Dat is natuurlijk net zo min toegestaan als een willekeurige koe uit de wei ombrengen voor zijn vlees. Mijn vraag was echter semi-serieus, aan de ene kant ben ik toch echt benieuwd hoe het in Nederland met de wet omtrent het eten van honden staat, aan de andere kant is het ook een interessante discussie. Ik zie principieel het verschil niet tussen hond, haas, rund, varken, kip of kat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goeie, ik zit er al een tijdje aan te denken om de hond van mijn buurman op te eten. Maar hoe maak je dat nou klaar?
Je mag je hond opeten, maar niet slachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk net zo min toegestaan als een willekeurige koe uit de wei ombrengen voor zijn vlees. Mijn vraag was echter semi-serieus, aan de ene kant ben ik toch echt benieuwd hoe het in Nederland met de wet omtrent het eten van honden staat, aan de andere kant is het ook een interessante discussie. Ik zie principieel het verschil niet tussen hond, haas, rund, varken, kip of kat.
Zielig hoor, ga maar weer naar je mandje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef golfer het volgende:
Overigens is de TS in z'n poging tot uitlokken niet bijster origineel:
Hond
Hond eten, wie heeft dit wel eens gedaan?
Katten en honden op ze chinees
"Exotisch" (vr)eten
Wat is het raarste wat jij ooit op hebt? En was het lekker?
etc, etc.....
ik heb het gegeten in Korea en vond het megasmerig. ze bereidden het toen ook het ook in ranzige waterige soep wat niet opgeleukt kon worden met de bakjes ernaast. vond het zo ontzettend goor! en het vreemde was; de hele tent zat vol en iedereen at hetzelfdequote:Op woensdag 11 mei 2011 07:04 schreef Solomon het volgende:
Uitlokken valt wel mee, ik zit 5 maanden in China, en woon nu in Beijing. Vlakbij mijn universiteit zitten wat restaurantjes waar hondenvlees opgediend wordt. Die restaurants worden gerund door een van de Chinese 'minorities', ze omschrijven het zelf als de 'Koreaanse minority', omdat ze van vlakbij de grens met Korea komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |