Als mensen de keuze hebben, nemen ze in 99% van de gevallen een narcose vorm.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het maakt mij geen bal uit, bij verdoofd geslacht vlees heb ik mssn een beter gevoel, maar bij onverdooft geslacht heb ik geen extra chemicalien in mn vlees.
Kan je dat ook eventjes doorgeven aan de tijgers in Afrika, dat die hun prooien ook eerst verdoven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als mensen de keuze hebben, nemen ze in 99% van de gevallen een narcose vorm.
Wij maken die keuze voor dieren, dus zou 99% van de dieren verdoofd geslacht dienen te worden.
Onverdoofd slachten is zo stenen tijdperk.
Het verschil is dat er bij mensen kans op overleven is en dat deze niet gebruikt worden om 's avonds op je bord te zetten, bij dieren en zeker bij dieren die voor de consumptie gefokt worden, dat al het geval is vanaf het moment dat ze geboren worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als mensen de keuze hebben, nemen ze in 99% van de gevallen een narcose vorm.
Wij maken die keuze voor dieren, dus zou 99% van de dieren verdoofd geslacht dienen te worden.
Onverdoofd slachten is zo stenen tijdperk.
Die hebben niet de beschikking over onze middelen, anders zouden die ook wel minder achter hun vreten aan rennenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
Kan je dat ook eventjes doorgeven aan de tijgers in Afrika, dat die hun prooien ook eerst verdoven?
Dank voor de moeite!
Dan is het een mooie foto.quote:
Volgens mij wel.quote:
Soldaten hebben ook een kut leven aan het front, toch gaan ze liever, indien heel erg gewond, met morfine heen dan zonder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het verschil is dat er bij mensen kans op overleven is en dat deze niet gebruikt worden om 's avonds op je bord te zetten, bij dieren en zeker bij dieren die voor de consumptie gefokt worden, dat al het geval is vanaf het moment dat ze geboren worden.
Als er morgen een geit op de dam staat die vind dat alle schapen de verkeerde ideologie aanhangen zou je er ook niet meteen op stemmen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die hebben niet de beschikking over onze middelen, anders zouden die ook wel minder achter hun vreten aan rennen![]()
Het gaat om onze keuze met onze gegijzelde dieren, niet 'hullie doen het ook'. Met mensen gaan we zo om, dus ook met dieren.
Dat is niet reëel, onverdoofd-slachten-'huizen' zijn dat wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als er morgen een geit op de dam staat die vind dat alle schapen de verkeerde ideologie aanhangen zou je er ook niet meteen op stemmen.
In de film hadden ze andere voertuigen op de brug.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:59 schreef fokthesystem het volgende:
Die foto is uit de film bridge to far, de man (acteur) met de paraplu ken ik ook ,maar naam is me ontschoten.
Maar in het echt hadden de Engelsen toch geen tijd om foto's te schieten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de film hadden ze andere voertuigen op de brug.
onverdoofd slachten is alleen reeel als je het in de volle breedte wilt verbieden, niet omdat moslims het ook doen, daarbij zou het eten van wild(dat wel op een authentieke manier gedood word) dan ook uit den boze zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is niet reëel, onverdoofd-slachten-'huizen' zijn dat wel.
Inderdaad !quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
daarbij zou het eten van wild(dat wel op een authentieke manier gedood word) dan ook uit den boze zijn.
Carlyle, the British officer with the umbrella, who died during the battle, is based on Maj. 'Digby Tatham-Warter', who survived the battle.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef eriksd het volgende:
Zal wel uit de film zijn. Desalniettemin een mooie foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |