Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Aneurysma het volgende:
Gaan en vertellen wat je gaat doen als er interesse naar is.
Maar is het niet raar...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Aneurysma het volgende:
Gaan en vertellen wat je gaat doen als er interesse naar is.
single is singlequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Lauren. het volgende:
Jij bent die klootzak van het vreemdgaantopic? Toon wat respect voor je vriendin en wacht met afspreken tot ze verhuist is..
Omdat het zo snel na je vorige relatie is? Naaahhh.quote:
Go and hug a treequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Lauren. het volgende:
Jij bent die klootzak van het vreemdgaantopic? Toon wat respect voor je vriendin en wacht met afspreken tot ze verhuist is..
Pf.. Het is uit. Wat wil ze doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Lauren. het volgende:
Ja daaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Omdat het zo snel na je vorige relatie is? Naaahhh.
Er zit nog steeds een kop op!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pf.. Het is uit. Wat wil ze doen?
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Het is toch uit? Feitelijk is ze nu niet meer dan een huisgenoot.
Tenzij jij je er zelf niet prettig bij voelt en er misschien nog niet klaar voor bent..
Ehm.. ik zie het probleem niet. Vrouwen zeiken altijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Pataya het volgende:
[..]
Het kan nog zeiken als ik weg wil gaan of terug kom
Als ik haar was zou ik alleen maar oprechte blijdschap voelen dat ik van je af was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Pataya het volgende:
[..]
Het kan nog zeiken als ik weg wil gaan of terug kom
Dat was ik eerlijk gezegd toch wel van plan...quote:
tuurlijk niet, wat boeit haar jouw leven nu dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:25 schreef Pataya het volgende:
[..]
Dat was ik eerlijk gezegd toch wel van plan...
Maar zat met het geval of ik het wel zou vertellen ....
Je hebt inmiddels al wel laten zien wat je waard bent, dus waarschijnlijk komt het voor haar toch niet als een verrassing.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:25 schreef Pataya het volgende:
[..]
Dat was ik eerlijk gezegd toch wel van plan...
Maar zat met het geval of ik het wel zou vertellen ....
Zijn spullen in de fik steken? Z'n piemel 's nachts afsnijden? TS verleiden en vervolgens de politie bellen en aangifte van verkrachting doen?quote:
de eerste 250+ reacties staat kortweg in dat ik een lul ben / klootzak...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:27 schreef Aneurysma het volgende:
Ben nu TS' vreemdgegaan-topics aan het lezen. Jezus fuck.!
Nee!quote:
Ze heeft al een x een tas met kleren van mij in het kanaal geflikkerd hier...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Zijn spullen in de fik steken? Z'n piemel 's nachts afsnijden? TS verleiden en vervolgens de politie bellen en aangifte van verkrachting doen?
Bitches be crazy man.
Ja, vast zomaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ze heeft al een x een tas met kleren van mij in het kanaal geflikkerd hier...
Ruzie gehad,quote:
Jij bent echt rijp voor het gesticht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ruzie gehad,
had ik haar op bed gesmeten enz...
Toen ik eenmaal beneden zat liep ze als een melaatse naar het water om daar mijn tas in te flikkeren...
Politie gebeld door haar, kon ik mee
Op bed gesmeten? Om wat te doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ruzie gehad,
Toen ik eenmaal beneden zat liep ze als een melaatse naar het water om daar mijn tas in te flikkeren...
Je zal het haas wel gaan denken ja...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Jij bent echt rijp voor het gesticht.
Om ruimte te maken dat ik eruit kon, ze blokkeerde de deurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Op bed gesmeten? Om wat te doen?
Waarschijnlijk had ik jou het kanaal ingeflikkerd.
Inderdaad, ze mag zich in haar handjes knijpen met zo'n fijne gozer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:04 schreef DuTank het volgende:
die dames hier worden helemaal para, terwijl TS zijn ex het gewoon verdiende op bed gesmeten te worden, mag ze blij zijn dat het nog op bed was en niet tegen de muur ofzo
Ben trouwens ook erg benieuwd naar hoe een melaatse loopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ruzie gehad,
Wat is er mis met dat topic ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
"Downie" ook echt hè in zijn actieve topiclijst.
ach, vrouwen gaan meer vreemd dan mannen, dus wat loop je nou te janken, jullie zijn nog vele malen ergerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:10 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Inderdaad, ze mag zich in haar handjes knijpen met zo'n fijne gozer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |