Nee dat niet, maar was gewoon benieuwd waarom je dat zo'n slechte dag vind?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat, jij vindt het de mooiste dag van het jaar?
Die moet nog steeds komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Wat, jij vindt het de mooiste dag van het jaar?
das weit wegquote:
lui wiefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, maar alle opties uittikken duurt me te lang.
of niets doen en baardgroei krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef clevy het volgende:
[..]
*klop klop klop* AAAAAAAAAOUAAAAAAAOUAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar was gewoon benieuwd waarom je dat zo'n slechte dag vind?
Er is geen mooiste dag van het jaar...
mja.. google maps verraadde reeds dat dat anderhalf uur rijden isquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
of niets doen en baardgroei krijgen.nog meer haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Ok das wel zuur inderdaad. Sorry..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat:
1. Ik als moeder compleet vergeten ben dit jaar.
2. Elk jaar aan het graf van mijn eigen moeder sta.
van hieraf wel..quote:
*oeh, shiny*quote:
EEEEEEEEEEEEEITJE...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef clevy het volgende:
[..]
mja.. google maps verraadde reeds dat dat anderhalf uur rijden is
uhu.. na een te lange werkdag, door de spits.. gij bent een schatje </sarcastme> .. dan ben ik al op voordat ik de kermis nog over moetquote:
jij? doe je dat wel eens?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |