Je was goed op dreef MLiG in het vorige deel. Je bent echt op een hele prettige manier gestoord. (Nu dit deel nog lezen.)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet niet.
ik verlang ernaar, maar als het ineens gebeurd terwijl ik in "normale stand" ben schrik ik me dood.
dat ben ik niet gewend, weet ik veel.
en ik heb wel hoeren gezoend het laatste jaar. het was alleen voorheen niet in me opgekomen dat het mogelijk was.
framecontrol is gesprek sturen en iedereen zich op een plek laten voelen.
misschien dat die meid het gesprek stuurde op onderwerpen waar benzin zich comfortabel bij voelde.
Misschien juist door die fouten te maken en je te realiseren dat de gevolgen niet zo erg zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:07 schreef Daalder82 het volgende:
Damn, ik heb echt een probleem met die verlegenheid (en faalangst).. Qua dat betreft wil ik wat van het zelfvertrouwen hebben dat ik op het werk heb. Op de een of andere manier vind ik het op het werk niet erg om fouten te maken, waarom doe ik dat ook niet buiten het werk? Wat is er nu erg aan "Nee"?
Ik begrijp echt niet waarom ik bang moet zijn, maar de angst zit er wel mooi in... Ik projecteer denk ik nog steeds te veel naar mezelf toe. Ik wil dit niet maar de angst gaat "vanzelf". Hebben jullie misschien tips om dit brein wijs te maken dat het niet uitmaakt of je fouten maakt? Ik wil dit niet meer en ik frustreer me er nu over, dit helpt denk ik niet, alleen dat ik heel gefrustreerd wordt (en pissig op mezelf).
Op het moment dat er een (aantrekkelijke) vrouw met me praat, dan klap ik dicht (waarom doe je dat, brein?).. Gesprekken met vrouwen die "bezet" zijn of waar ik geen gevoel voor heb gaan redelijk.
Deelnemer, sorry maar....nee. Hij is niet op een prettige manier gestoord. Hij is gestoord op een zelfdestructieve manier waarbij hij compleet vervreemd van de gehele samenleving en nooit normale contacten zal kunnen aangaan (als hij zo doorgaat).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je was goed op dreef MLiG in het vorige deel. Je bent echt op een hele prettige manier gestoord. (Nu dit deel nog lezen.)
Die standen boeien mij ook. Toen ik Lanterfanteraar leerde kennen stond ze in de graf stand. De goudvis stand kende ik nog niet. Wel interessant. Zelf ken ik de maan stand (kijken vanaf de maan) en dat lijkt op, maar is anders dan, de grafstand. Of niet?
Klopt. Waar Supersoep terecht op wees is dat zijn ouders niet arm zijn en hem waarschijnlijk wel uit de schulden helpen....dus dan is jouw oplossing wel het beste inderdaad. Maar daar gaat hij zelf niks aan doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef Chuen het volgende:
Wat mij verbaast bij MLiG is dat hij het wel ooit voor elkaar heeft gekregen het VWO af te ronden.
Blijkbaar functioneerde hij nog wel enigszins thuis met de sociale controle van zijn ouders.
Lijkt me voor hem het beste als hij kapt met die huidige poppenkast, weer bij zijn ouders gaat wonen en van daaruit een MBO opleiding gaat doen o.i.d. en in therapie gaat om van zijn fobieën af te komen.
Mits zij het hem allemaal nog kunnen vergeven natuurlijk, maar hij zal toch een keer de gevolgen van de enorme teringbende die hij de afgelopen zes jaar heeft gecreëerd onder ogen moeten zien.
Een vriendin kan hij sowieso uit zijn hoofd zetten. Never nooit dat dat gaat gebeuren in zijn huidige staat.
Allemaal de schuld van de hoge heren in Den Haag!quote:
Dat lijkt me niet de goede manier om het op te geven. Je kunt het beter loslaten en de enorme rest van de wereld en zijn mogelijkheden eens beter bekijken. Loslaten is niet hetzelfde als opgeven .quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zomaar zo geworden he. Ik ben alleen maar gehaat in mijn leven dus dan kunnen ze het terug krijgen ookDan zal ik me er naar gedragen ook.
Maar goed ik ben weg, boodschappen doen, kijken of er nog leuke 16 jarige kassadames aan het werk zijn.
Ok, heel zielig. Vind je zorgen vervelend of is het echt teveel soms?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef missyB het volgende:
he hallo, ik weet dat niet niet het juiste topic was maar 1 he missy wat een shitgedoe en good luck was toch lichtelijk aangenaam geweest.
(zielige modus aan)
Vanmiddag was het gewoon allemaal even iets teveel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ok, heel zielig. Vind je zorgen vervelend of is het echt teveel soms?
Wat staat er op het spel als je een fout maakt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:07 schreef Daalder82 het volgende:
Damn, ik heb echt een probleem met die verlegenheid (en faalangst).. Qua dat betreft wil ik wat van het zelfvertrouwen hebben dat ik op het werk heb. Op de een of andere manier vind ik het op het werk niet erg om fouten te maken, waarom doe ik dat ook niet buiten het werk? Wat is er nu erg aan "Nee"?
Ik begrijp echt niet waarom ik bang moet zijn, maar de angst zit er wel mooi in... Ik projecteer denk ik nog steeds te veel naar mezelf toe. Ik wil dit niet maar de angst gaat "vanzelf". Hebben jullie misschien tips om dit brein wijs te maken dat het niet uitmaakt of je fouten maakt? Ik wil dit niet meer en ik frustreer me er nu over, dit helpt denk ik niet, alleen dat ik heel gefrustreerd wordt (en pissig op mezelf).
Op het moment dat er een (aantrekkelijke) vrouw met me praat, dan klap ik dicht (waarom doe je dat, brein?).. Gesprekken met vrouwen die "bezet" zijn of waar ik geen gevoel voor heb gaan redelijk.
Ik kan je in ieder geval vertellen dat 7 dagen per week anderhalf uur voor geen klap zin heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Maar er komt een keer een moment om het op te geven. Dat heb ik min of meer gedaan. Afgelopen half jaar heb ik in elk geval 14 pm's ontvangen van mannen in de 30 en 40 die maagd zijn en ook totaal niet in de markt liggen en die hebben het ook opgegeven. Dat verzacht een beetje de pijn dat het nog erger kan en dat ik niet de enige ben.
Bovendien ben ik er nu wel aan gewend dat iedereen date met elkaar. Vrienden, collega's en zelfs hier op fok. 2 a 3 jaar lang was het pijnlijk en confronterend nu heb ik me erbij neergelegd.
Ik ben in elk geval hard aan het trainen. Vandaag was de zevende dag van mijn traject om aan te komen en een gezonder lichaam te krijgen. 7 dagen achter elkaar anderhalf uur per dag doorgebracht op de sportschool. En ik drink ook weight gainers shakes dat ze verkopen op de sportschool.
Heel misschien ga ik er minder onaantrekkelijk uitzien (maar helaas het lelijke gezicht blijft) en dan ben ik misschien net goed genoeg om met veel moeite fysiek en via een lange vriendschap een lelijke vriendin te krijgen.
Ik weet in elk geval zeker dat ik er niet meer zo mee zit tegenwoordig en me er bij neergelegd heb.
Maar in elk geval ben ik blij voor jou en happygirl91 voor deze mooie successen.
Maar dat advies klopt in elk geval helemaal, veel mensen daten elke week/maand met anderen om te zien wie er uiteindelijk bij je past.
En dan de 1% zijn de zijlijn toeschouwers.
Hij gaat zich wel beter voelen, dus dat is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval vertellen dat 7 dagen per week anderhalf uur voor geen klap zin heeft.
Ik kan met zekerheid zeggen dat de echte mentale problemen pas beginnen als je je schooltijd hebt verlaten, tijdens de schoolperiode is het nog allemaal niet zo hopeloos en lijkt het nog allemaal zo onschuldig, pas als de situatie aanhoudt raak je steeds meer vervreemd van de realiteit en blijf je alleen achter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef Chuen het volgende:
Wat mij verbaast bij MLiG is dat hij het wel ooit voor elkaar heeft gekregen het VWO af te ronden.
Blijkbaar functioneerde hij nog wel enigszins thuis met de sociale controle van zijn ouders.
Lijkt me voor hem het beste als hij kapt met die huidige poppenkast, weer bij zijn ouders gaat wonen en van daaruit een MBO opleiding gaat doen o.i.d. en in therapie gaat om van zijn fobieën af te komen.
Mits zij het hem allemaal nog kunnen vergeven natuurlijk, maar hij zal toch een keer de gevolgen van de enorme teringbende die hij de afgelopen zes jaar heeft gecreëerd onder ogen moeten zien.
Een vriendin kan hij sowieso uit zijn hoofd zetten. Never nooit dat dat gaat gebeuren in zijn huidige staat.
En je ziet zelf helaas niet in dat je een gevaar bent voor anderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld ook in het verkeer , dat ik extra hard op een kruispunt afrijd en dat mensen dan geen voorrang durven te nemen omdat het dan lijkt alsof ik niet ga stoppen
Dan zie je ze een beetje verschrikt kijken en ik zit dan met zo'n dodelijke lege blik in mijn ogen in de auto
Ook neem ik meer risico's in smalle wegen met sloten ernaast, dan ga ik precies op het randje van het "ravijn" rijden als een soort kick die ik ervan krijg.
En bij wegversmallingen rijd ik altijd keihard op in zodat de tegenligger bang word en ik de strijd win van degene die het eerst stopt
Ook leuk. Mensen die staan te liften, dan stoppen net alsof doen dat je ze wilt oppikken en plankgas geven. Of mensen die langs de weg op zo'n bord staan te kijken om te kijken welke weg ze moeten volgen, vervolgens toeteren, dan zie je ze omkijken en dan raken ze in de war op welk punt ze ook alweer waren op dat bord haha
Hahah zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn denkbeelden
Ja en over een tijd voelt die zich superkut omdat zijn lichaam het niet aan kan. Want je kan er de donder op zeggen dat hij zomaar wat doet daarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij gaat zich wel beter voelen, dus dat is mooi meegenomen.
Nee nee, hij neemt weightgain shakes, vol met troep en teveel suiker. Dus dat geeft z'n lichaam wel de nodige boost.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja en over een tijd voelt die zich superkut omdat zijn lichaam het niet aan kan. Want je kan er de donder op zeggen dat hij zomaar wat doet daar.
Zijn situatie en sociale fobie zijn niet goed en daarin ben ik het met je eens. Maar MLiG heeft ook charme, vind ik. Het is flauw om iemands goede kanten niet te benoemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deelnemer, sorry maar....nee. Hij is niet op een prettige manier gestoord. Hij is gestoord op een zelfdestructieve manier waarbij hij compleet vervreemd van de gehele samenleving en nooit normale contacten zal kunnen aangaan (als hij zo doorgaat).
Die dingen kan je prima gebruiken. Maar nogmaals, niet op de manier hoe hij doet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee nee, hij neemt weightgain shakes, vol met troep en teveel suiker. Dus dat geeft z'n lichaam wel de nodige boost.
Dat zullen we dan nog wel eens zien. Ik heb voldoende advies van de instructeurs gekregen + ik heb nog vele youtube filmpjes bestudeerd hoe je je het snelst kan verbeteren op een gezonde manier.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval vertellen dat 7 dagen per week anderhalf uur voor geen klap zin heeft.
Ja, ik kan me voorstellen dat je meer ruimte wilt hebben voor jezelf. Hoe assertief je bent, weet ik niet. Hier online ben je best assertief. Ik denk eerder dat je niet tevreden bent met je gezinsleven alleen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef missyB het volgende:
[..]
Vanmiddag was het gewoon allemaal even iets teveel.
had nog wel een lang bericht kunnen vullen hahaha
Kortom, ik moet wat assertiever worden en wat vaker nee zeggen zodat ik de energie die ik wel heb in mezelf en mn gezin kan blijven steken.
Ben nu te vaak te druk met andere zaken er nog even bij, en het houdt een keer op he.
Stel je voor zeg, geen energie meer hebben mooie mannen te kijken!
Volgens mij heeft je lichaam ook rustdagen nodig om de spieren daadwerkelijk te produceren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien. Ik heb voldoende advies van de instructeurs gekregen + ik heb nog vele youtube filmpjes bestudeerd hoe je je het snelst kan verbeteren op een gezonde manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |