Kattenkruid of catnip kun je in de dierenwinkel kopen het ziet eruit als losse groene thee (vind ik), zo:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:11 schreef mjk86 het volgende:
Wát een leuke dingen weer!
Dat theeservies is echt geweldig, een prachtkado hoor!
En ik zag een mooie deken, een tas in wording, een muisje en nog een muisje.
Die vind ik trouwens wel erg leuk. Misschien ga ik m'n kat daar ook eens blij mee maken.
Wat is catnip nou eigenlijk precies? Ik weet wel dat katten daat een soort "stoned" van worden ofzo. Maar eigenlijk weer ik helemaal niet hoe het er uit ziet en waar je dat koopt ofzo. Gewoon in een standaard dierenwinkel? En doe je dat dan gewoon een beetje erbij in samen met de vulling??
Ik schiet op het moment nergens mee op qua haken. Even geen concentratie om patroonjes te volgen ofzo. Misschien maar weer even recht toe recht aan vierkantjes haken. Dat moet ten slotte ook ooit een dekentje gaan worden haha
Welke dan? Ik kan het nergens vinden...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Kattenkruid of catnip kun je in de dierenwinkel kopen het ziet eruit als losse groene thee (vind ik), zo:
[ afbeelding ]
Ik gooi er wat theelepeltjes in/tussen de vulling. Ik doe dat altijd best overdreven (éénmaal dicht kun je er niet meer bij). Het ruikt ook wat kruidig.
Ik heb 3 katten. 1 vind het alleen interessant als het ergens los ligt (lekker er in rollen en kwijlen), maar zij reageert nauwelijks op de gehaakte muisjes. De andere 2 zijn helemaal gek met de muisjes. Ze worden afgelebberd, inelkaar getrapt en daarna weer overlaad met kopjes en weggegooid en achterna gezeten.
Een aantal collega's hebben ook deze ervaringen.
O ja, hier haalde (in tijd van zware stress) een van de katten de doos met valdispert doodleuk uit mijn tas, sloopte het doosje open, en ging dan los op de doordrukstrips om die pillen er uit te krijgen. Was er altijd op tijd bij, want die pillen zijn duur en niet voor de poes!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef trovey het volgende:
Of je gebruikt valeriaandruppels....ik heb katten die daar helemaal lyrisch van worden.Werkt het niet dan gebruik je ze zelf op.
Hier even een garenstop, ik weet echt niet meer waar ik nog meer kwijt zou kunnen.
![]()
Goeie koop!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net op een rommelmarkt 2 houten haaknaalddoosjes met inhoud gekocht voor ¤3. Er zitten voornamelijk Prym en Aero haaknaalden (met teflonlaag) in, en het meeste van maat 2,5 t/m 5. Helemaal fijn. Heb er nu 10 haaknaalden en een paar stopnaalden bij, en de stalen naalden die er ook bij zaten geef ik wel een keer weg aan de dagbesteding op mijn werk..
Mijn katten en die van mijn moeder reageren niet echt op kattenkruid, wel op valeriaan, te krijgen bij Erica e.d.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Kattenkruid of catnip kun je in de dierenwinkel kopen het ziet eruit als losse groene thee (vind ik), zo:
[ afbeelding ]
Ik gooi er wat theelepeltjes in/tussen de vulling. Ik doe dat altijd best overdreven (éénmaal dicht kun je er niet meer bij). Het ruikt ook wat kruidig.
Ik heb 3 katten. 1 vind het alleen interessant als het ergens los ligt (lekker er in rollen en kwijlen), maar zij reageert nauwelijks op de gehaakte muisjes. De andere 2 zijn helemaal gek met de muisjes. Ze worden afgelebberd, inelkaar getrapt en daarna weer overlaad met kopjes en weggegooid en achterna gezeten.
Een aantal collega's hebben ook deze ervaringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben al voor je op You Tube gekekenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:19 schreef juxtaposition het volgende:
Ik ben net begonnen met haken, en wat een hel als niemand het even voor kan doen! De basissteek lukt me wel (lijkt op vingerhaken), maar dan wil ik ''erboven'' en ik weet gewoon niet waar ik in moet haken.
Ik heb ook twee boeken, en het een boek spreekt van de makkelijkste steek genaamd ''de losse'', maar hoe maak ik die dan na de basissteek? Bestaat de steek ''de losse'' wel?
Denk dat ik maar even op youtube ga buurten, weet alleen niet hoe en wat de vertalingen zijn
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:19 schreef juxtaposition het volgende:
Ik ben net begonnen met haken, en wat een hel als niemand het even voor kan doen! De basissteek lukt me wel (lijkt op vingerhaken), maar dan wil ik ''erboven'' en ik weet gewoon niet waar ik in moet haken.
Ik heb ook twee boeken, en het een boek spreekt van de makkelijkste steek genaamd ''de losse'', maar hoe maak ik die dan na de basissteek? Bestaat de steek ''de losse'' wel?
Denk dat ik maar even op youtube ga buurten, weet alleen niet hoe en wat de vertalingen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |