beetje Barbra S liedje uit een filmquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:22 schreef Hyundai het volgende:
Stem is goed, maar ik vind het liedje niks.
En tieten... vergeet de tieten niet... de tieten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind het best mooi maar het is jammer dat ze er van voren uitziet als een inlegkruisje met vleugels.
Donderdag pas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb er heel weinig mee, mijn excuses, stomme vraag misschien, maar zijn de 3J's al geweest?Ff interesse!
Dit had ze aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die jurk schreef ik haar af
En je bent terug!
Dit is mijn derde voorspelfaal van de avond hoor...
Ja, dat welquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Laptop is 80 graden, loopt te fikken op mn benen
Laten we doen alsof het daar aan gaat liggen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
3Js gaat niets worden, die hebben geen tieten.
Lesbo-alertquote:
donderdag mogen hun opdraven andere voorrondequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb er heel weinig mee, mijn excuses, stomme vraag misschien, maar zijn de 3J's al geweest?Ff interesse!
Die komen donderdag pas, flapdrolquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef 7eVeNL het volgende:
valt nog mee vind ik hoorquote:
Da's maar goed ook, want ze kunnen dat hele festival toch niet bekostigen volgend jaar...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Portugal: no points, get the fuck out!
Nee, maar de inzendingen van de West-Europese landen zijn vaak zo bedroevend dat er wat bij moest.quote:
Correctie. Hij ookquote:
Nee, dit is wel van kwaliteit bedoel jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nee, maar de inzendingen van de West-Europese landen zijn vaak zo bedroevend dat er wat bij moest.
er wordt zoveel vals gezongen dat er toch echt wat mis moet zijn met het geluid on stage...quote:
De Toppers hadden tieten, maar dat werd ook geen succes...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
3Js gaat niets worden, die hebben geen tieten.
Ach, hij is ook maar een tientje.quote:
Nee, wel met Azerbeidjaanse euro'squote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef Cucumissativus het volgende:
Kan je daar ook met Nederlandse euro's betalen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik zie dit niet winnen. Goed nummer, maar uitvoering valt erg tegen.
Dus...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:26 schreef Onnoman het volgende:
kut man.. live is kut.. op youtube was beter
Nee, kleinere snippersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef lezzer het volgende:
die achtergrond, is dat dezelfde als van de 3Js?
Jullie vlaggen niet, jullie pompommenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
Zeiden ze nou net dat Nederlanders te nuchter zijn om te vlaggen?
Dan heeft ie ons nog niet gezien donderdag
Misschien wil de Noordzee op ons stemmenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe ktijgt je veel stemmen.
tieten
buurlanden
veel inwoners die in een ander land wonen en gaan stemmen.
Nederland heeft dus geen kans
quote:
Idd im not amused!quote:
Arrangement ook... had beter gekund ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik zie dit niet winnen. Goed nummer, maar uitvoering valt erg tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |