Met dit soort gevallen in het achterhoofd begin ik dit toch serieus dreigend te vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:
Dat dacht Tristan van der Vlis ook. En toen zag een papa z'n dochtertje neervallen na een schot in het hoofd, omdat hij de keuze moest maken om z'n andere dochter te beschermen.
Dat je een kutleven hebt hoef je niet het probleem van een ander te maken. Ik kan wel zeggen dat alle respect die ik had voor je nu wel compleet weg is als je echt zo'n instelling hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben niet zo zomaar zo geworden he. Ik ben alleen maar gehaat in mijn leven dus dan kunnen ze het terug krijgen ookDan zal ik me er naar gedragen ook.
Maar goed ik ben weg, boodschappen doen, kijken of er nog leuke 16 jarige kassadames aan het werk zijn.
Jij hebt het allemaal zo ver laten komen. Echt walgelijk dat je anderen hier de schuld van geeft. Loop maar lekker stoer te praten hier, vanavond huil je jezelf toch wel weer in slaap. In je eentje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zomaar zo geworden he. Ik ben alleen maar gehaat in mijn leven dus dan kunnen ze het terug krijgen ookDan zal ik me er naar gedragen ook.
Maar goed ik ben weg, boodschappen doen, kijken of er nog leuke 16 jarige kassadames aan het werk zijn.
Verschrikkelijk wat hij heeft aangericht ja. Te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:
Dat dacht Tristan van der Vlis ook. En toen zag een papa z'n dochtertje neervallen na een schot in het hoofd, omdat hij de keuze moest maken om z'n andere dochter te beschermen.
Die tijden zijn voorbij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij hebt het allemaal zo ver laten komen. Echt walgelijk dat je anderen hier de schuld van geeft. Loop maar lekker stoer te praten hier, vanavond huil je jezelf toch wel weer in slaap. In je eentje.
Maar Supersoep en iwannabehigh zou je het zonder spijt aandoen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Verschrikkelijk wat hij heeft aangericht ja. Te triest voor woorden.
Mwah. Over een paar dagen weer zeker? Dan kan je hier weer komen uithuilen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Verschrikkelijk wat hij heeft aangericht ja. Te triest voor woorden.
[..]
Die tijden zijn voorbij.
Tot vannacht misschien mensen![]()
![]()
Fijne avond allemaal)
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar Supersoep en iwannabehigh zou je het zonder spijt aandoen.
Dat is de media en de hype. They're fucking with your head.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Met dit soort gevallen in het achterhoofd begin ik dit toch serieus dreigend te vinden.
Tja, zoek echte vrienden? Je shit posten in een willekeurig topic kan wel eens niet de gewenste reacties opleveren. Post het dan in het "hoe voel je je nu" topic als je medelijden wil.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef missyB het volgende:
he hallo, ik weet dat niet niet het juiste topic was maar 1 he missy wat een shitgedoe en good luck was toch lichtelijk aangenaam geweest.
(zielige modus aan)
Tsjernobyl was een leugen om mij meer zorgpremie te laten betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is de media en de hype. They're fucking with your head.
Dan laten ze een auto-ongeluk zien snel afgewisseld met beelden van een chinese familie. ik bedoel maar. Dat is suggestieve ideeen planten in je onderbewuste weetje. Dta is de media. Dat is de tool van de new world order. op die manier pakken ze ze je (in). net zoals met dat Al Qaida. Door de berihtgeving houdt de CIA hun zelf gefabriceerd emythe hoog. De angst bij mensen dat het een serieuze dreiging is. Terwijl CIA die zelf heeft gecreeerd. Om de olie. Om het imperialisme... jihsabbitoch!
heb eerst even braaf gevraagd hier of ik even klagen mocht hoor omdat ik me in andere topics niet zo thuis voel en verdulleme ,het hele topic staat vol zielige mensen die hele dagen door aandacht en medelijden willen. ik vroeg even een klein momentje, zal het nooooooooooooit meer doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, zoek echte vrienden? Je shit posten in een willekeurig topic kan wel eens niet de gewenste reacties opleveren. Post het dan in het "hoe voel je je nu" topic als je medelijden wil.
Verkeerde topic, je moet even naar BNW.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is de media en de hype. They're fucking with your head.
Dan laten ze een auto-ongeluk zien snel afgewisseld met beelden van een chinese familie. ik bedoel maar. Dat is suggestieve ideeen planten in je onderbewuste weetje. Dta is de media. Dat is de tool van de new world order. op die manier pakken ze ze je (in). net zoals met dat Al Qaida. Door de berihtgeving houdt de CIA hun zelf gefabriceerd emythe hoog. De angst bij mensen dat het een serieuze dreiging is. Terwijl CIA die zelf heeft gecreeerd. Om de olie. Om het imperialisme... jihsabbitoch!
Ik heb het gelezen en vind het heel erg. Maar je bent een hele sterke vrouw.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef missyB het volgende:
[..]
heb eerst even braaf gevraagd hier of ik even klagen mocht hoor omdat ik me in andere topics niet zo thuis voel en verdulleme ,het hele topic staat vol zielige mensen die hele dagen door aandacht en medelijden willen. ik vroeg even een klein momentje, zal het nooooooooooooit meer doen
Wat verwacht je dan, dat mensen 'nee' zeggen? Dat mensen hier klagen zal best, maar ze klagen over het onderwerp van het topic. Wat je verder doet zal me een worst wezen, maar jij voelt je nu gekrenkt omdat je geen antwoord krijgt, en het was gewoon niet zo snugger dat te verwachten. Mensen hier zijn je vrienden niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef missyB het volgende:
heb eerst even braaf gevraagd hier of ik even klagen mocht hoor omdat ik me in andere topics niet zo thuis voel en verdulleme ,het hele topic staat vol zielige mensen die hele dagen door aandacht en medelijden willen. ik vroeg even een klein momentje, zal het nooooooooooooit meer doen
Ongelukken gebeuren daar kan de NWO zelfs niets aan doen. Maare téveel ongelukken en dat bijv op één en dezelfde dag.. ga maar eens na (hint: 9/11). Dat is geen toeval meer. Dat ruikt naar opzet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tsjernobyl was een leugen om mij meer zorgpremie te laten betalen.
Inderdaad het is allemaal in scene gezet en Bin Laden is eigenlijk Obama. Daarom lijken die namen ook zo op elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ongelukken gebeuren daar kan de NWO zelfs niets aan doen. Maare téveel ongelukken en dat bijv op één en dezelfde dag.. ga maar eens na (hint: 9/11). Dat is geen toeval meer. Dat ruikt naar opzet.
Die vliegtuigen in o.a. het WTC en het Pentagon was waarschijnlijk wel opzet ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Ongelukken gebeuren daar kan de NWO zelfs niets aan doen. Maare téveel ongelukken en dat bijv op één en dezelfde dag.. ga maar eens na (hint: 9/11). Dat is geen toeval meer. Dat ruikt naar opzet.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef missyB het volgende:
he hallo, ik weet dat niet niet het juiste topic was maar 1 he missy wat een shitgedoe en good luck was toch lichtelijk aangenaam geweest.
(zielige modus aan)
Een goed voornemen; en tof van je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Even ophouden met die voorspelbare domme grapjes a.u.b. Het was niet eens persoonlijk gericht aan Strawberry maar aan de mensen die ik onbewust (!!) ''pijn'' (kan je wel iemand pijn doen via internet?) heb gedaan hier d.m.v. harde opmerkingen. Als zij zich aangesproken voelt, is het natuurlijk ook voor haar bedoeld. Maar ik heb zelf een liefde
én ik zal ook nooit proberen om in iemands broekje te komen via internet aangezien je die persoon feitelijk niet eens kent. Simpel gezegd; helemaal niks voor mij.
Serieus zijn is een goede eigenschap. Maar angstig, te gecontroleerd, je niet kunnen aanpassen aan het moment, niet adequaat kunnen reageren als de situatie vraag om speelser gedrag, is schijn serieus. Dan mag je best wat losser worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn serieuze mensen dus gewoon niet interessant?
Ik kom ook nooit mee met dat grote deel van de wereld. De laatste keer dat ik al mijn zorgen vergat en kon ontspannen was bijna een jaar geleden, begin juni.
Ja, want zo leven alle Chinezen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Chinezen hebben heel vroeger een erge natuurramp meegemaakt aan de kust van het omvang radio-actief of iets met maanstand en hele erge zwaartekracht. Daardoor zijn ze in mekaar gedrukt. En missen zij nu het gen dat zorgt voor de gulden snede in het uiterlijk, de houding, het denken. Zij hebben het overleeft maar waarvoor. Zodat zij met 100 in een klein zweetkamertje massaal starwars poppetjes kunnen schilderen voor hasbro?
Je kan oefenen op die bezette vrouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:07 schreef Daalder82 het volgende:
Damn, ik heb echt een probleem met die verlegenheid (en faalangst).. Qua dat betreft wil ik wat van het zelfvertrouwen hebben dat ik op het werk heb. Op de een of andere manier vind ik het op het werk niet erg om fouten te maken, waarom doe ik dat ook niet buiten het werk? Wat is er nu erg aan "Nee"?
Ik begrijp echt niet waarom ik bang moet zijn, maar de angst zit er wel mooi in... Ik projecteer denk ik nog steeds te veel naar mezelf toe. Ik wil dit niet maar de angst gaat "vanzelf". Hebben jullie misschien tips om dit brein wijs te maken dat het niet uitmaakt of je fouten maakt? Ik wil dit niet meer en ik frustreer me er nu over, dit helpt denk ik niet, alleen dat ik heel gefrustreerd wordt (en pissig op mezelf).
Op het moment dat er een (aantrekkelijke) vrouw met me praat, dan klap ik dicht (waarom doe je dat, brein?).. Gesprekken met vrouwen die "bezet" zijn of waar ik geen gevoel voor heb gaan redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |