abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96625631

pOIT.JPG
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.

movingavatar.gif
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew

Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew

PJharvey.jpg
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje

temp.gif
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden

angel.gif
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar

demo2.JPG
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen

ffsnel.jpg
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city

Mickey.png
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter

Meisje_ava2.jpg
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer

Fok%20usericon.jpg
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!

1250262752987.gif
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC

film0.GIF
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers

rabbit12.jpeg
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy

quick.gif
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets

pinguin.jpg
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan

Untitled-2.gif
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in

Tribalava60.gif
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC

KDS2.gif
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief

zomfg_schmink.png
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen

1up.png
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: PSN-downie die probeert een eigen spelleke te maken

SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

DE OP IS HIER TE VINDEN

[ Bericht 1% gewijzigd door koei op 11-05-2011 00:01:26 ]
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_96625682
Even mijn lapo herhalen:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Beveiligers :9~
QFT!

Dat zou je zeker in je voordeel kunnen gebruiken Fallen! Alleen is dat wel een beetje afhankelijk van je job op dat moment natuurlijk. Uitsmijter spelen bij een nachtclub heeft meer succes dan bij de ingang van een supermarkt staan :')

Verder heb ik het digitale daten ook gedaan, maar dat is gewoon niet mijn ding. Heb uiteindelijk met één iemand afgesproken maar voelde me op die date zo kansloos dat het niet voor herhaling vatbaar is. Was een aardige jongen, maar meer ook absoluut niet en dat weet je eigenlijk ook al direct als je iemand ziet. Plus dat ik me kansloos voelde dat ik uberhaupt aan internetdating doe omdat ik dat iets vind voor mensen die blijkbaar op de gewone manier geen vent kunnen scoren. Vreemd genoeg vind ik daten via FOK! in een compleet andere categorie vallen, dat is meer iemand ontmoeten ipv echt 'daten'. Ik geloof ook niet in een match op papier, maar in chemie, zeker als ik kijk waar mijn broer en zussen mee thuisgekomen zijn :D Allemaal aardige mensen, maar op papier totaal geen geschikte partners voor hen, terwijl ze dat irl zeker wel zijn. Ik heb voor over een week of twee nog een meet in de planning staan, maar als dat gewoon eenmalig gezellig is dan heb ik met een vriendin afgesproken om een keer te gaan speeddaten! Daar heb ik eigenlijk meer vertrouwen in, aangezien je toch binnen een paar seconde weet of iemand potentie heeft tot meer.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:40:30 #3
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96625786
Een naam topic! O+

Alleen had ik een TT als "Digitaal kippen vangen" beter gevonden... :D
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_96625930
Ik kan de TT niet veranderen -O- Ik had me ook helemaal niet voorbereid op de mogelijkheid dat ik het topic zou sluiten, en dus ook geen goede TT bedacht voordat ik dat deed -O-
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:43:37 #5
111656 Poit
12-08-12
pi_96625988
Ik vind deze ook wel kjoet :)

Ik ga ook m'n mandje in.. BEN KAPOT!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:43:37 #6
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96625990
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef koei het volgende:
Ik kan de TT niet veranderen -O- Ik had me ook helemaal niet voorbereid op de mogelijkheid dat ik het topic zou sluiten, en dus ook geen goede TT bedacht voordat ik dat deed -O-
Nou lijkt het net alsof ik een complete N00B ben... eerste stapjes... :N
pi_96626217
Fixed
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:46:48 #8
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96626232
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:39 schreef koei het volgende:
QFT!

Dat zou je zeker in je voordeel kunnen gebruiken Fallen! Alleen is dat wel een beetje afhankelijk van je job op dat moment natuurlijk. Uitsmijter spelen bij een nachtclub heeft meer succes dan bij de ingang van een supermarkt staan :')
Mja, ik heb het niet altijd voor het kiezen. Soms is het een nachtdienst bij een kantorencomplex waar je dus echt niemand meer ziet tussen 19:00 en 07:00.
En zoals het bij het 5 mei concert sta je tussen alleen maar celebs en artiesten. Ook leuk, maar over het algemeen niet direct aankomend date-materiaal.

quote:
Verder heb ik het digitale daten ook gedaan, maar dat is gewoon niet mijn ding. Heb uiteindelijk met één iemand afgesproken maar voelde me op die date zo kansloos dat het niet voor herhaling vatbaar is. Was een aardige jongen, maar meer ook absoluut niet en dat weet je eigenlijk ook al direct als je iemand ziet. Plus dat ik me kansloos voelde dat ik uberhaupt aan internetdating doe omdat ik dat iets vind voor mensen die blijkbaar op de gewone manier geen vent kunnen scoren. Vreemd genoeg vind ik daten via FOK! in een compleet andere categorie vallen, dat is meer iemand ontmoeten ipv echt 'daten'. Ik geloof ook niet in een match op papier, maar in chemie, zeker als ik kijk waar mijn broer en zussen mee thuisgekomen zijn :D Allemaal aardige mensen, maar op papier totaal geen geschikte partners voor hen, terwijl ze dat irl zeker wel zijn. Ik heb voor over een week of twee nog een meet in de planning staan, maar als dat gewoon eenmalig gezellig is dan heb ik met een vriendin afgesproken om een keer te gaan speeddaten! Daar heb ik eigenlijk meer vertrouwen in, aangezien je toch binnen een paar seconde weet of iemand potentie heeft tot meer.
Ik weet ook nog niet of ik digitaal daten een echte oplossing vind. Eerst maar eens kijken hoe het gaat en daarna een oordeel vellen.
Gewoon speed-daten heb ik één keer gedaan. Dat was wel lachen eigenlijk. Dus misschien ga ik dat ook nog maar een keer doen.
pi_96626960
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Nebo het volgende:
Fixed
Maar vallen is wel een N00B!

Maak er dan gewoon 'Waar Fallen digitale kippetjes vangt' van! Dat dekt de lading beter.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:57:00 #10
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96626992
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Nebo het volgende:
Fixed
Fix de OP dan ook gelijk even... :Y
Nu staan er mannen in! :N

Koei, heb ik een keer een naam topic, moet je gelijk zo doen.... :'(
pi_96627046
Haha koei, mooie op :7
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:58:07 #12
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96627080
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha koei, mooie op :7
NIETES! :6
pi_96627086
Tegenwoordig is het aantal vrouwen hier vrijwel gelijk aan het aantal mannen, dus mogen er ook mannen in de OP!

en anders ga ik het NSB-knopje gebruiken en zeggen dat Nebo zijn rechten misbruikt!
pi_96627127
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:57 schreef Fallen het volgende:

[..]

Fix de OP dan ook gelijk even... :Y
Nu staan er mannen in! :N

Koei, heb ik een keer een naam topic, moet je gelijk zo doen.... :'(
Tsjah wij moeten ook altijd naar die tieten kijken, kun je best 1 op naar half naakte mannen kijken.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_96627209
als de TT nou ook nog iets over kippetjes zegt word het wel heel dubieus ;)

snel dit topic vol dan maar
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:59:41 #16
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96627223
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef koei het volgende:
Tegenwoordig is het aantal vrouwen hier vrijwel gelijk aan het aantal mannen, dus mogen er ook mannen in de OP!

en anders ga ik het NSB-knopje gebruiken en zeggen dat Nebo zijn rechten misbruikt!
Que?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Tsjah wij moeten ook altijd naar die tieten kijken, kun je best 1 op naar half naakte mannen kijken.
Ja, maar niet bij mijn eerste naam-topic... :(
pi_96627258
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Fallen het volgende:

[..]

Mja, ik heb het niet altijd voor het kiezen. Soms is het een nachtdienst bij een kantorencomplex waar je dus echt niemand meer ziet tussen 19:00 en 07:00.
En zoals het bij het 5 mei concert sta je tussen alleen maar celebs en artiesten. Ook leuk, maar over het algemeen niet direct aankomend date-materiaal.

[..]

Ik weet ook nog niet of ik digitaal daten een echte oplossing vind. Eerst maar eens kijken hoe het gaat en daarna een oordeel vellen.
Gewoon speed-daten heb ik één keer gedaan. Dat was wel lachen eigenlijk. Dus misschien ga ik dat ook nog maar een keer doen.
Heeft dat speeddaten nog wat opgeleverd? Een vriend van me heeft het ook laatst gedaan, maar die had alleen maar 'oude' vrouwen. Uiteindelijk was daar één match uitgekomen maar toen ze een date planden cancelde ze uiteindelijk.
pi_96627415
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef Fallen het volgende:

[..]

Que?

Lotje, sharana, Gamebabe, AQuila, ik... Dat zijn er al vijf!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:02:26 #19
111656 Poit
12-08-12
pi_96627454
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef koei het volgende:

helaas moet ik je hierin gelijk geven. al is de OP nu echt nsfw...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:02:42 #20
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96627482
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef koei het volgende:

[..]

Heeft dat speeddaten nog wat opgeleverd? Een vriend van me heeft het ook laatst gedaan, maar die had alleen maar 'oude' vrouwen. Uiteindelijk was daar één match uitgekomen maar toen ze een date planden cancelde ze uiteindelijk.
Nee, maar dat kwam ook omdat ik totaal niet serieus was. Ik was net 10 dagen single na een relatie van ruim 3 jaar. Ik ging ook eigenlijk meer mee voor een vriend van me. Ik zat ook overal "nee" aan te kruisen en bij één dame die ik wel leuk vond, was ik iets te openhartig over dat ik net single was. Dus die zei "nee".

Hij had wel een match maar is na 2 dates ook niks meer geworden.
pi_96627571
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef Poit het volgende:

[..]

helaas moet ik je hierin gelijk geven. al is de OP nu echt nsfw...
Jullie moeten het er maar mee doen :*
Volgende op weer tietjes
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:04:16 #22
111656 Poit
12-08-12
pi_96627627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef koei het volgende:

[..]

:D
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:05:57 #23
111656 Poit
12-08-12
pi_96627778
Ik vind het weer zo gezellig hier de laatste tijd :) Nu echt tukken. :*
pi_96627783
Oh Wtf is die op gewijzigd en waarom geen foto van fallen als jullie meiskes 'm zo Kinky vinden? :{w
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:07:34 #25
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96627917
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef koei het volgende:

[..]

Tegen:

Poit, Tain, Rosseflos, Spanks, Misan, Petti, Fruit, Kn0x, Solique, BBN, Nebo-nebo-boy, Morthill, Drankii, Rein, Gamer_Vladimir, Ritsel_B en mijzelf.... 17.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fallen op 10-05-2011 23:41:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')