En minipli.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou wel cult zijn, een oranje, met dobbelstenen aan de achteruitkijkspiegel
Wat is er dan mis met een elektrische auto?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoveel kost een beetje normale auto ook weer niet, toegeven ik heb ze momenteel niet in m'n achterzak zitten. Maar kom op, je gaat toch niet in zo'n half elektrische auto zitten?
Wat doet zij met een beitelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef betyar het volgende:
Zit mijn vrouw een beitel van me te verneuken, zeg ik er wat van en krijg je als antwoord: Jij pakt toch ook altijd mijn theedoeken.![]()
![]()
![]()
quote:
Jaja, gemeenschap van goederen hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef betyar het volgende:
Zit mijn vrouw een beitel van me te verneuken, zeg ik er wat van en krijg je als antwoord: Jij pakt toch ook altijd mijn theedoeken.![]()
![]()
![]()
Ligt eraan wat voor auto's.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met een elektrische auto?
Wat doet ze ermee? Een blik verf openmaken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
Dat kan jij toch veel beter?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Schroefgaatjes dichtzetten van de bolderkar.
Dat heeft ze al een keer gedaan met een maatje 32mm.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat doet ze ermee? Een blik verf openmaken?
Mijne juist te grootquote:
Nou dan, ik heb een elektrische auto gereden, en mits de juiste auto om de elektrische aandrijving heen zit (lees: BMW) dan zou ik er geen probleem mee hebben een dergelijke auto te rijden, mits hij qua actieradius hetzelfde als een diesel kan bereiken.quote:
Voor dat geld kan je 15 jaar lang 2x per week naar de hoeren gaan, das een stuk goedkoper (geen onderhoud, brandstof, alimentatie etc.).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef Morendo het volgende:
Zeg Remlof, waarom koop je gewoon niet een occasion Porsche van 25-35K?
Pussy Magnet man.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je 15 jaar lang 2x per week naar de hoeren gaan, das een stuk goedkoper (geen onderhoud, brandstof, alimentatie etc.).
Hmm. Zo'n grote zou ik daarvoor niet pakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat heeft ze al een keer gedaan met een maatje 32mm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |