abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96592315
Ik heb deze jurk gekocht omdat ik eens iets anders dan een cocktail jurk wou hebben.. Maar ik heb geen idee hoe lang hij ongeveer moet zijn.. ik ben 1.80 en ik draag nogal graag hakken en dan kun je er dus nog wat centimeters bij optellen.. ben ik dan eigenlijk te lang voor deze jurk of niet? Moet hij tot de grond vallen of tot je enkels? of zelfs hoger?

En wat voor schoenen kun je er zoal onder dragen? de schoenen op de foto vind ik er kei cheap en lelijk uitzien namelijk en heb ik dus niet gekocht..

Als jullie tips hebben.. graag! :D

+ nog iets.. wat voor bh doe je hier onder? of geen? want toen ik hem paste met bh dat zag er niet uit.. je zag overal de bandjes en zelf van voor zag je stukjes van mn bh..

fijn...eens een nieuwe jurk proberen.. lol :P
Tsubasa o hirake..
pi_96592483
Hoe valt hij nu bij je? Wat voor bh had je eronder aan? Misschien dat een strapless bh wat is voor eronder.
Oh en verder, die schoenen vind ik op zich juist leuk maar zou ze ook niet snel met die jurk combineren. Maar open schoenen passen er wel bij denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 14:19:34 ]
pi_96592554
Mooi! Ik kan niet helemaal goed zien of hij nou één lengte is of a-symetrisch... Ik heb zelf ook een maxi-jurk, die komt bij mij tot op de grond, ik draag er teenslippertjes onder. Oh, en een strapless bh (maar de mijne is een haltermodel, dus heb 'm ook wel zonder bh gedragen, maar dat kan alleen als je boezem daar geschikt voor is)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:37:29 #4
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96592670
troep gekliko'd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96592824
de jurk is van de achterkant open dus daardoor dat een strapless bh me niet echt mooi lijkt.. ik heb m gepast zonder bh maar aangezien ik liever wel een bh draag zat ik dus een beetje met een dillema. De schoenen op de foto zijn leuk maar in het echt zien ze er heel cheap uit.. helemaal van plastic.. Ik zal eens een foto maken van hoe lang hij valt.
Tsubasa o hirake..
pi_96592907
Misschien kun je zo'n enge plakbh proberen... Ik heb er ook één en het bevalt me voor zo af en toe prima...
pi_96592955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:43 schreef Speculoosje het volgende:
Misschien kun je zo'n enge plakbh proberen... Ik heb er ook één en het bevalt me voor zo af en toe prima...
Heb ik al eens gehad idd maar de bh uitdoen( (lees:van je borst af trekken) doet nogal pijn vind ik hahaha :P
Tsubasa o hirake..
pi_96593231
Vooral niet naar beneden kijken (want zien hoe je tepel zit vastgeplakt vergroot de pijnbeleving :P).
Zijn er niet van die creatieve bh's waar je die bandjes kunt aanpassen? Ik geloof dat ik weleens gezien heb dat er bh's bestaan met van die bandjes heel laag over de rug...
pi_96593361
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:28 schreef Blizzie het volgende:
Maar ik heb geen idee hoe lang hij ongeveer moet zijn.. ik ben 1.80 en ik draag nogal graag hakken en dan kun je er dus nog wat centimeters bij optellen..
Een jurk valt natuurlijk niet korter of langer als je wel of geen hakken aan hebt ;)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_96593524
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef Speculoosje het volgende:
Vooral niet naar beneden kijken (want zien hoe je tepel zit vastgeplakt vergroot de pijnbeleving :P).
Zijn er niet van die creatieve bh's waar je die bandjes kunt aanpassen? Ik geloof dat ik weleens gezien heb dat er bh's bestaan met van die bandjes heel laag over de rug...
Ohja! ik snap wat je bedoeld! volgens mij heb ik dat zelfs nog liggen :) die kruisen heel laag idd. Die kun je gewoon aan je eigen bh vastmaken. Was ik helemaal vergeten :P
Ff kijken of mn foto van de lengte n beetje duidelijk gelukt is zodat ik m kan posten
Tsubasa o hirake..
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:00:33 #11
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96593628
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_96594049

Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is.. ik kreeg geen fatsoenlijkere foto :P

Is de jurk te kort voor mijn lengte of mag hij zo kort vallen?
Tsubasa o hirake..
pi_96594132
Ik vind hem mooi zo (zonder de beha), maar ik denk dat hij misschien net te kort is om er hakken onder te dragen.
pi_96594828
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:11 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ik vind hem mooi zo (zonder de beha), maar ik denk dat hij misschien net te kort is om er hakken onder te dragen.
dus dan maar gewoon slippers/sandaaljes er onder ofzo?
Tsubasa o hirake..
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:31:32 #15
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96594955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:09 schreef Blizzie het volgende:
[ afbeelding ]

Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is.. ik kreeg geen fatsoenlijkere foto :P

Is de jurk te kort voor mijn lengte of mag hij zo kort vallen?
Ik heb het mode gevoel van een lamme koe bij maanlicht maar zoals je er in deze jurk op de foto uit ziet krijg je van mij een 10+ :)
Domo Arigato!
pi_96595054
Ja, dat vind ik altijd wel supermooi bij dat soort jurken. Wel mooie slippers, afgetrapte Havaiana's zouden zonde zijn.

Of zoiets.

Die kleur vind ik er iig het mooist bij :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:36:03 #17
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_96595142
Maxidresses kun je sowieso beter met sandaaltjes oid dragen. Op de foto lijkt de lengte me goed, maar het is wel een geen BH jurk ja :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:38:11 #18
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96595252
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:36 schreef Ripley het volgende:
maar het is wel een geen BH jurk ja :)
Precies en je slipje kun je in deze jurk ook thuislaten. :+
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:39:03 #19
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_96595304
Leuk! Een subtiele bh met bandjes in deze kleur kan misschien wel. En hij moet natuurlijk niet zichtbaar zijn op je rug.
Die zwarte bh is iig niet zo mooi erbij, vind ik
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_96595349
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

Precies en je slipje kun je in deze jurk ook thuislaten. :+
Wie zegt dat ik er een aan had op die foto? ;)

@ black ninja: thanks! *bloos*

Ik ga dus maar opzoek naar leuke sandaaltjes!
De kleur van die bruine sandaaltjes vind ik leuk idd alleen ben ik neit zo van die flapjes :P
Tsubasa o hirake..
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:42:59 #22
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96595483
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik er een aan had op die foto? ;)

@ black ninja: thanks! *bloos*

Ik ga dus maar opzoek naar leuke sandaaltjes!
De kleur van die bruine sandaaltjes vind ik leuk idd alleen ben ik neit zo van die flapjes :P
Hoef je niet voor te blozen hoor :) Mag toch best gezegd worden? :) En euhhh, er zijn mensen aan het werk wilt u dan niet over het weg laten van ondergoed beginnen! :X
Domo Arigato!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:44:12 #23
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96595519
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef Black_Ninja het volgende:
) En euhhh, er zijn mensen aan het werk wilt u dan niet over het weg laten van ondergoed beginnen! :
Dat wordt straks weer met 160 over de snelweg naar huis. :+
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:47:55 #24
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96595650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat wordt straks weer met 160 over de snelweg naar huis. :+
Dat zijn jullie daar aan de A12 en N11 nu inmiddels toch wel gewend van me? :P
Domo Arigato!
pi_96595728
Tsubasa o hirake..
pi_96595731
Pretty!! Staat je goed, wat een mooi figuur heb je, zo lang en slank :)

Ik zou ook de bh weglaten, maar als je je daar niet prettig bij voelt zou ik toch zo'n constructie met bandjes over de rug proberen. Qua schoenen, ik denk toch geen hakje, gewoon een slippertje of sandaaltje erbij :) En los haar natuurlijk, doe ik ook altijd bij m'n maxidress, lekker hippieachtig. :)
pi_96596108
Wel een beetje prijzig, maar deze vind ik ook mooi:
http://www.zalando.nl/guess-sandalen-beige-gu111z00e-003.html

Of misschien zelfs deze:
http://www.zalando.nl/sev(...)e-se911b017-916.html

Wat is je budget, TS?
pi_96596605
Die replays zijn qua prijs prima ik heb liever degelijke schoenen dan schoenen die ik na 10x dragen weg kan gooien. Heb ook zwarte slippers van replay en lopen heerlijk!
Tsubasa o hirake..
pi_96596638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef Blizzie het volgende:
Die replays zijn qua prijs prima ik heb liever degelijke schoenen dan schoenen die ik na 10x dragen weg kan gooien. Heb ook zwarte slippers van replay en lopen heerlijk!
Dan denk ik dat je er bent :)
pi_96597073
Hoera! :)
Tsubasa o hirake..
pi_96597941
*O*
pi_96601172
Ik heb hem ook :')

Het is een maxidress, dus hij hoort tot de vloer ;)
Verder is de bovenkant verbazendwekkend klein dus eigenlijk geen bh.

[ Bericht 21% gewijzigd door linpunt op 10-05-2011 16:14:48 ]
pi_96603126
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef linpunt het volgende:
Ik heb hem ook :')

Het is een maxidress, dus hij hoort tot de vloer ;)
Verder is de bovenkant verbazendwekkend klein dus eigenlijk geen bh.

[ afbeelding ]
Dus dan is hij wel te kort voor mij? en ik vind hem bovenin ook ergg strak zitten idd bijna geen ruimte voor een bh
Tsubasa o hirake..
pi_96603314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Dus dan is hij wel te kort voor mij? en ik vind hem bovenin ook ergg strak zitten idd bijna geen ruimte voor een bh
Ik had ook geen ruimte voor een bh, ontzettend veel sideboob krijg ik ervan :/
Maar weetje, als hij je leuk staat, lekker boeiend hoe hij officieel hoort te zitten.

Alleen als kleding je er lelijker én minder comfortabeler laat bewegen/eruitzien moet je het niet meer dragen. ;)
pi_96604903
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Bh-wise weet ik niet wat je van plan bent, weet niet of de jurk zich leent voor een strapless bh, anders zonder? Eventueel een beetje voering of van die bh-vullingen in de voorkant doen?

Hij staat je iig erg mooi, dus zonde om hem in de kast te hangen alleen omdat hij de grond niet raakt. ;)
pi_96609789
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:08 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Bh-wise weet ik niet wat je van plan bent, weet niet of de jurk zich leent voor een strapless bh, anders zonder? Eventueel een beetje voering of van die bh-vullingen in de voorkant doen?

Hij staat je iig erg mooi, dus zonde om hem in de kast te hangen alleen omdat hij de grond niet raakt. ;)
hij is te laag uitgesneden om strapless te worden gedragen, dan zie je je bh gewoon nog.. althans bij mij. TS, hoe zit hij zonder bh?
pi_96611726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef linpunt het volgende:

[..]

hij is te laag uitgesneden om strapless te worden gedragen, dan zie je je bh gewoon nog.. althans bij mij. TS, hoe zit hij zonder bh?
Idd met strapless bh gaat niet en met een gewone bh zie je overal bandjes..

Zonder bh gaat wel maar ik heb niet echt grote borsten dus dan heb ik geen mooi decollete meer
}:| + da vind ik gewoon minder lekker zitten maargoed voor bij deze jurk kan het niet anders :)
Tsubasa o hirake..
pi_96612633
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:38 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Idd met strapless bh gaat niet en met een gewone bh zie je overal bandjes..

Zonder bh gaat wel maar ik heb niet echt grote borsten dus dan heb ik geen mooi decollete meer
}:| + da vind ik gewoon minder lekker zitten maargoed voor bij deze jurk kan het niet anders :)
een vriendin van mij heeft ook geen grote borsten, maar ik zag dat ze een push-up plakbh had waarbij de voorkant gekruist werd.. maar ik weet niet waar ze die vandaan heeft, zal t wel ff vragen.
pi_96613140
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef linpunt het volgende:

[..]

een vriendin van mij heeft ook geen grote borsten, maar ik zag dat ze een push-up plakbh had waarbij de voorkant gekruist werd.. maar ik weet niet waar ze die vandaan heeft, zal t wel ff vragen.
Ik ken die dingen idd die van mij deed pijn kreeg hem amper van mn borst af. Maar als je eens wilt vragen? mischien hebben ze tegenwoordig wel degelijke want ik spreek over 5 jaar geleden ofzo. Tis niet dat ik niks van borsten heb naar ze zitten wat naar de zijkant dus zonder bh heb ik geen decollete
Tsubasa o hirake..
pi_96614012
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:00 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Ik ken die dingen idd die van mij deed pijn kreeg hem amper van mn borst af. Maar als je eens wilt vragen? mischien hebben ze tegenwoordig wel degelijke want ik spreek over 5 jaar geleden ofzo. Tis niet dat ik niks van borsten heb naar ze zitten wat naar de zijkant dus zonder bh heb ik geen decollete
Heb haar net gebeld, ze heeft hem uit zo'n kleine lingerieboutique. Maar t is een multistyle bh die ook plakt, en er zit een verlengbandje aan waardoor je een laang decolete kan dragen of een lage rug door het verlengbandje te kruisen.
Zij had hem van La-Jet, maar dat zegt je waarschijnlijk niets :9
pi_96614811
dat zegt me idd niets maar ik zal eens rondkijken voor zon plak bh zal t toch maar weer wagen tis alleen t er af halen dat kut is :P
Tsubasa o hirake..
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:21:08 #42
268236 farfallina
I want that one!
pi_96631886
Ik heb die jurk ook, maar moet er wel hakken bij aan, anders sleept ie over de grond... Ben 1,68m trouwens.

En ik heb wel zo'n plak bh er onder; Eve's bra, moet je maar even googlen. Zijn gewoon 2 losse cups die je er op plakt en dan in het midden aan elkaar haken.

Doet ook echt totaal geen pijn om hem er af te halen en voor de tepel zit er een soort van uitsparing in, dus geen plakspul daar :)

Vind verder ook wel dat die jurk aan de bovenkant wel erg strak zit. Al te diep ademhalen zit er in ieder geval niet in :P
Yeah, I know.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')