En het scheelt ook in de portomonnee (of hoe je dat ook mag schrijven, geen zin om te googlenquote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Novem het volgende:
Ben ook weer begonnen met weekmenu's, ik merk echt dat ik dan veel minder weggooi aan het eind van de week!
Jaa dat zekerquote:Op maandag 19 september 2011 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En het scheelt ook in de portomonnee (of hoe je dat ook mag schrijven, geen zin om te googlen)
heb toevallig vorige week een berg sperziebonen en broccoli in de aanbieding gekocht, thuis gelijk schoongemaakt en even geblancheerd en zo in porties de vriezer in. (denk dat ik nog geen anderhalf euro heb betaald en daar kan ik 7x van eten, als ik alleen ben dus)quote:Op maandag 19 september 2011 17:12 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jaa dat zekerIk koop alles in één keer in en ga door de weeks alleen nog een keer op pad als de verse groenten op zijn.
Ja precies dat doe ik ook, dingen in bulk inkopen scheelt ook veel geld en ik koop groenten op de marktquote:Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb toevallig vorige week een berg sperziebonen en broccoli in de aanbieding gekocht, thuis gelijk schoongemaakt en even geblancheerd en zo in porties de vriezer in. (denk dat ik nog geen anderhalf euro heb betaald en daar kan ik 7x van eten, als ik alleen ben dus)
Bij de plus zijn de zakken voorgesneden bio rode en witte kool altijd voor 50 cent als ze op de datum zijn, dat gaat gewoon zo de vriezer in en dan haal ik er ook gewoon uit wat ik nodig heb.
Hier over het algemeen ook, maar deze maar eens een keer voor de hele week ingekocht. Welke dagen we het eten vind ik irrelevant, da's wel heel erge lange termijn planning.quote:Op maandag 19 september 2011 18:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bij ons thuis wordt altijd 10 minuten voor het koken besloten wat we gaan eten en.
Ik koop ook altijd groente wat in de aanbieding is, net zo makkelijkquote:Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb toevallig vorige week een berg sperziebonen en broccoli in de aanbieding gekocht, thuis gelijk schoongemaakt en even geblancheerd en zo in porties de vriezer in. (denk dat ik nog geen anderhalf euro heb betaald en daar kan ik 7x van eten, als ik alleen ben dus)
Bij de plus zijn de zakken voorgesneden bio rode en witte kool altijd voor 50 cent als ze op de datum zijn, dat gaat gewoon zo de vriezer in en dan haal ik er ook gewoon uit wat ik nodig heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |