Die heb ik ook vandaag binnen gekregenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:53 schreef Herfstblad het volgende:
De gelukspoppetjes zijn leuk! Ik heb daarvoor de Hobbyhandig gekocht haha.
Mooie sjaal, kwakz0r
Het nieuwe boekje van Ana Paula Rimoli lag hier in de brievenbus!:
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Jep! Deze was 5 mei verstuurd. Ik had vrijdag al twee boekjes binnen die 4 mei verstuurd waren! Ideale service!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:56 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ook van Bookdeposity?De verzendtijd viel me nog heel erg mee eigenlijk.
Ik zal het doorgeven!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef EsseEi het volgende:
Ohh ze zijn leuk ^^ weer wat te maken voor bruiloft van broer
(dankjewel moeder van Yachiru)
oeeh wordt mooi je shawl kwakz!
't is 2 straten van waar ik werk. Maar helaas ik ga werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Herfstblad het volgende:
Leuk lieveheersbeestje!
Iemand die hier toevallig zaterdag naar de amigurumidag van Echtstudio gaat?Ik twijfel nog of ik ga.
leuk juist! ik heb 't idee ook maar weer van iemand anders hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben trui en esse-ei aan t na-apen met de southbay shawl. ik zocht al heel lang zo'n lekker doorhaak patroon voor mn mooie wolletjes, maar vond m er op ravelry niet zo mooi uitzien als t resultaat van trui en esse-einu ben ik dus over de streep. sorry dames!
ja he?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:01 schreef trui het volgende:
EsseEi, ik vind de tas erg mooi worden!
whoopdidoo, leuke popjes & totoro's!
mirjam, daar heb je toch een verkeerd draadje doorgeknipt vrees ik...
ja, ik denk dat blocken en hoe los je haakt daar vooral het verschil maakt. mijn garen is best dun, maar t ziet er niet zo open uit als dat....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef trui het volgende:
[..]
leuk juist! ik heb 't idee ook maar weer van iemand anders hoor.
ik zag trouwens dat ie in dunner garen ook heel mooi kan zijn, zie bijv. deze of deze. ook voor mooie randjes!!
lisa, wat leuk die gelukspoppetjes!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef trui het volgende:
[..]
leuk juist! ik heb 't idee ook maar weer van iemand anders hoor.
ik zag trouwens dat ie in dunner garen ook heel mooi kan zijn, zie bijv. deze of deze. ook voor mooie randjes!!
lisa, wat leuk die gelukspoppetjes!
Hier!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef EsseEi het volgende:
oeeeh dat lieveheersbeestje is schattig!waar staat het patroon??
Ik heb ook heeel dun garen voor de shawl, ik gebruik naald 3 maar vind die stiekem nog te dik ervoor. Wordt wel minder opengewerkt dan die fotos, maar ik haak behoorlijk strak.
Vandaag mn armband om en van iedereen complimentjes gehad ^^ en 1 vriendin (voor wie ik de tas maak) zei: jaa je maakt echt zo veel en ik vind het echt allemaal leuk!!!
Dus..dat komt helemaal goed
en het hengsel gemeten, moet ongeveer 110cm worden![]()
in dubio of ik nu nog stukje zal haken of dat ik maar gewoon naar bed moet gaan
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:42 schreef trovey het volgende:
Ik maak me pas zorgen als ik een kamer speciaal voor de wol moet maken.![]()
Dat je dit soort taferelen hebt.![]()
[ afbeelding ]
http://mochimochiland.com(...)pdate-and-interview/
Tot dan heb ik maar een beetje.
Hihi, dat zou wel erg grappig zijn! Ik weet alleen niet of ik 'm zelf hou: Het is prik en kriebelwol en daar kan ik helemaal niet tegen! Op het bolletje vind ik het nog wel mee vallen en voelt het zelfs wel zacht, maar op de een of andere manier lijkt dat wel te veranderen zodra ik er mee ga haken! De schelpjes sjaal wordt dan ook een kadootje voor iemandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef Spiegelei het volgende:
Ooooh Bietel (toch?) die wolletjes, ik zat vandaag nog te twijfelen of ik zou bestellen, maar nu ben ik er uit, ik ga gewoon bestellen, die wolletjes met kleuroverloop vind ik ook zo mooi. Ook voor een sjaal haha. Kunnen we elkaar groeten op straat als we elkaar tegenkomen straks.
Die is wel heel erg!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:42 schreef trovey het volgende:
Ik maak me pas zorgen als ik een kamer speciaal voor de wol moet maken.![]()
Dat je dit soort taferelen hebt.![]()
[ afbeelding ]
http://mochimochiland.com(...)pdate-and-interview/
Tot dan heb ik maar een beetje.
Goed idee! Mijn moeder vindt ook al dat ik veel te veel heb: 2 grote dozen vol, (hmmm, misschien inmiddels 3quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef Herfstblad het volgende:
2 Expeditvakken vol valt best mee
[..]
Die is wel heel erg!Zal hem eens aan mijn moeder laten zien, dan ziet ze dat ik helemaal niet veel heb!
Wie weet doe je wel eens mee met een internationale ruilactie en heb je haar als ruilpartner, dan is het wel jouw wol.quote:
Volgens mij was het aan de Schiedamsedijk voor het Churchillplein.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:06 schreef EsseEi het volgende:
waar is dat?wat leuk!~ga ik ook even kijken
hihi
trouwens, nog even in reactie op Troveys sorteerwoede;) WAT HEBBEN JULLIE VEEEL!!!!! ik hoef me dus echt niet te schamen dat ik een bolletje soft heb gekocht gisterIk heb maar 1 bak, en nog 1 zak maar gok dat dat ook nog wel in die bak past haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |