijn arm is gefixeerd. (vast gebonden op/aan mijn lichaam) zodat ik m'n arm niet kan bewegen, tegen de pijn.
Arm zit nog goed in kom. Dus dat valt dan weer mee. Die MRSA is voor mij niet zo'n probleem, maar je wordt wel in een soort quarantaine geplaatst, tegen verspreiding. Morgen is de uitslag bekend van de kweekjes. Volgens de Arts die ik vandaag sprak is de kans dat ik met MRSA ben besmet ongeveer 0quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
Dat noem ik dan eerder het lot tarten ipv een ongeluk.
Komt nog bij dat veel ongelukken gebeuren doordat een ander al die dingen die jij noemt niet in acht neemt.
Verder wens ik je veel sterkte als je geopereerd wordt, hoop dat het allemaal goed komt en dat je gevrijwaard blijft van de mrsa, want dat zou nog een heel vervelende extra narigheid zijn.Ik neem aan dat ze een kweek hebben genomen?
Ah, gelukkig maar! Die kweek was dus gewoon voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Arm zit nog goed in kom. Dus dat valt dan weer mee. Die MRSA is voor mij niet zo'n probleem, maar je wordt wel in een soort quarantaine geplaatst, tegen verspreiding. Morgen is de uitslag bekend van de kweekjes. Volgens de Arts die ik vandaag sprak is de kans dat ik met MRSA ben besmet ongeveer 0
Alles valt te repareren maar qua kosten kan ik net zo goed een nieuwe kopen, geloof ik. Ding is echt goed naar de kl... ik ben op/over de weg gestuiterd, maar m'n motor is de ballustrade in gedoken, omgeslagen etc. Zit bijna niets meer aan zonder schade.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, gelukkig maar! Die kweek was dus gewoon voor de zekerheid.
Ja, besmet verplegen moeten ze wel doen, het is zo'n hardnekkige en besmettelijke bacterie, dus je kunt niet genoeg voorzorgen nemen.
Hou je taai he, en ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en je snel weer beide armen kunt gebruiken en lekker op je motor kan rijden. Alhoewel, je motor, hoe is het daar mee? Nog te repareren?
Heb jij een allroad motor? Wat zonde zeg, dus niet alleen een aanslag op je lichaam maar ook op je portemonneequote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Alles valt te repareren maar qua kosten kan ik net zo goed een nieuwe kopen, geloof ik. Ding is echt goed naar de kl... ik ben op/over de weg gestuiterd, maar m'n motor is de ballustrade in gedoken, omgeslagen etc. Zit bijna niets meer aan zonder schade.
Voorvork afgebroken, rem zit om step heen gevouwen, spiegels afgebroken,knipperlichten zijn afgebroken, handkappen zijn kapot, achterlicht is kapot, winscherm is afgebroken, zijkappen zijn gescheurd. enz. Soort van total los zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |