Jaaaa!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef Susi het volgende:
OOOH Cat ik heb het filmpje van het spel dat ik zo tof vond bij Spel zonder Grenzen ! Het eerste spelletje, hilarisch !
(en nu weer OT :p )
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Die Kees Tol heeft vast van de tijd van zijn leven nu... die heeft genoeg piemels te slikken in Dusseldorf
Finland. Da Da Dumquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef Onnoman het volgende:
WIE IS JULLIE FAVORIET?
ik ben angel in disquis!! geweldige song!
Ik hoop dat ik ook morgenochtend het rokershok op de zaak nog met opgeheven hoofd kan binnenlopen.quote:
BBCquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel jammer dat Maas geen commentator meer is. Zijn opmerkingen waren briljant vaak.
Letland is ook één van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef Onnoman het volgende:
WIE IS JULLIE FAVORIET?
ik ben angel in disquis!! geweldige song!
Overnieuw?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles overnieuw. Heel leuk nr. Beetje Herman van Veen-ish!
Ja, Daniel Dekker zit ik ook niet echt op te wachtenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel jammer dat Maas geen commentator meer is. Zijn opmerkingen waren briljant vaak.
Schat, Nederland hoeft donderdag pasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook morgenochtend het rokershok op de zaak nog met opgeheven hoofd kan binnenlopen.
Jammer dat je ze niet de auto ziet pakken halverwegequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Kapitein: 'we zijn over 24 uur in Düsseldorf'.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |