of niets doen en baardgroei krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef clevy het volgende:
[..]
*klop klop klop* AAAAAAAAAOUAAAAAAAOUAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar was gewoon benieuwd waarom je dat zo'n slechte dag vind?
Er is geen mooiste dag van het jaar...
mja.. google maps verraadde reeds dat dat anderhalf uur rijden isquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
of niets doen en baardgroei krijgen.nog meer haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Ok das wel zuur inderdaad. Sorry..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat:
1. Ik als moeder compleet vergeten ben dit jaar.
2. Elk jaar aan het graf van mijn eigen moeder sta.
van hieraf wel..quote:
*oeh, shiny*quote:
EEEEEEEEEEEEEITJE...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef clevy het volgende:
[..]
mja.. google maps verraadde reeds dat dat anderhalf uur rijden is
uhu.. na een te lange werkdag, door de spits.. gij bent een schatje </sarcastme> .. dan ben ik al op voordat ik de kermis nog over moetquote:
jij? doe je dat wel eens?quote:
Ja ... vanaf de zon zou ik niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ... vanaf de zon zou ik niet doendas ietsje verder weg weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Speciaal voor mij dat doe je toch welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:05 schreef clevy het volgende:
[..]
uhu.. na een te lange werkdag, door de spits.. gij bent een schatje </sarcastme> .. dan ben ik al op voordat ik de kermis nog over moet
snurk ze el-eejquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
Ik ga het eens een keer niet tot middernacht volhouden.. welterusten Singles!
Truste!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
owneee... niet weer zo'n doos die me overhaalt door met d'r lange wimpers te lonken en misdadig zoetsappig gunsten vraagt.. daar ben ik vandaag al een keer ingetuindquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Speciaal voor mij dat doe je toch wel
(hehehe)
goed plan, ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef clevy het volgende:
[..]
das ietsje verder weg weerNog VERDERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten L-Equote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
Het flitste net wel leuk maar daar blijft het wel bij denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hier nog niets van te merken. Maar het zal inderdaad niet veel voorstellen, vermoed ik zo.
dat was de camera van de buurjongen.. wat heb je aan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het flitste net wel leuk maar daar blijft het wel bij denk ik.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef clevy het volgende:
[..]
dat was de camera van de buurjongen.. wat heb je aan?
Maar dat doe ik helemaal niet....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef clevy het volgende:
[..]
owneee... niet weer zo'n doos die me overhaalt door met d'r lange wimpers te lonken en misdadig zoetsappig gunsten vraagt.. daar ben ik vandaag al een keer ingetuind
das goed schatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat doe ik helemaal niet....
Ik gooi hoogstens mijn haar los
Same here.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel, zou ik ook moeten eigenlijk... 7uur ook weer de wekker hier.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef -Engel- het volgende:
Bedtijd ja....
WT stuur maar een PM dan lees ik dat morgenavond wel
laters en weltrusten![]()
Dan doe je dat gewoon veel te weinig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:24 schreef Mystikvm het volgende:
Doordeweeks drinken is eigenlijk een heel slecht ideeBen benieuwd of ik hier morgen zure vruchten van ga plukken.
Doordeweeks drinken is helemaal geen slecht idee. De problemen beginnen pas als je geen maat kunt houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:24 schreef Mystikvm het volgende:
Doordeweeks drinken is eigenlijk een heel slecht ideeBen benieuwd of ik hier morgen zure vruchten van ga plukken.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:34 schreef Watertornado het volgende:
Doordeweeks drinken is helemaal geen slecht idee. De problemen beginnen pas als je geen maat kunt houden.
Maar bier op wijn geeft venijn. Zegt men.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:59 schreef Godtje het volgende:
Ruime fles wijn achter de kiezen. Tijd voor bier!
Ik heb de eerdere drank er al uit gesport.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar bier op wijn geeft venijn. Zegt men.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |