Het is uit een tijdschrift, Hobbyhandig! PM je email anders evenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef EsseEi het volgende:
haha je hoeft geen sorry te zeggen hoor Kwakzor! vind het plaatje van het patroon zelf ook niet zo leuk trouwens
Lyssa waar staat het patroon van die poppetjes?:D ze zijn leuk!!
Die heb ik ook vandaag binnen gekregenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:53 schreef Herfstblad het volgende:
De gelukspoppetjes zijn leuk! Ik heb daarvoor de Hobbyhandig gekocht haha.
Mooie sjaal, kwakz0r
Het nieuwe boekje van Ana Paula Rimoli lag hier in de brievenbus!:
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Jep! Deze was 5 mei verstuurd. Ik had vrijdag al twee boekjes binnen die 4 mei verstuurd waren! Ideale service!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:56 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ook van Bookdeposity?De verzendtijd viel me nog heel erg mee eigenlijk.
Ik zal het doorgeven!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef EsseEi het volgende:
Ohh ze zijn leuk ^^ weer wat te maken voor bruiloft van broer
(dankjewel moeder van Yachiru)
oeeh wordt mooi je shawl kwakz!
't is 2 straten van waar ik werk. Maar helaas ik ga werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Herfstblad het volgende:
Leuk lieveheersbeestje!
Iemand die hier toevallig zaterdag naar de amigurumidag van Echtstudio gaat?Ik twijfel nog of ik ga.
leuk juist! ik heb 't idee ook maar weer van iemand anders hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben trui en esse-ei aan t na-apen met de southbay shawl. ik zocht al heel lang zo'n lekker doorhaak patroon voor mn mooie wolletjes, maar vond m er op ravelry niet zo mooi uitzien als t resultaat van trui en esse-einu ben ik dus over de streep. sorry dames!
ja he?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:01 schreef trui het volgende:
EsseEi, ik vind de tas erg mooi worden!
whoopdidoo, leuke popjes & totoro's!
mirjam, daar heb je toch een verkeerd draadje doorgeknipt vrees ik...
ja, ik denk dat blocken en hoe los je haakt daar vooral het verschil maakt. mijn garen is best dun, maar t ziet er niet zo open uit als dat....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef trui het volgende:
[..]
leuk juist! ik heb 't idee ook maar weer van iemand anders hoor.
ik zag trouwens dat ie in dunner garen ook heel mooi kan zijn, zie bijv. deze of deze. ook voor mooie randjes!!
lisa, wat leuk die gelukspoppetjes!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef trui het volgende:
[..]
leuk juist! ik heb 't idee ook maar weer van iemand anders hoor.
ik zag trouwens dat ie in dunner garen ook heel mooi kan zijn, zie bijv. deze of deze. ook voor mooie randjes!!
lisa, wat leuk die gelukspoppetjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |