Dit schrijf ik dus op; volgens mij is dat geen slecht adviesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef clevy het volgende:
[..]
pfff. worden mijn eigen woorden nu ook al tegen me gebruikt.. daar was ik niet op voorbereid.
dalijk moet ik nog gaan onthouden wat ik allemaal gezegd heb
Wat doe je vrouwelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om die datum natuurlijk. Bevestiging krijgen is wel zo fijn, anders blijft het eenrichtingsverkeer.
daar merk ik maar verrekte weinig vanquote:
Nou, gisteren (?) schoot je nogal uit je slofquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met mij altijd hoor
Beetje leeg gevoel alleen op het moment maar gaat wel weer over.
Soms, Joe. Somsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar merk ik maar verrekte weinig van
Leeg gevoel, what's up?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met mij altijd hoor
Beetje leeg gevoel alleen op het moment maar gaat wel weer over.
owquote:
adiosquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga een afsluiten. Morgen vroeg dag.
Tschuss![]()
hij/zij die zonder zonde is werpe de eerstequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ga wel weer met stenen gooien zoals een éckte alfa betaamd.
Zondag was datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, gisteren (?) schoot je nogal uit je slofVandaar.
dat gaat niet over rotswerpen om je mannelijkheid te laten zien hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:48 schreef clevy het volgende:
[..]
hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste
dan is het toch ook genoeg om op de achterpoten te staan en eens flink op de borst te slaan.. desnoods voorzien van jungle-geluidenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat gaat niet over rotswerpen om je mannelijkheid te laten zien hoor.
Ik geloof niet in die onzin. Alleen in de sharia en het principe van oog om oog, tand om tand.quote:
dat zou je verwachten, maar een rots maakt meer indruk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef clevy het volgende:
[..]
dan is het toch ook genoeg om op de achterpoten te staan en eens flink op de borst te slaan.. desnoods voorzien van jungle-geluiden
geloof kan ik je niet schenken.. daar doe ik niet aan.. maar soms is zo'n spreuk wel interessant.. ik werk evengoed niet op een boerderij maar ook daar hebben ze leuke spreukenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die onzin. Alleen in de sharia en het principe van oog om oog, tand om tand.
op jou?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat zou je verwachten, maar een rots maakt meer indruk.
zondagochtend was je op huilies aan het afgeven, zondagmiddag was je er zelf één.quote:
Toch fijn dat je Singlesvriendjes klaar staan om je te herinneren aan zulk gedrag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zondagochtend was je op huilies aan het afgeven, zondagmiddag was je er zelf één.
ik heb iets gemist, ik was bij mijn moeder denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zondagochtend was je op huilies aan het afgeven, zondagmiddag was je er zelf één.
Scheelt wel zo'n persoonlijke secretarisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch fijn dat je Singlesvriendjes klaar staan om je te herinneren aan zulk gedrag.
Moederdag is een kutdag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
hoe kun je nou boos worden op zo'n mooie dag?!
En dan ook nog moederdag!
Bedoel je Hvs?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
Wie gaat er morgen mee eurodaggen op de kermis in HvL?
Is het verstandig als ik dat ook alvast noteer, zodat ik weet wat me in de toekomst mogelijk te wachten staat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch fijn dat je Singlesvriendjes klaar staan om je te herinneren aan zulk gedrag.
Liever niet. Ik moet volgende week hier al naar de kermis met Peuter, en als ik iets níet leuk vind is het de kermis wel..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
*klop klop klop* AAAAAAAAAOUAAAAAAAOUAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat ligt aan het formaat, soms kun je maar beter gewoon op je borst trommelen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Liever niet. Ik moet volgende week hier al naar de kermis met Peuter, en als ik iets níet leuk vind is het de kermis wel..
waar is HvL?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
Anything you say can and WILL be used against you.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:57 schreef Capstan het volgende:
Is het verstandig als ik dat ook alvast noteer, zodat ik weet wat me in de toekomst mogelijk te wachten staat?
Deal!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik vind het best leuk.... je mag peuter ook hierheen brengen hoor
kan jij mooi bij de Haen op het terras mooi zijn.,... en dan ga ik wel met peuter met ballen gooien enzo
dat heb ik op een t-shirt !quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Anything you say can and WILL be used against you.
want dat is de enige andere optie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat, jij vindt het de mooiste dag van het jaar?
HvL=Hoevelakenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat is jouw mening.
Ik probeer te bedenken wat HvL is, maar t lukt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |