Heb ik al eens gehad idd maar de bh uitdoen( (lees:van je borst af trekken) doet nogal pijn vind ik hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:43 schreef Speculoosje het volgende:
Misschien kun je zo'n enge plakbh proberen... Ik heb er ook één en het bevalt me voor zo af en toe prima...
Een jurk valt natuurlijk niet korter of langer als je wel of geen hakken aan hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:28 schreef Blizzie het volgende:
Maar ik heb geen idee hoe lang hij ongeveer moet zijn.. ik ben 1.80 en ik draag nogal graag hakken en dan kun je er dus nog wat centimeters bij optellen..
Ohja! ik snap wat je bedoeld! volgens mij heb ik dat zelfs nog liggenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef Speculoosje het volgende:
Vooral niet naar beneden kijken (want zien hoe je tepel zit vastgeplakt vergroot de pijnbeleving).
Zijn er niet van die creatieve bh's waar je die bandjes kunt aanpassen? Ik geloof dat ik weleens gezien heb dat er bh's bestaan met van die bandjes heel laag over de rug...
dus dan maar gewoon slippers/sandaaljes er onder ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:11 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ik vind hem mooi zo (zonder de beha), maar ik denk dat hij misschien net te kort is om er hakken onder te dragen.
Ik heb het mode gevoel van een lamme koe bij maanlicht maar zoals je er in deze jurk op de foto uit ziet krijg je van mij een 10+quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:09 schreef Blizzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is.. ik kreeg geen fatsoenlijkere foto
Is de jurk te kort voor mijn lengte of mag hij zo kort vallen?
Precies en je slipje kun je in deze jurk ook thuislaten.quote:
Wie zegt dat ik er een aan had op die foto?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies en je slipje kun je in deze jurk ook thuislaten.
Hoef je niet voor te blozen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er een aan had op die foto?
@ black ninja: thanks! *bloos*
Ik ga dus maar opzoek naar leuke sandaaltjes!
De kleur van die bruine sandaaltjes vind ik leuk idd alleen ben ik neit zo van die flapjes
Dat wordt straks weer met 160 over de snelweg naar huis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef Black_Ninja het volgende:
) En euhhh, er zijn mensen aan het werk wilt u dan niet over het weg laten van ondergoed beginnen! :
Dat zijn jullie daar aan de A12 en N11 nu inmiddels toch wel gewend van me?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer met 160 over de snelweg naar huis.
Dan denk ik dat je er bentquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef Blizzie het volgende:
Die replays zijn qua prijs prima ik heb liever degelijke schoenen dan schoenen die ik na 10x dragen weg kan gooien. Heb ook zwarte slippers van replay en lopen heerlijk!
Dus dan is hij wel te kort voor mij? en ik vind hem bovenin ook ergg strak zitten idd bijna geen ruimte voor een bhquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef linpunt het volgende:
Ik heb hem ook
Het is een maxidress, dus hij hoort tot de vloer
Verder is de bovenkant verbazendwekkend klein dus eigenlijk geen bh.
[ afbeelding ]
Ik had ook geen ruimte voor een bh, ontzettend veel sideboob krijg ik ervan :/quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Dus dan is hij wel te kort voor mij? en ik vind hem bovenin ook ergg strak zitten idd bijna geen ruimte voor een bh
Bh-wise weet ik niet wat je van plan bent, weet niet of de jurk zich leent voor een strapless bh, anders zonder? Eventueel een beetje voering of van die bh-vullingen in de voorkant doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Dus dan is hij wel te kort voor mij? en ik vind hem bovenin ook ergg strak zitten idd bijna geen ruimte voor een bh
hij is te laag uitgesneden om strapless te worden gedragen, dan zie je je bh gewoon nog.. althans bij mij. TS, hoe zit hij zonder bh?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:08 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Bh-wise weet ik niet wat je van plan bent, weet niet of de jurk zich leent voor een strapless bh, anders zonder? Eventueel een beetje voering of van die bh-vullingen in de voorkant doen?
Hij staat je iig erg mooi, dus zonde om hem in de kast te hangen alleen omdat hij de grond niet raakt.
Idd met strapless bh gaat niet en met een gewone bh zie je overal bandjes..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
hij is te laag uitgesneden om strapless te worden gedragen, dan zie je je bh gewoon nog.. althans bij mij. TS, hoe zit hij zonder bh?
een vriendin van mij heeft ook geen grote borsten, maar ik zag dat ze een push-up plakbh had waarbij de voorkant gekruist werd.. maar ik weet niet waar ze die vandaan heeft, zal t wel ff vragen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:38 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Idd met strapless bh gaat niet en met een gewone bh zie je overal bandjes..
Zonder bh gaat wel maar ik heb niet echt grote borsten dus dan heb ik geen mooi decollete meer
+ da vind ik gewoon minder lekker zitten maargoed voor bij deze jurk kan het niet anders
Ik ken die dingen idd die van mij deed pijn kreeg hem amper van mn borst af. Maar als je eens wilt vragen? mischien hebben ze tegenwoordig wel degelijke want ik spreek over 5 jaar geleden ofzo. Tis niet dat ik niks van borsten heb naar ze zitten wat naar de zijkant dus zonder bh heb ik geen decolletequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
een vriendin van mij heeft ook geen grote borsten, maar ik zag dat ze een push-up plakbh had waarbij de voorkant gekruist werd.. maar ik weet niet waar ze die vandaan heeft, zal t wel ff vragen.
Heb haar net gebeld, ze heeft hem uit zo'n kleine lingerieboutique. Maar t is een multistyle bh die ook plakt, en er zit een verlengbandje aan waardoor je een laang decolete kan dragen of een lage rug door het verlengbandje te kruisen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:00 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Ik ken die dingen idd die van mij deed pijn kreeg hem amper van mn borst af. Maar als je eens wilt vragen? mischien hebben ze tegenwoordig wel degelijke want ik spreek over 5 jaar geleden ofzo. Tis niet dat ik niks van borsten heb naar ze zitten wat naar de zijkant dus zonder bh heb ik geen decollete
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |