abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41140262
ik dus niet, maar ik was zopas in noord sulawesi waar het echt een specialiteit is. mensen die een huishond hebben, moeten hem goed opsluiten ,want de honden worden uit de huizen gesloten en aan het spit gehangen om op te eten. volgens de locals is hond erg lekker, maar ik heb het altijd raar gevonden een zo als huisdier bekend staand beest op te eten. wie heeft er wel eens hond geprobeerd , waar was dat en hoe vond je het?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_41140982
Een konijn is ook een bekend huisdier, maar dat wordt ook regelmatig gegeten. Op zich vind ik het dus niet gek dat er mensen zijn die honden eten, alhoewel ik het nooit gedaan en heb en niet ga doen
pi_41141690
Als kok mag ik wel zeggen dat ik al behoorlijk wat heb gegeten. Ook dingen die in westerse landen als niet allerdaags worden ervaren.
Eigenlijk heb ik bij alles voor mezelf een bepaald beeld of iets humaan is of niet. Een sprinkhaan die langzaam inslaapt in de vriezer en dood gaat heb ik geen moeite mee.
Honden in hokjes van 50x50x50 die op bepaalde manieren worden voorbereid op de slacht zijn voor mij net dat beetje extra waardoor ik het niet zou eten. Maar ik ben wel benieuwd hoe het smaakt.
pi_41150998
Ik heb welleens kat gegeten en daarna die avond terug naar huis te gaan en verwelkomd te worden door mijn eigen katten (nee geen hond maar het komt in de buurt )
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:30:18 #5
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41154780
Ik hou al niet van levende honden, dus de kans dat ik ze in dode en gebakken vorm ooit zal nuttigen acht ik miniem.
Ik heb al een boek.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:44:09 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41173192
We hadden dit topic Hond ook al zal een merge aan vragen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41173376
Ik heb wel eens hond gegeten, net als kat, aap, krokodil en antiloop.

Allemaal tijdens mijn reis door azie en een reis door afrika. Kan niet zeggen dat het lekker was allemaal maar ik wilde het gewoon proberen, moet zeggen dat de aap het lekkerst was
PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM
PM me maar!!!!!!!!!!!!!!!! met dank aan Roonaan
pi_41268275
Ook ik heb wel eens hond gegeten. Ik ben er niet trots op. Pas later is me verteld wat ik gegeten heb.
En ik vond het een kut geintje. Smaak was ergens in de richting van varkens, kalfsvlees.
Maar ik heb ergens nog foto's van die puppies.
Het was trouwens in siberie.
pi_41270176
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:30 schreef Rio het volgende:
Ik hou al niet van levende honden, dus de kans dat ik ze in dode en gebakken vorm ooit zal nuttigen acht ik miniem.
Da's dan toch juist een reden om ze wel op te eten?

Ik heb geen principiële bezwaren tegen het eten van hond an sich, dat zou hypocriet zijn. Ik heb wel bezwaren tegen de manier waarop die beesten in o.a. Korea mishandeld worden alvorens te worden geslacht. Dusseh, geef mijn portie maar aan Fikkie.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 06:26:18 #11
269 vats
Live life to the max!
pi_41282427
Wel is op in Indonesie, en was prima te eten!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 06:29:21 #12
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41282435
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef little_pussy het volgende:

Allemaal tijdens mijn reis door azie en een reis door afrika. Kan niet zeggen dat het lekker was allemaal maar ik wilde het gewoon proberen, moet zeggen dat de aap het lekkerst was
Het zij je vergeven, ik eet graag poesjes.
pi_41472332
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef little_pussy het volgende:

Kanibaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')