Ja? Zag je iets?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Greys, we zitten donderdag echt super goed!
Lekkere wijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef alors het volgende:
Twee lekkere wijven en een vies kereltjeNiks te fappen dus..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Ik duik er helemaal onvoorbereid in. Geen liedje gehoord. Heb er zin in.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Ik duik er helemaal onvoorbereid in. Geen liedje gehoord. Heb er zin in.
Ik wacht op de post van alors die zegt "Oh nee, dat draaiorgel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:00 schreef alors het volgende:
Ik kijk via stream dus vergeef me mijn laatheid
Niet slim als je rekening houdt met het publiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef alors het volgende:
Twee lekkere wijven en een vies kereltjeNiks te fappen dus..
Nou, vage schatting, maar volgens mij helemaal goed!quote:
Hallo, laat ook wat voor de mensen die de dames wel leuk vindenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Die linkse presentatrice mag van mij nu al wegggeschoten worden
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wacht op de post van alors die zegt "Oh nee, dat draaiorgel!"
quote:
Idd, hopelijk zitten er onder de artiesten wel wat lekkere hapjes...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Niet slim als je rekening houdt met het publiek.
Hoi fiets.quote:
het is verdorie op spuugafstand, en ik baal nu als een stekker dat ik geen kaarten voor donderdag hebquote:
En dan Jan er nog doorheenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje nerveus van dat rommelige gedoe. Al die presentatoren door elkaar.
Ik kom altijd pas binnenvallen als de show begonnen is. Dat gezeik in de maanden voor het muziekfeest trekt mij niet zo.quote:
Rusland en Griekenlandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, hopelijk zitten er onder de artiesten wel wat lekkere hapjes...
Mijn manquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef ouderejongere het volgende:
De eerste Duitser die goed Engels spreekt moet ik nog tegenkomen
Douze pointsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling
Doordat dit nu een reeks is, open je via 'Open Nieuw Deel' dus het volgende topic.
Het topicnr verandert automatisch naar één nummertje hoger, je hoeft dus niets te doen!
En de snelste die op die knop ramt is de opener, niet de lapo.
Want doordat het een reeks is kunnen er geen 2 nieuwe topics tegelijk geopend worden
Als je het niet snapt, geen punt, komt goed
Songfestival.nl zendt het volgend mij rechtstreeks uit las ik op twitterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Susi het volgende:
Heeft er iemand een livestream ? Ik kan anders niet tegelijk kijken en hier meelezen, en dat maakt het juist tof als je alleen kijkt.
Ja nou en, er zijn veel meer Duitstaligen in Europa, dat hoor je ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wallonië, Frankrijk en een heel klein stukje Zwitserland
Had je kunnen weten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
het is verdorie op spuugafstand, en ik baal nu als een stekker dat ik geen kaarten voor donderdag heb
Dat bedoel ik, naar ratio dus nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wallonië, Frankrijk en een heel klein stukje Zwitserland
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zit vast klaar met lidl bier voor een gastoptreden van Heino
Dat verklaart waarom je het een Tros feest noemt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kom altijd pas binnenvallen als de show begonnen is. Dat gezeik in de maanden voor het muziekfeest trekt mij niet zo.
Turkije stemt toch altijd op zichzelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
Ok stemmen, nog niets gehoord, maar wat maakt het uit.
jaaaa leukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef electronique het volgende:
dat witte jurkje van die vrouw die presenteert
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken; autorefresh
tnx, ik ga het ophoudenquote:
Ja, da's nu echt ideaal!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken; autorefresh
http://www.eurovision.tv/esctv/main?program=24973&social=falsequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Susi het volgende:
Heeft er iemand een livestream ? Ik kan anders niet tegelijk kijken en hier meelezen, en dat maakt het juist tof als je alleen kijkt.
Maar ziet er minder uit, veel minderquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, onze Dulles kan toch beter zingen
Snel, bel een dokter!quote:
De Spaanse homofiele journalist daar vond de Jees wel hotquote:
+1 voorspelbaar Dirkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoef zeker niet te zeggen dat deze gaan winnen he.
Verplicht nummer weer he!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
De Spaanse homofiele journalist daar vond de Jees wel hot![]()
Dus wie weet.
misschien is dit een betere link, want dit klinkt nergens naar:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
http://www.eurovision.tv/esctv/main?program=24973&social=false
quote:
Nee, niet het beste nummer... whehequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef Goodbye het volgende:
Kan niet zijn dat deze het leukst is, Dirk
quote:
Je hebt toch een ubergeil mobieltje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Zelfs nu we haast op het podium zitten a.s. donderdag in Düsseldorf zal ik het enorm missen, FOK!en en ESFen tegelijk die avond
Ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef Hyundai het volgende:
Haba Haba is een erg leuk liedje, gaat vast en zeker door.
Een beetje zangles ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef eleusis het volgende:
Een beetje Engelse les had geen kwaad gekund..
Ik ga er als het goed is zelfs een Duits simkaartje in proppen daar zodat ik kan internetten wat ik wil, als het een beetje mee zitquote:
quote:
Ik vind het echt allejezus groot.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef Hyundai het volgende:
Had ik al gezegd dat het podium weer echt fantastisch is?
mooi meisje idd, doe mij dat haarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef ouderejongere het volgende:
Die zangeres is mooiwat zou ik toch graag met haar een kindje maken
Nee, want Polen zong ook valsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef Spiegelei het volgende:
jeminee zijn die oortjes niet goed afgesteld ofzo?
En de Franse voetbalhit van vorig jaar... Olé olé oléquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef Specularium het volgende:
Doet me beetje aan het wk liedje van Shakira denken.
Waka waka heyeheyh
TETTEN.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef ouderejongere het volgende:
Die zangeres is mooiwat zou ik toch graag met haar een kindje maken
Ohja, getroffen door de tsunami?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef Hyundai het volgende:
Niemand heeft door dat ik na wekenlang afwezigheid weer terug ben in het ESF forum ( en Fok op zichzelf ook )
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
Wacht even Noorwegen stuurt een negerin WTF?
Welkom terug!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef Hyundai het volgende:
Niemand heeft door dat ik na wekenlang afwezigheid weer terug ben in het ESF forum ( en Fok op zichzelf ook )
Wou je een ontvangstcomité?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef Hyundai het volgende:
In noorwegen kunnen negers niet zingenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
Wacht even Noorwegen stuurt een negerin WTF?
Dit vooral.quote:
Sowieso.quote:
Bij mij staat "top5". Maar dat is geen persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
Er staat 'afgrijselijk' achter Albanië in mijn notities
..en jij bent?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef Hyundai het volgende:
Nou een reply was fijn geweest ja, ik kan natuurlijk ook het podium op rennen.
trololo!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef ouderejongere het volgende:
We boffen dat we in de andere halve finale zitten, tot nu toe is alles beter dan de 3Js
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |