Opaaaaaaaaquote:
Hehe, midlifebaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, dat was toch zo'n ongelofelijke midlifebaas.
QFT.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef AJ187 het volgende:
Ik heb GEEN ENKEL liedje gehoord die ik echt goed vond![]()
Alleen Portugal was wel lachen![]()
![]()
Zal het wel halen..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef Dwoezel het volgende:
Die Griekse zanger is wel leuk, het liedje vind ik zowaar ook nog wel oke. Het zal me benieuwen of het de finale haalt.
Zo, echt he...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef AJ187 het volgende:
Ik heb GEEN ENKEL liedje gehoord die ik echt goed vond![]()
Alleen Portugal was wel lachen![]()
![]()
Sowieso Xfactorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het dit al! Ging nog snel. Waaorm kunnen zie hier wel 19 nummers doen in twee en een half uur, en bij X Factor maar 8
?
Ik heb echt tranen gelachen om die gast en de commentarenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, dat was toch zo'n ongelofelijke midlifebaas.
In de compilatie lijkt het heel watquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:33 schreef Specularium het volgende:
Boem boem tsjakka tsjakka zal ik niet snel vergeten.
Misschien morgen maar het komende half uur niet.
dat klopt, de uitslag van de halve finales wordt tegelijk met de einduitslag bekend gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht dat er altijd gewoon tien enveloppen kwamen
Je krijgt de punten nooit te zien toch?
Ik verband met spannend houden voor de finale?
Ik vond niet één nummer heel goed.
Dan Da Da Dum maarEn Zwitserland.
Armeniëquote:
De échte rotzooi valt ook daar door de mand.quote:
Nou he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef eleusis het volgende:
Als we deze avond waren geweest, waren we sws door.
Ik stiekem ook..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
Ik hoop echt dat Georgie doorgaat. hoe verzinnen ze het!
Alleen zo jammer van die rap.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Georgie vind ik qua genre echt heel tof
Ja, als die in de kroeg zouden spelen zou ik er de hele avond gaan zittenquote:
Ik kom erbij zitten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als die in de kroeg zouden spelen zou ik er de hele avond gaan zitten
Ik vond Ijsland dus best wel leuk...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, als die in de kroeg zouden spelen zou ik er de hele avond gaan zitten
Trouwens wel erg Malta Chiara-achtig.quote:
Zou erg zijn als ze niet door warenquote:
Het publiek blijkbaar niet, dat ging compleet uit z'n plaat aldus het commentaar.quote:
Nee, celebrate moet door, want dan ga jij je lul opetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Zwitserland, IJsland en Finland moeten door... anders klopt er geen kont van
Ze stérven ook echt van de zenuwen volgens mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:38 schreef lezzer het volgende:
Wat wordt er toch verbazingwekkend veel vals gezongen op het ESF altijd....
Eens met deze. De eerste was de beste en de tweede en derde winnen bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:38 schreef Onnoman het volgende:
beste:
1:servie
2:zwitserland (omdat mokkel)
3:turkije
Ik geef de techniek de schuld. Als dat zo vaak misgaat is het geen toeval. Bij de eerste nummers stond de zang ook VEEL te hard.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze stérven ook echt van de zenuwen volgens mij.
De meesten die vanavond vals zongen, deden dat in de repetities amper/niet.
Benieuwd of de Jees de druk aan kunnen donderdag.
Dulles is ook nogal een zenuwpees.
Het is dit jaar wel extra erg, voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:38 schreef lezzer het volgende:
Wat wordt er toch verbazingwekkend veel vals gezongen op het ESF altijd....
Ik vond het wel een safe betquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:38 schreef creno het volgende:
[..]
Nee, celebrate moet door, want dan ga jij je lul opeten
Dat bedacht ik me ook ineens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze stérven ook echt van de zenuwen volgens mij.
De meesten die vanavond vals zongen, deden dat in de repetities amper/niet.
Benieuwd of de Jees de druk aan kunnen donderdag.
Dulles is ook nogal een zenuwpees.
Ik hou het toch op stress, druk, het idee dat miljoenen mensen naar je kijken, live.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik geef de techniek de schuld. Als dat zo vaak misgaat is het geen toeval. Bij de eerste nummers stond de zang ook VEEL te hard.
Denk dat het enveloppen zonder punten zijn. Putnen worden na de finale bekend gemaakt (om de spanning in de finale te bewaren, en geen enkel land alvast als topfavoriet te kunnen bestempelen).quote:
misschien komt dat uit de dress rehearsalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
+1 voor de makert van de compilasie, doe dat maar zo snel.
Entertainen gaan ze je wel, one way or another...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook ineens.
Ik lach me kapot als Jedward me weet te entertainen donderdag
Oh ja klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat het enveloppen zonder punten zijn. Putnen worden na de finale bekend gemaakt (om de spanning in de finale te bewaren, en geen enkel land alvast als topfavoriet te kunnen bestempelen).
ben ik niet mee eensquote:
Ik vond ze bar en boos slechtquote:
Rusland ook ja?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:41 schreef yvonne het volgende:
Noorwegen, IJsland, SMarino, Azerbeidzjan, Rusland
Rest kan naar huis
Ik vond het ook niet indrukwekkend. Er zijn veel sterkere jaren geweest.quote:
Oudere vrouwen vallen daarvoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Rusland ook ja?
Die knipogende James Dean?
Nu hebben we Haba Haba en Boem Boem Tsjaka Tsjakaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Noorwegen![]()
De Frankrijk van vorig jaar, Jessy Matador met Allé Ola ole![]()
Ja dat heeft dezelfde vibe inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Noorwegen![]()
qua act vanavond die de beste waren:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Noorwegen![]()
Dan is Serbia wel wat voor jouquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt een sucker voor foute nummers eigenlijk.
Oh, het is zeker wel catchy. Het was gewoon slecht gezongen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Habba habboshit die is toch wel leuk eigenlijk.
Hij gaat zo pwnen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
Oh, donderdag
Het eerste nummer dan, ik verheug me er nu al op
Ik nu ookquote:
de vraag aan de rus of ie gay isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:45 schreef creno het volgende:
http://www.facebook.com/v(...)39275904692&comments
Nikki natuurlijk, wie anders?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan geen keuze maken welke nou écht de beste is.
Die zingt zelfs met d'r verrotte stembanden zuiverder dan dit vullis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Als we Caro Emerald hadden gestuurd hadden we dit hele festival afgetekend gewonnen
Ja daarom luister ik ze ook niet vantevoren, dan weet ik het helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Hoe vaker je sommige nummers hoort, hoe leuker en beter ze worden
Echt hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Dat heeft waarschijnlijk ook te maken met "hoe vaker jij naar de koelkast gelopen bent".quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Jij bent bevooroordeeldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nikki natuurlijk, wie anders?
[ afbeelding ]
Heb ik ook niet gedaan neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarom luister ik ze ook niet vantevoren, dan weet ik het helemaal niet meer.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk ook te maken met "hoe vaker jij naar de koelkast gelopen bent".
Malta voeg ik toequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:41 schreef yvonne het volgende:
Noorwegen, IJsland, SMarino, Azerbeidzjan, Rusland
Rest kan naar huis
Zit de hele avond al op dezelfde plek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk ook te maken met "hoe vaker jij naar de koelkast gelopen bent".
viel mij ook al opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef alors het volgende:
C'est ma vie, je dit oui... wtf is dat voor slechte tekst
Ja maar 'jullie' (oeh wat foutquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nietus, ik zou eigenlijk een schijthekel aan ze moeten hebben.
dat is dus mijn zwakte.. Ik luister ze altijd wel even een paar dagen van tevoren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarom luister ik ze ook niet vantevoren, dan weet ik het helemaal niet meer.
Kut, betrapt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar 'jullie' (oeh wat fout![]()
) stemmen toch altijd op elkaar?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Dat zijn die dudes van Peter Fox!
Haus am See! Die drummerts!
Echt waar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik nou eens een toffe interval actquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Hyundai het volgende:
Nou, weer 10 minuten zo'n nutteloze intervalact.
Waarom vertelt professioneel commentator Jan Smit zoiets nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
en terechtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef Onnoman het volgende:
die negers mochten daar 64 jaar geleden niet staan
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef Onnoman het volgende:
die negers mochten daar 64 jaar geleden niet staan
hahaha.. zo goedkoop..quote:
Ik kijk nu pas, er was Dr Who op BBC 4 keuzes!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Gert het volgende:
Haha, iedereen ineens tegelijkertijd over de zeik over die kutkommentaarkneuzen.
En met 100 trommels klinkt het sowieso al snel goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik hou hier ook niet van, gasten hebben gewoon een kunstje geleerd.
Veel en vaak oefenen, that's all. Het is niet alsof ze nou fantastische muzkanten zijn ofzo.
whahaha.. heerlijk zo lachen voor het slapen gaan.. okey.. batsen is beter natuurlijkquote:
Veeg me opquote:
Dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En met 100 trommels klinkt het sowieso al snel goed.
Wou net zeggen.. dit leer je niet zo 1 2 3quote:
kijk ik op de buienradar, heb ik de twijfelachtige eer de enige regenbui van nederland over me heen te krijgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef ouderejongere het volgende:
er komt hier toch een regenbui naar benedenniet normaal
Beter dan alle inzendingen bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |