Gegarandeerd zwangerquote:Hij vingert mij eerst, dan doe ik weer een broek aan en dan pas trek ik hem af.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef motorcross95 het volgende:
Maar ik heb de dag erna een MAP ingenomen en ben 3 weken daarna ook nog ongesteld geweest.
Dan ben je zeker zwanger jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef motorcross95 het volgende:
Maar ik heb de dag erna een MAP ingenomen en ben 3 weken daarna ook nog ongesteld geweest.
Dat kan wel zo wezen, maar alles lijkt erop dat je zwanger bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef motorcross95 het volgende:
Weet je zeker dat je ongesteld was en dat het niet de baby is die je moederkoek eet ? dat het daarom ging bloeden ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef motorcross95 het volgende:
Op basis wat je ons verteld trek ik die conclusiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:29 schreef motorcross95 het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie dit denken?
Dat maakt niks uit, daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:31 schreef motorcross95 het volgende:
Mijn ongesteldheid zag er uit zoals altijd.
Dan ben je dus zeker zwanger. Want normaal gezien ziet je ongesteldheid er anders uit als je eenmaal de MAP hebt genomenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:31 schreef motorcross95 het volgende:
Mijn ongesteldheid zag er uit zoals altijd.
Nee het komt altijd op zijn buik terecht en daarna was ik goed mijn handen en doen we niks meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef vampireDKC het volgende:
Als je hem trekt komt hij dan op je gezicht? want als er dan een beetje in je mond of oog komt kan je ook zwanger worden.
ze geven tegenwoordig toch voorligting hierover?
Yep, duidelijk punt hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ben je dus zeker zwanger. Want normaal gezien ziet je ongesteldheid er anders uit als je eenmaal de MAP hebt genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |