Ja, Daniel Dekker zit ik ook niet echt op te wachtenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel jammer dat Maas geen commentator meer is. Zijn opmerkingen waren briljant vaak.
Schat, Nederland hoeft donderdag pasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook morgenochtend het rokershok op de zaak nog met opgeheven hoofd kan binnenlopen.
Jammer dat je ze niet de auto ziet pakken halverwegequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Kapitein: 'we zijn over 24 uur in Düsseldorf'.![]()
![]()
![]()
Ja over dat 'overnieuw' hebben ze ooit al eens iets uitgelegd, dat het fout is maar dat ze het toch maar zo hebben gelaten omdat het wel vaker zo gezegd wordt ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Overnieuw?
En OMG, Jan Smit het commentaar??? Kan je heel de tijd dat accent aanhoren
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef lezzer het volgende:
ik hoor liever Jan dan Daniel.
Maar, is dat echt? Is Jan co-commentator?
oh, dus vandaag sowieso Nedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef Cee het volgende:
Voor degenen die liefhebbers zijn van de dry wit van de brits: op BBC3 wordt het straks uitgezonden. Helaas niet Graham Norton als commentaar.
Lieverd, ik heb het niet over Nederland.quote:
Donderdag.quote:
Gleequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken trouwens nog geen enkel nummer. Maar weet dus ook nog niet of ik ga kijken, of alleen donderdag.
heb nog een hoop Glee in te halen![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb het niet over Nederland.
Dat dat bestaat he? Shocking!quote:
Ja klote dat hij geen internet heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef lezzer het volgende:
Zit Erik eigenlijk ergens in een hoekje te huilen? Of komt het nog wel goed?
Die heeft internet troubles, ik hoop dat hij het redt om mee te komen praten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef lezzer het volgende:
Zit Erik eigenlijk ergens in een hoekje te huilen? Of komt het nog wel goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |