Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Aneurysma het volgende:
Gaan en vertellen wat je gaat doen als er interesse naar is.
Maar is het niet raar...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Aneurysma het volgende:
Gaan en vertellen wat je gaat doen als er interesse naar is.
single is singlequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Lauren. het volgende:
Jij bent die klootzak van het vreemdgaantopic? Toon wat respect voor je vriendin en wacht met afspreken tot ze verhuist is..
Omdat het zo snel na je vorige relatie is? Naaahhh.quote:
Go and hug a treequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Lauren. het volgende:
Jij bent die klootzak van het vreemdgaantopic? Toon wat respect voor je vriendin en wacht met afspreken tot ze verhuist is..
Pf.. Het is uit. Wat wil ze doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Lauren. het volgende:
Ja daaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Omdat het zo snel na je vorige relatie is? Naaahhh.
Er zit nog steeds een kop op!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pf.. Het is uit. Wat wil ze doen?
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Het is toch uit? Feitelijk is ze nu niet meer dan een huisgenoot.
Tenzij jij je er zelf niet prettig bij voelt en er misschien nog niet klaar voor bent..
Ehm.. ik zie het probleem niet. Vrouwen zeiken altijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Pataya het volgende:
[..]
Het kan nog zeiken als ik weg wil gaan of terug kom
Als ik haar was zou ik alleen maar oprechte blijdschap voelen dat ik van je af was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Pataya het volgende:
[..]
Het kan nog zeiken als ik weg wil gaan of terug kom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |