Dana International heeft hem te pakkenquote:
Die zag het slotje en was van zijn apropos!quote:
Omdat ie Spaans kan zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee Rolf is leuk
Jaquote:
Wat deed je daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Ik kom net bij Klein-Helmond vandaan.
Finland was saai maar zo lieev.
En dit.. Het eerste wat Ron riep was: 'Wat een nicht!' en dat vat het wel samen geloof ik. Wel catchy.
Rooooooolf!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee Rolf is leuk
quote:
Het lijkt wel alsof hij belt vanuit Volendamquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Die wenkbrauwen zijn nog donkerder geverfd ook
O Jan is terecht het geluid is oegh, lekker geregeld door een land als Duitsland
ja zal je net zien, dat ze weer in de verkeerde halve finale zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel slechte liedjes, we maken steeds meer kans met onze Jeeeeeetjes
San Marino waar de voetballers normaal slager en bakker zijn en met een interland hun voetbalpakkie aan doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
San Marino, het voetbalveld van hun nationale team lopen koeien op.
Oh shit jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zal je net zien, dat ze weer in de verkeerde halve finale zitten
Nee dit is niet Danaquote:
quote:
Ken je Dana niet?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Een donkere Diana Ross gekruist met een man #songfestival
quote:
De plaatselijke friettent/kroeg wordt gerund door Helmonders. En daar komen ze vaak, dus die waren met zijn allen daar.. Wat een drama!! Ze zagen eruit als Veerkampjes en praatten als Helmonders en er ging meer bier doorheen dan ik uberhaupt ranja kan drinken.quote:
Dat is ESF goud.quote:
Oh ja generatiekloofjequote:
Ja, dat is Helmond. Iedereen heet Klokgieters of Pruimenboom, lekker porseleinen hondjes voor het raam en een accent om van te kotsen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
De plaatselijke friettent/kroeg wordt gerund door Helmonders. En daar komen ze vaak, dus die waren met zijn allen daar.. Wat een drama!! Ze zagen eruit als Veerkampjes en praatten als Helmonders en er ging meer bier doorheen dan ik uberhaupt ranja kan drinken.
En de ene helft was volwassen, de andere helft kaalkopjes van vijftien tot 25.. Ik zat af te tellen tot ik naar huis kon.En ik werd ook nog eens uitgebreid gekeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |