SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 1% gewijzigd door koei op 11-05-2011 00:01:26 ]RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
QFT!quote:
Nou lijkt het net alsof ik een complete N00B ben... eerste stapjes...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef koei het volgende:
Ik kan de TT niet veranderenIk had me ook helemaal niet voorbereid op de mogelijkheid dat ik het topic zou sluiten, en dus ook geen goede TT bedacht voordat ik dat deed
Mja, ik heb het niet altijd voor het kiezen. Soms is het een nachtdienst bij een kantorencomplex waar je dus echt niemand meer ziet tussen 19:00 en 07:00.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:39 schreef koei het volgende:
QFT!
Dat zou je zeker in je voordeel kunnen gebruiken Fallen! Alleen is dat wel een beetje afhankelijk van je job op dat moment natuurlijk. Uitsmijter spelen bij een nachtclub heeft meer succes dan bij de ingang van een supermarkt staan
Ik weet ook nog niet of ik digitaal daten een echte oplossing vind. Eerst maar eens kijken hoe het gaat en daarna een oordeel vellen.quote:Verder heb ik het digitale daten ook gedaan, maar dat is gewoon niet mijn ding. Heb uiteindelijk met één iemand afgesproken maar voelde me op die date zo kansloos dat het niet voor herhaling vatbaar is. Was een aardige jongen, maar meer ook absoluut niet en dat weet je eigenlijk ook al direct als je iemand ziet. Plus dat ik me kansloos voelde dat ik uberhaupt aan internetdating doe omdat ik dat iets vind voor mensen die blijkbaar op de gewone manier geen vent kunnen scoren. Vreemd genoeg vind ik daten via FOK! in een compleet andere categorie vallen, dat is meer iemand ontmoeten ipv echt 'daten'. Ik geloof ook niet in een match op papier, maar in chemie, zeker als ik kijk waar mijn broer en zussen mee thuisgekomen zijnAllemaal aardige mensen, maar op papier totaal geen geschikte partners voor hen, terwijl ze dat irl zeker wel zijn. Ik heb voor over een week of twee nog een meet in de planning staan, maar als dat gewoon eenmalig gezellig is dan heb ik met een vriendin afgesproken om een keer te gaan speeddaten! Daar heb ik eigenlijk meer vertrouwen in, aangezien je toch binnen een paar seconde weet of iemand potentie heeft tot meer.
Maar vallen is wel een N00B!quote:
Fix de OP dan ook gelijk even...quote:
NIETES!quote:
Tsjah wij moeten ook altijd naar die tieten kijken, kun je best 1 op naar half naakte mannen kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Fix de OP dan ook gelijk even...![]()
Nu staan er mannen in!
Koei, heb ik een keer een naam topic, moet je gelijk zo doen....
Que?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef koei het volgende:
Tegenwoordig is het aantal vrouwen hier vrijwel gelijk aan het aantal mannen, dus mogen er ook mannen in de OP!
en anders ga ik het NSB-knopje gebruiken en zeggen dat Nebo zijn rechten misbruikt!
Ja, maar niet bij mijn eerste naam-topic...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tsjah wij moeten ook altijd naar die tieten kijken, kun je best 1 op naar half naakte mannen kijken.
Heeft dat speeddaten nog wat opgeleverd? Een vriend van me heeft het ook laatst gedaan, maar die had alleen maar 'oude' vrouwen. Uiteindelijk was daar één match uitgekomen maar toen ze een date planden cancelde ze uiteindelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik heb het niet altijd voor het kiezen. Soms is het een nachtdienst bij een kantorencomplex waar je dus echt niemand meer ziet tussen 19:00 en 07:00.
En zoals het bij het 5 mei concert sta je tussen alleen maar celebs en artiesten. Ook leuk, maar over het algemeen niet direct aankomend date-materiaal.
[..]
Ik weet ook nog niet of ik digitaal daten een echte oplossing vind. Eerst maar eens kijken hoe het gaat en daarna een oordeel vellen.
Gewoon speed-daten heb ik één keer gedaan. Dat was wel lachen eigenlijk. Dus misschien ga ik dat ook nog maar een keer doen.
Lotje, sharana, Gamebabe, AQuila, ik... Dat zijn er al vijf!quote:
helaas moet ik je hierin gelijk geven. al is de OP nu echt nsfw...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef koei het volgende:
Tegenwoordig is het aantal vrouwen hier vrijwel gelijk aan het aantal mannen, dus mogen er ook mannen in de OP!
en anders ga ik het NSB-knopje gebruiken en zeggen dat Nebo zijn rechten misbruikt!
Nee, maar dat kwam ook omdat ik totaal niet serieus was. Ik was net 10 dagen single na een relatie van ruim 3 jaar. Ik ging ook eigenlijk meer mee voor een vriend van me. Ik zat ook overal "nee" aan te kruisen en bij één dame die ik wel leuk vond, was ik iets te openhartig over dat ik net single was. Dus die zei "nee".quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Heeft dat speeddaten nog wat opgeleverd? Een vriend van me heeft het ook laatst gedaan, maar die had alleen maar 'oude' vrouwen. Uiteindelijk was daar één match uitgekomen maar toen ze een date planden cancelde ze uiteindelijk.
Jullie moeten het er maar mee doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
helaas moet ik je hierin gelijk geven. al is de OP nu echt nsfw...
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef koei het volgende:
[..]
Lotje, sharana, Gamebabe, AQuila, ik... Dat zijn er al vijf!
Tegen:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef koei het volgende:
[..]
Lotje, sharana, Gamebabe, AQuila, ik... Dat zijn er al vijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |