Vorig jaar waren we op vakantie in Canada. M'n reisgenote heeft mij de cd-samenstelling laten uitvoeren. Er zit altijd een foute cd tussen. Daarop stond HOPPAAAA. Vriendin wist niet wat ze hoorde toen het nummer voorbij kwam en we dwars door de Rockies zoefden met knalhard door de luidsprekers OPPPAAAAAAAAAAA.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Het enige liedje dat ik nog van vorig jaar weet is Hoppa
Ja wie gaat er anders riviercruisenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik had nog niets gezien van die boot, maar dat is inderdaad zo een boot waar normaal bejaarden opztiten.
Zijn toch allemaal familie daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Toch knap dat die Jan Smit echt heel zijn familie en kennissenkring aan de bak heeft kunnen krijgen bij de TROS...
Hij is eerder ziekelijk onzeker (dacht ik te merken op die persdag) en daarom gedraagt hij zich wellicht wat afstandelijk. Hij zal het ook niet tof gevonden hebben dat ze hem in de blogs in het buitenland hebben neergezet als 'ugly'. Vond ik ronduit sneu. Het is geen beauty contest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Wat vinden jullie van Dulles? Vind hem altijd een beetje een naar soort blase, arrogante uitstraling hebben over zijn eigen kunnen ofzo.
Dat vind ik dus ook... Simon van Nick heeft dat ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Wat vinden jullie van Dulles? Vind hem altijd een beetje een naar soort blase, arrogante uitstraling hebben over zijn eigen kunnen ofzo.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik kijk ook even mee, wie zingt er eigenlijk voor Nederland?
Serieus???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is eerder ziekelijk onzeker (dacht ik te merken op die persdag) en daarom gedraagt hij zich wellicht wat afstandelijk. Hij zal het ook niet tof gevonden hebben dat ze hem in de blogs in het buitenland hebben neergezet als 'ugly'. Vond ik ronduit sneu. Het is geen beauty contest.
Amsterdamquote:
Donderdag moeten de 3j's !quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik kijk ook even mee, wie zingt er eigenlijk voor Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |