BOEM!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef rudedeltadude het volgende:
Oeh, ga ik de barwedstrijd winnen?
1.74 - 64 kg - 9 bar
Net nieuwe bandjes eronder.
En misschien permanent las ik in het topic. Beste uitdaging.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
In juli/augustus verhuis ik naar het Verenigd Koninkrijk vanwege studie
Voor k&*asfalt hoef je niet helemaal naar thechië toe hoor. Dat hebben onze zuiderburen ook meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:28 schreef Freddeh het volgende:
[..]
En misschien permanent las ik in het topic. Beste uitdaging.
Heb hier ook wel eens gediscussieerd over emigreren naar een iets minder economisch sterk land, Tsjechië. Fantastisch land, kost je allemaal geen drol, leeftempo is veel gemoedelijker... Maar wielrennen kun je er niet, wat een k&*asfalt is het daar.
Feit, maar de RVV was prima te rijden. Gelukkig pak je daar alleen maar aardig asfalt en een stukje kasseien mee. Moet er niet aan denken dat dat 75km slecht asfalt was geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor k&*asfalt hoef je niet helemaal naar thechië toe hoor. Dat hebben onze zuiderburen ook meer dan genoeg.
Zou die beurs zeker niet laten schieten neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Haha!ja!
En ja, misschien blijven we wel, maar dat is helemaal afhankelijk van hoe het ons in dat jaar vergaat! Hull is niet 'de place to be', maargoed, die beurs weiger ik ook niet, zeg maar.. is toch 4000 euro
Knap werk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:52 schreef Pritt het volgende:
Vandaag mijn eerste tijdrit gehad via de vereniging.
9,3km, 14:48, 37,8km/h met lastig zijwindje.
Zeer tevreden en een aantal mensen achter me gelaten die al een tijdje meelopen in het 'vak'.
Had je met de vrouwen mee moeten rijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb voor mezelf besloten dat witte kleding (lees: witte broek) toch niet soignee is..
Gisteren moeten lossen omdat ik het uitzicht naar voren gewoon niet meer kon aanzien
Tilff - Bastogne Tilf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:38 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Feit, maar de RVV was prima te rijden. Gelukkig pak je daar alleen maar aardig asfalt en een stukje kasseien mee. Moet er niet aan denken dat dat 75km slecht asfalt was geweest.
[..]
Zou die beurs zeker niet laten schieten nee
Misschien is het dan af en toe wel soigneequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:52 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Had je met de vrouwen mee moeten rijden
TBT heb ik op bikeforums.net ook veel over gehoor. Misschien dat ik daar ook maar eens naar moet gaan kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Tilff - Bastogne Tilf.
Zo rij je op strak asfalt naar beneden, maar dat kan halverwege de afdaling spontaan overgaan in gatenkaas.
Nog maar een maandje trouwens
Zeg dan gewoon Wallonie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor k&*asfalt hoef je niet helemaal naar thechië toe hoor. Dat hebben onze zuiderburen ook meer dan genoeg.
Ik heb voor mijn werk 2 jaar in India gewoond maar daar was het toch echt mountainbiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:28 schreef Freddeh het volgende:
[..]
En misschien permanent las ik in het topic. Beste uitdaging.
Heb hier ook wel eens gediscussieerd over emigreren naar een iets minder economisch sterk land, Tsjechië. Fantastisch land, kost je allemaal geen drol, leeftempo is veel gemoedelijker... Maar wielrennen kun je er niet, wat een k&*asfalt is het daar.
Fijn stukkie gereden?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef nodisch18 het volgende:
Gisteren reed ik langs het kanaal tussen Mol en Neerpelt en daar is onlangs, juist een nieuwe asfaltlaag overheen gelegd!![]()
En zelfs het betonnen pad tussen Postel en het Kanaal is van ongekende kwaliteit. Je bandjes maken daar zo'n geweldig zoevend geluid!![]()
Eigenlijk alleen daarvoor is een geweldig wegdek al de moeite van het omrijden waard!
Toffe fiets!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef nodisch18 het volgende:
Drielandenpunt is leuk! Maar die afdaling over belgisch grondgebied...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zometeen rondje drielandenpuntRoute die ik nog niet eerder heb gefietst
Ik voorzie een botsing/meetingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef nodisch18 het volgende:
Drielandenpunt is leuk! Maar die afdaling over belgisch grondgebied...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |