Oh ja Italië was ik vergeten, zij ook automatisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
Blue en Italie zijn toch sowieso al door omdat ze betalen?
Spanjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja Italië was ik vergeten, zij ook automatisch.
En Duitsland, Frankrijk en dan ben ik er nog eentje vergeten als nummer 5...
Spanje toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja Italië was ik vergeten, zij ook automatisch.
En Duitsland, Frankrijk en dan ben ik er nog eentje vergeten als nummer 5...
Trustenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
en nu slapen! morgen weer vroeg op, en een lange dag
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ah dawassemquote:
Tukzequote:
Wat ga je doen in het ziekenhuis dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog maar 2 uur werken en vanmiddag ziekenhuis
Das wel fijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat de IUI is, en wanneer we gaan starten
Nergens last van. Welke provaaider hebben jullie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier flipt internet ook....
landelijk probleem?
Mogguh!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef JJH het volgende:
Mogguh.
[..]
Als het nog langzamer gaat, gaat het achteruit?
Geen idee welke provider we op het werk hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nergens last van. Welke provaaider hebben jullie?
Lekker... en dan vrij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. Even 3 kwartiertjes werken, en dan weeeer pauze!
Mensen die iets beloven en het in eerste instantie niet nakomenquote:
Ohw gelukkigquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mensen die iets beloven en het in eerste instantie niet nakomen
Maar is al opgelost en ben al wat blijer
En robski is liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
Hallo
Ik ben me actief, werd uit mezelf om 6 uur wakker, meteen een was gedaan, spreekbeurt al geregeld, werk voor vrijdag alvast klaar, naar de bieb geweest 2 verlate boeken van oudste terug en nu eindelijk ff zitten
Ik zou bijna zeggen dat ik van hem houquote:
Meer van jouquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
En een leuk nieuwtje......
In juli gaan we beginnen met de IUI
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik ga morgen vast alsnog een preek krijgen.. Dan lach ik dr uit.. En zeg dat t door mn 2de tm 6de persoonlijkheid komt!
hij zegt mijn gebruikersnaam is onjuistquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:28 schreef Pheno het volgende:
Dat kan ik al sinds het begin niet, dus ik kan het niet checken.
Dan zijn je tanden verrot voor je ze goed en wel hebt!! Plus dat het me sowieso niet gezond lijkt voor een baby'tje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. Ik ben op een verjaardag, en ze geeft haar kind(nog geen jaar oud) gewoon energiedrink:O
Wtf lekker gezond, nou ja kind heel de nacht wakker, eigen schuldquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. Ik ben op een verjaardag, en ze geeft haar kind(nog geen jaar oud) gewoon energiedrink:O
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaa.. Hoop dat we snel weggaan.. Ik hou het nog max. N uur vol!
Melktanden, redbulltanden. Het is weer eens iets anders, vernieuwend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zijn je tanden verrot voor je ze goed en wel hebt!! Plus dat het me sowieso niet gezond lijkt voor een baby'tje.
Zo'n jochie hier uit de straat heeft dat serieus, allemaal van die grijze vlekken en zwarte gaten, echt een verschrikking.quote:
Ik weet het, het is ook best wel triestquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo'n jochie hier uit de straat heeft dat serieus, allemaal van die grijze vlekken en zwarte gaten, echt een verschrikking.Het is sowieso nogal een lochte.
Wat doe je bij mijn schoonzusje in Spijkenisse?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Laatst nam hij een slok van de sterkste koffie die we hadden... Iedereen lachen en rob en ik keken elkaar zo aan vanquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
Oh, ik moest nog iets zeggen: ik heb uitstel voor Duits!! De leraar was juist blij dat ik nu kwam, want op de dag zelf valt er weinig te veranderen, maar nu ik er anderhalve week van tevoren mee kwam was het volgens hem juist een teken dat ik alles goed plande. Dus ik ben kei blij.Kan ik vannacht ook weer rustig slapen.
![]()
Jeezzzzquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatst nam hij een slok van de sterkste koffie die we hadden... Iedereen lachen en rob en ik keken elkaar zo aan van
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Siepeffe hier is sneller knippen en plakken zot op iPhone
Okay, ik zal om 8 uur bij jullie hotel zijn. Ik vind druk ook nooit erg
eigenlijk. Nee joh, geen kledingeisen lol.
klinkt als een toffe hobbyquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
baby's energydrink voeren_________________________!
Ook flessen whiskey?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatst nam hij een slok van de sterkste koffie die we hadden... Iedereen lachen en rob en ik keken elkaar zo aan van
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
en de vervolgens in een mini-arena gooien en ze tegen elkaar laten vechten!
*proest*quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
en de vervolgens in een mini-arena gooien en ze tegen elkaar laten vechten!
Ja wat een doosquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ja hè siep? Jij hebt ze gezien![]()
Ow het waait, snel muts op
Ik kan me inderdaad moeilijk inhouden als het om kinderen gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ow dit gaat leuk worden met mijn verjaardagik zie het al helemaal voor me, er staan er wel veel achter je dan
Coolquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad moeilijk inhouden als het om kinderen gaat
quote:
Nou ja er zitten wel allemaal vreemde mensen voor mij he, dus ik zal me ook wel inhoudenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er wat meer moeite mee, omdat ik bang ben voor ruzie
[..]
Ja dat denk ik ook.... maar als er iemand begint volgt de restquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja er zitten wel allemaal vreemde mensen voor mij he, dus ik zal me ook wel inhouden
Ja die vind ik zo grappigquote:
Katherine Heiglquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
O maar ik vindt haar wel leuk die griet uit Greys
Net zoals Coors, is net water met een licht biersmaakje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef borisz het volgende:
Budweiser![]()
Ga een drankwinkel binnen en haal een lokaal biertje. 1000x beter.
Ik heb een weekendtasquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die vind ik zo grappig
Ow en Siep de afmetingen voor de handbagage
Ik heb mijn rol koffertje opgemeten en die mag mee het vliegtuig in
één stuk handbagage van maximaal 56 x 45 x 25 cm
dat is toch makkelijker met wieltjes?quote:
Doe ff whatsappen die maten, ik kan morgen pas meten, maar denk wel dat dat luktquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is toch makkelijker met wieltjes?
EN anders heb ik nog wel een koffertje met wieltjes(Binnen de juiste maat)
Met je het nog wel even op dan
gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ff whatsappen die maten, ik kan morgen pas meten, maar denk wel dat dat lukt
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net zoals Coors, is net water met een licht biersmaakje.
Nee nee volkslied Miran, respectquote:
Het is geweldigquote:
Ja gek, da klinkniequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat volendams wordt gewoon ook ondertiteld
Echt ja.quote:
Omg blij dat ik er niet benquote:
Heb jij effe mazzel, versie zestien!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die nieuwe he. Ja, die is relaxed en best leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Benny, ik ga dat nummer van Ben steeds leuker vinden.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb jij effe mazzel, versie zestien!!Die komt er nu al niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook een van de weinige leuke nummer op het albumquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Benny, ik ga dat nummer van Ben steeds leuker vinden.
Ja 538 staat op de zaak op en die draait hem uiteraard erg veel maar boeit steeds meer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die nieuwe he. Ja, die is relaxed en best leuk.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
Miran, krijg bericht van Ellen je weet wel, broer overleden
Ja bizar, hij was niet ouder dan 54quote:
Ja kan ze er nog wel bij hebbenquote:
Jaquote:
Nah ik kijk bijna nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit me serieus af te vragen waarom het op staat
Ik whatsappte terug van niet....quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
c_a, hebben jullie familie in Zuid Spanje?
Lees eens stukkie terugquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik whatsappte terug van niet....
Maar jawelRob zijn oom woont in Murcia
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik whatsappte terug van niet....
Maar jawelRob zijn oom woont in Murcia
Das straks wel bij het gewoon nieuws, daar gaan ze niet voor onderbrekenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Maar helemaal niks op de nederlandse zenders
Zeker niet belangrijk genoeg.... spanje
Wat dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb echt geen zin in dat gesprek morgen ;')
bij veel rampen doen ze dat toch wel gewoon???quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das straks wel bij het gewoon nieuws, daar gaan ze niet voor onderbreken
Misschien iets bij een van de int. nieuwszenders? vanaf -ik dacht- 400 bij UPC digital
[..]
Wat dan?
Dit is geen wereldnieuws... er komen vaak genoeg aardbevingen voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij veel rampen doen ze dat toch wel gewoon???
Maar goed.... richting omaDIe heeft spaanse tv
te weinig doden denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is geen wereldnieuws... er komen vaak genoeg aardbevingen voor
gewoon, dan wil mn coach weer van alles weten enzo.. Ik ken dat mens niet eens.. 1 keer gesprek gehad, en wat aanvaringen over te laat zijn.. Dom mokkel..quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gewoon, dan wil mn coach weer van alles weten enzo.. Ik ken dat mens niet eens.. 1 keer gesprek gehad, en wat aanvaringen over te laat zijn.. Dom mokkel..
Maar das helemaal zondequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja.. En als het me niet aanstaat morgen, dan morgen al.. Klaar met die kutschool..
Daarom kun je toch beter dit jaar afmaken, kun je daarna met ene dikke tong de school uitlopenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja.. I know.. Maar zover ben ik er mee heen..
Maar, ik moet dat diploma wel ff hebben.. Anders weer 2 jaar voor niks..
Hoi PatriQuequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongen in de bus kijkt de hele tijd naar me, en hij komt me bekent voor, weeet alleen ff niet waar van..
precies! Een postzegel... misschien komen ze daardoor wel in het rood te staanquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mn diploma dan ook niet ophalen, ze sturen t maar op!
Bennyquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies! Een postzegel... misschien komen ze daardoor wel in het rood te staan
De livechattert!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee... Het viel mee.. Ik heb mn andere persoonlijkheden er niet bij hoeven halen!
naar welke film?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, en weeer naar de bios straks.. Omggggg!!!
Die lijkt me wel leuk jaquote:
Ja heel veel plezier jullie morgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zenuwachtig
Voor vanavondVoor morgen
Dank je welquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heel veel plezier jullie morgen
we vallen niet op tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee blonde dames in Londen, dat wordt wat.
Tas inpakkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef Kally het volgende:
Zo thuis pffff, tas van de kids al klaar die slapen bij oma, nu de mijne nog
Morgen ga ik hem ophalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |