Gleed ie uit en raakte bewusteloos ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:
Geen zeepschuim op de grond, ik herhaal, geen zeepschuim op de grond!
We lagen met zijn tweeen zwaar onderuitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:55 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Gleed ie uit en raakte bewusteloos ofzo?
Dat hebben we allebei nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef FredvZ het volgende:
Ik zou de douche eerst vervangen door een bad.
Een beetje vent moet daar wel tegen kunnenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
Zeep in ogen is niet zo fijn
Elkaar inzepen heeft wel iets. Maar tenzij je een behoorlijke straal hebt sta je vaak een beetje te koukleumen
True. TS zal er minder last van hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef Black_Ninja het volgende:
en een beetje heer geeft natuurlijk 90% van de tijd het warme water aan zijn dame
Hoe bedoel je dat, mister squeaky?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
True. TS zal er minder last van hebben.
Ik haal er niet uit met wie je voor de 1e keer gaat douchen? Je ouders, je broer of zus, je voetbalteamleden of je geliefde?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:51 schreef whaduppp het volgende:
Hoe was de eerste keer? Seks erbij ofniet? Blunders? Do's en don'ts?
Spill it
JIJ zal onder de warme straal mogen staan. Als je vriendje lief isquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:33 schreef Modus het volgende:
Ohja en haar ook niet vragen je rug te scheren..
Komt me erg bekend voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:21 schreef dreamzk het volgende:
Ik zit altijd in de douche en mijn douche is niet groot genoeg om allebei te zitten, dus douchen we niet zo vaak. Als we toch samen douchen hebben wij geslachtsgemeenschap ja, niet omdat ik het zo super lekker vindt maar omdat je beide naakt tegen elkaar staat aan te schuren. Wordt je na een tijdje erg geil van
Idd een heel gemakkelijke oplossing voor het lengte verschil, zelf heb ik het ook vaak zat zo gedaan als de vriendin die 1.90 van mij niet haaldequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:08 schreef colty het volgende:
Is goed hoor, eerste keer ook gelijk sex ja. Alleen met lengeverschil is het soms een beetje schipperen maar daar valt altijd wel wat op te verzinnen, gewoon handen tegen de muur, rug hol, kont naar achter en hoppa! Moet ik een klein beetje door de benen zakken, maar who gives a ....
Sowieso ;dquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:16 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Idd een heel gemakkelijke oplossing voor het lengte verschil, zelf heb ik het ook vaak zat zo gedaan als de vriendin die 1.90 van mij niet haalde
Als je een cabine hebt waarbij de deuren niet geheel tot het plafond komen kan de dame zich hieraan ook optrekken.. tenminste dat doe ik meestal... 1 been omhoog tegen de muur, handen op de rand van de cabine...en gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:08 schreef colty het volgende:
Is goed hoor, eerste keer ook gelijk sex ja. Alleen met lengeverschil is het soms een beetje schipperen maar daar valt altijd wel wat op te verzinnen, gewoon handen tegen de muur, rug hol, kont naar achter en hoppa! Moet ik een klein beetje door de benen zakken, maar who gives a ....
toevallig heb ik thuis precies zo'n douche die jij omschrijft (A)quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:04 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Als je een cabine hebt waarbij de deuren niet geheel tot het plafond komen kan de dame zich hieraan ook optrekken.. tenminste dat doe ik meestal... 1 been omhoog tegen de muur, handen op de rand van de cabine...en gaan
Ik vind het heerlijk! her gevoel is iets minder... maar het hele idee eromheen maakt het wel weer geiler... ik heb het liefst een zachte stroom heet water erbij...
Ik weet precies wat je bedoeld, heerlijk! Is dan wel niet onder de douche maar kan me deze techniek nog wel herinneren van een keertje zwembad, daar hebben ze ook van die fijne hokjes weetje welquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:04 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Als je een cabine hebt waarbij de deuren niet geheel tot het plafond komen kan de dame zich hieraan ook optrekken.. tenminste dat doe ik meestal... 1 been omhoog tegen de muur, handen op de rand van de cabine...en gaan
Ik vind het heerlijk! her gevoel is iets minder... maar het hele idee eromheen maakt het wel weer geiler... ik heb het liefst een zachte stroom heet water erbij...
Is er iemand die het nog niet heeft gedaan in een hokje van het zwembad?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef colty het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoeld, heerlijk! Is dan wel niet onder de douche maar kan me deze techniek nog wel herinneren van een keertje zwembad, daar hebben ze ook van die fijne hokjes weetje wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |