Ja? Zijn ze lekker, die collega's?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:38 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net een stuk taart op
jarige collega's
Banaan = 9mg per 100gquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel. Kan ook met de koolhydraten te maken hebben
Idem hier! Vriendje mag geen nederlands doen van mij vanavond, ik ga lekker koken en dan gamen en simpsons kijken enzo!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker Parkietchen!![]()
Ik heb zin in vanavondEerste relax-avond-met-zn-tweetjes in een bijna een week! Vorige week woensdag was mn mams er, donderdagavond was sporten / Maarten helpdesk spelen voor mams
, vrijdagaaf schutting slopen, zaterdag tot 22.00 schutting, zondag weer schutting en in de aaf even bij vriendje's ouders langs, gisteravond heg/schutting...
Vanavond lekker hangen/gamen!![]()
Uit de losse pols, wat ik ervan onthouden heb is dat wetenschappelijk onderzoek heef tuitgewezen dat bananen bewezen effect hebben op happy fuzzy feelings.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Banaan = 9mg per 100g
Parmezaanse kaas = 560mg per 100g
Whey = 1300mg per 100g
Het zit gewoon veel in eiwitrijke producten, varkensvlees, kip, kalkoen... Wat bananen er van inbrengen is te verwaarlozen.
Volgens mij gaat het om de wisselwerking met andere stofjes. Ik word van een banaan veel gelukkiger dan van een stuk parmezaanse kaas (oe, wat kan de zieke geest deze opmerking verkeerd begrijpenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Banaan = 9mg per 100g
Parmezaanse kaas = 560mg per 100g
Whey = 1300mg per 100g
Het zit gewoon veel in eiwitrijke producten, varkensvlees, kip, kalkoen... Wat bananen er van inbrengen is te verwaarlozen.
Yay!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Idem hier! Vriendje mag geen nederlands doen van mij vanavond, ik ga lekker koken en dan gamen en simpsons kijken enzo!
Hihihihiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om de wisselwerking met andere stofjes. Ik word van een banaan veel gelukkiger dan van een stuk parmezaanse kaas (oe, wat kan de zieke geest deze opmerking verkeerd begrijpen)
Zo'n plakhor had ik, maar het waaide continue open/weg. Er staat hier vaak een stevige wind. En mijn pc staat onder het raam, dus ik ga daar echt geen natte doek ophangenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Goedkope vitrage ergens scoren en zelf een hor fabriceren. Je hebt ook een "systeempje" met een soort klitteband dat je op je kozijn plakt en gaas dat je daarop vast zet zodat je raam afgedekt is.
Tip voor overdag: natte witte lakens voor het raam waar de zon op staat. Warmte wordt gebruikt om het water te verdampen en niet om je huis op te warmen, soort airco-idee.
Ik las ook plaksnor en zag het ook voor me.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Vergeet niet dat eten ook nodig is voor je lichaam he mixende_match! Sonja Bakker staat helaas niet echt goed te boek wat betreft voldoende voedingsstoffen, zeg maar. ---> edit: lololol, spuit 19623475475! Heb je de OP gelezen? Staat nuttige info in!
Chico: ik las 'plaksnor'
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Vergeet niet dat eten ook nodig is voor je lichaam he mixende_match! Sonja Bakker staat helaas niet echt goed te boek wat betreft voldoende voedingsstoffen, zeg maar. Heb je de OP gelezen? Staat nuttige info in!
Chico: ik las 'plaksnor'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |