Dit schrijf ik dus op; volgens mij is dat geen slecht adviesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef clevy het volgende:
[..]
pfff. worden mijn eigen woorden nu ook al tegen me gebruikt.. daar was ik niet op voorbereid.
dalijk moet ik nog gaan onthouden wat ik allemaal gezegd heb
Wat doe je vrouwelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om die datum natuurlijk. Bevestiging krijgen is wel zo fijn, anders blijft het eenrichtingsverkeer.
daar merk ik maar verrekte weinig vanquote:
Nou, gisteren (?) schoot je nogal uit je slofquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met mij altijd hoor
Beetje leeg gevoel alleen op het moment maar gaat wel weer over.
Soms, Joe. Somsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar merk ik maar verrekte weinig van
Leeg gevoel, what's up?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met mij altijd hoor
Beetje leeg gevoel alleen op het moment maar gaat wel weer over.
owquote:
adiosquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga een afsluiten. Morgen vroeg dag.
Tschuss![]()
hij/zij die zonder zonde is werpe de eerstequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ga wel weer met stenen gooien zoals een éckte alfa betaamd.
Zondag was datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, gisteren (?) schoot je nogal uit je slofVandaar.
dat gaat niet over rotswerpen om je mannelijkheid te laten zien hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:48 schreef clevy het volgende:
[..]
hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste
dan is het toch ook genoeg om op de achterpoten te staan en eens flink op de borst te slaan.. desnoods voorzien van jungle-geluidenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat gaat niet over rotswerpen om je mannelijkheid te laten zien hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |