Ik kom altijd pas binnenvallen als de show begonnen is. Dat gezeik in de maanden voor het muziekfeest trekt mij niet zo.quote:
Rusland en Griekenlandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, hopelijk zitten er onder de artiesten wel wat lekkere hapjes...
Mijn manquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef ouderejongere het volgende:
De eerste Duitser die goed Engels spreekt moet ik nog tegenkomen
Douze pointsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling
Doordat dit nu een reeks is, open je via 'Open Nieuw Deel' dus het volgende topic.
Het topicnr verandert automatisch naar één nummertje hoger, je hoeft dus niets te doen!
En de snelste die op die knop ramt is de opener, niet de lapo.
Want doordat het een reeks is kunnen er geen 2 nieuwe topics tegelijk geopend worden
Als je het niet snapt, geen punt, komt goed
Songfestival.nl zendt het volgend mij rechtstreeks uit las ik op twitterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Susi het volgende:
Heeft er iemand een livestream ? Ik kan anders niet tegelijk kijken en hier meelezen, en dat maakt het juist tof als je alleen kijkt.
Ja nou en, er zijn veel meer Duitstaligen in Europa, dat hoor je ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wallonië, Frankrijk en een heel klein stukje Zwitserland
Had je kunnen weten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
het is verdorie op spuugafstand, en ik baal nu als een stekker dat ik geen kaarten voor donderdag heb
Dat bedoel ik, naar ratio dus nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wallonië, Frankrijk en een heel klein stukje Zwitserland
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zit vast klaar met lidl bier voor een gastoptreden van Heino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |