Wel een goede weerstandstrainingquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef Pritt het volgende:
3,5 bar in je banden, haha dan kom je bijna niet vooruit.
Als ik lees wat je oom allemaal heeft verbeterd vind ik die 4 uur en een kwartier nog knapper als de terugweg!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef hetgrotesucces het volgende:
Eerste grote tocht zit erop. Eerst van Groningen naar Zwolle, wat me 4 uur en een kwartier kostte. Te vaak zoeken waar ik heen moest en stukken omgefietst. Mijn fietsbezeten oom wilde wel even helpen mijn fiets in orde te maken. Ik ben nog een grotere leek dan ik al dacht.
In plaats van 3,5 bar in de banden die op de heenreis erin zat, hebben we er de max toegestane 7,5 ingepompt. Derailleurs beter afgesteld zodat de ketting er niet meer afloopt en het achterwiel bleek er niet helemaal recht in te zitten. Terugweg twee dagen later ging in 3,5 uur met een gemiddelde snelheid van 29km/h.
Ik op m'n crosser soms ook maar 2,5. De laatste keer dat ik dat deed had ik meteen een stootlekquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb met m'n mountainbike banden sowieso maar 2,7 bar in m'n banden zitten![]()
En gaan!
Ik (1.81 m, 65 kg) heb de banden ook minimaal op 8 bar hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef jackson het volgende:
8 bar hier in de bandjes.... Maarja, iets moet mijn zeekoeiengewicht dragen.
Dat zijn mijn specs ook ongeveer:quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:40 schreef Freddeh het volgende:
1.83m, 90kg en 7 bar.
(dit loopt uit op een wie-heeft-de-hardste-contest)
Ik ook niet maar wel een berg meer kracht en conditiequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb geen duur materiaal of harde banden nodig om hard te fietsen.
Cool! Ik werk zelf ook in een fietsenzaak, erg leuk om te doen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarschijnlijk ga ik werken bij Decathlon op de fietsafdeling! Zal gelijk een stuk wijzer worden en wat vaker mee kunnen praten hier
Heb er al eerder een schooljaar stage gelopen en beviel toen ook wel erg hoor. Maar ben tegenwoordig veel meer into fietsen, dus het zal nu alleen maar leuker zijn dan toen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cool! Ik werk zelf ook in een fietsenzaak, erg leuk om te doen!
Ik heb voorlopig de hardstequote:
Pfff, opschepperquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig de hardste![]()
186 cm - 78 kg - 8.5 bar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |