Is het lekker? Iemand ervaringen ermee?
quote:Doe normaal, je wilt toch ook geen baby's eten!
Op zondag 1 februari 2004 18:38 schreef Robert_Jensen het volgende:
Wie heeft ze wel eens gegeten? De lokale chinees hier voert het als delicatesse tegen woekerprijzen, maar als ik volgend jaar naar Hong Kong ga wil ik zeker wel een hond/kat proberen.Is het lekker? Iemand ervaringen ermee?
Ik vind dit hardstikke zielig!
quote:Kat is net wild konijn.
Wie heeft ze wel eens gegeten? De lokale chinees hier voert het als delicatesse tegen woekerprijzen, maar als ik volgend jaar naar Hong Kong ga wil ik zeker wel een hond/kat proberen.Is het lekker? Iemand ervaringen ermee?
quote:mag dach ik nieteens hier ?
Wie heeft ze wel eens gegeten? [b] De lokale chinees hier voert het als delicatesse tegen woekerprijzen [b] , maar als ik volgend jaar naar Hong Kong ga wil ik zeker wel een hond/kat proberen.Is het lekker? Iemand ervaringen ermee?
quote:En dat vind ik dus de grootst mogelijke onzin. Waarom is het dan niet zielig dat we koeien varkens en paarden eten?
Op zondag 1 februari 2004 18:40 schreef daeri het volgende:[..]
Doe normaal, je wilt toch ook geen baby's eten!
quote:Vegetariër?
quote:wie zegt dat?
Op zondag 1 februari 2004 18:42 schreef moz het volgende:[..]
En dat vind ik dus de grootst mogelijke onzin. Waarom is het dan niet zielig dat we koeien varkens en paarden eten?
quote:en waarom vind je het wel zielig als we de ts opeten ofzo ?
Op zondag 1 februari 2004 18:42 schreef moz het volgende:[..]
En dat vind ik dus de grootst mogelijke onzin. Waarom is het dan niet zielig dat we koeien varkens en paarden eten?
quote:Goed idee, zo zal hij leren!
Op zondag 1 februari 2004 18:43 schreef BaggerUser het volgende:[..]
de ts opeten
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door snakelady op 01-02-2004 18:45]
quote:Waarom is het zieliger dan elk ander dier wat je in de slagerij aantreft?
Op zondag 1 februari 2004 18:40 schreef daeri het volgende:Ik vind dit hardstikke zielig!
quote:als je kat wilt ete ken je net zo goed konijn ete, smaakt precies t zelfde (nee ik kom nie uit helmond maar de chinees serveerde da!) en hond eet ik nie
quote:Terug naar de basisschool dan maar, als je het verschil tussen een Kat en een vogel niet ziet..
Op zondag 1 februari 2004 18:44 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
. En wel een konijn of vogel eten, maar geen kat of hond?
Ik zie het verschil niet.
by the way, ik eet ook geen konijn... en zeker geen kat of hond!
quote:mogen we jouw opeten als we je op diervriendeliujke wijze behandelen?
Op zondag 1 februari 2004 18:44 schreef snakelady het volgende:
Ik moet toegeven dat honden of katten eten niet zieliger is dan een koe of varken, alleen voor de westerse cultuur is dat raar.
Van mij mogen deze dieren gegeten worden als ze maar op een zeer diervriendelijke wijzen behandeld zijn, zoasl eigenlijk met alle dieren zou moeten.
Ik zou het trouwens zelf nooit eten.
Jaaaahhhh koeien en varkjes enzo zijn OOK zielig!
Maar ik ben hypocriet en ik zou dus echt nooit hond of kat eten, al is het maar omdat er elke avond van die beestjes bij me komen knuffen...Ik had laatst al een vreemde associatie toen ik een hazenrug had besteld en hij me toch iets te veel aan mijn teckel deed denken
Paard eet ik trouwens ook niet, dat vind ik ook zielig, ik was vroeger echt zo'n Penny-meisje, elk weekend stront schuiven en manen vlechten in zo'n stal, dat verkrijg ik ook niet over mijn hart.
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 01-02-2004 18:47]
quote:nee, want mij moet je mensvriendelijk behandelen.
Op zondag 1 februari 2004 18:45 schreef BaggerUser het volgende:[..]
mogen we jouw opeten als we je op diervriendeliujke wijze behandelen?
[Dit bericht is gewijzigd door snakelady op 01-02-2004 18:47]
quote:Nou, wat is het verschil dan? Een vogel is minder aaibaar?
Op zondag 1 februari 2004 18:44 schreef daeri het volgende:[..]
Terug naar de basisschool dan maar, als je het verschil tussen een Kat en een vogel niet ziet..
quote:Konijn is best te eten, beetje droog maar met een goede saus erbij
by the way, ik eet ook geen konijn... en zeker geen kat of hond!
Beetje bruingroenige kleur.. huuuu
quote:ook goed
Op zondag 1 februari 2004 18:45 schreef snakelady het volgende:[..]
nee, want mijn moet je mensvriendelijk behandelen.
dan mogen we jouw ook opeten
quote:Ben het totaal met je eens
Op zondag 1 februari 2004 18:45 schreef Vivi het volgende:
Krijgen we die discussie weerJaaaahhhh koeien en varkjes enzo zijn OOK zielig!
Maar ik ben hypocriet en ik zou dus echt nooit hond of kat eten, al is het maar omdat er elke avond van die beestjes bij me komen knuffen...Ik had laatst al een vreemde associatie toen ik een hazenrug had besteld en hij me toch iets te veel aan mijn teckel deed denken
Paard eet ik trouwens ook niet, dat vind ik ook zielig, ik was vroeger echt zo'n Penny-mmeisje, elk weekend stront schuiven en manen vlechten in zo'n stal, dat verkrijg ik ook niet over mijn hart.
quote:Nee, doe maar niet, aangezien mensen lichamelijk niet gebouwd zijn om te consumeren.
Op zondag 1 februari 2004 18:46 schreef BaggerUser het volgende:[..]
ook goed
dan mogen we jouw ook opeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |