Heb ik al eens gehad idd maar de bh uitdoen( (lees:van je borst af trekken) doet nogal pijn vind ik hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:43 schreef Speculoosje het volgende:
Misschien kun je zo'n enge plakbh proberen... Ik heb er ook één en het bevalt me voor zo af en toe prima...
Een jurk valt natuurlijk niet korter of langer als je wel of geen hakken aan hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:28 schreef Blizzie het volgende:
Maar ik heb geen idee hoe lang hij ongeveer moet zijn.. ik ben 1.80 en ik draag nogal graag hakken en dan kun je er dus nog wat centimeters bij optellen..
Ohja! ik snap wat je bedoeld! volgens mij heb ik dat zelfs nog liggenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef Speculoosje het volgende:
Vooral niet naar beneden kijken (want zien hoe je tepel zit vastgeplakt vergroot de pijnbeleving).
Zijn er niet van die creatieve bh's waar je die bandjes kunt aanpassen? Ik geloof dat ik weleens gezien heb dat er bh's bestaan met van die bandjes heel laag over de rug...
dus dan maar gewoon slippers/sandaaljes er onder ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:11 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ik vind hem mooi zo (zonder de beha), maar ik denk dat hij misschien net te kort is om er hakken onder te dragen.
Ik heb het mode gevoel van een lamme koe bij maanlicht maar zoals je er in deze jurk op de foto uit ziet krijg je van mij een 10+quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:09 schreef Blizzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is.. ik kreeg geen fatsoenlijkere foto
Is de jurk te kort voor mijn lengte of mag hij zo kort vallen?
Precies en je slipje kun je in deze jurk ook thuislaten.quote:
Wie zegt dat ik er een aan had op die foto?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies en je slipje kun je in deze jurk ook thuislaten.
Hoef je niet voor te blozen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er een aan had op die foto?
@ black ninja: thanks! *bloos*
Ik ga dus maar opzoek naar leuke sandaaltjes!
De kleur van die bruine sandaaltjes vind ik leuk idd alleen ben ik neit zo van die flapjes
Dat wordt straks weer met 160 over de snelweg naar huis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef Black_Ninja het volgende:
) En euhhh, er zijn mensen aan het werk wilt u dan niet over het weg laten van ondergoed beginnen! :
Dat zijn jullie daar aan de A12 en N11 nu inmiddels toch wel gewend van me?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer met 160 over de snelweg naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |