Spannend Leinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen. Vanmiddag tekenen voor dat huis. Spannend, en dan vanavond aan de bubbels
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend LeinHoe ging het gister? Vond Apollo de taart lekker?
Nohquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenMaar hij was erg blij met zijn taart, hij heeft er heerlijk van gesmuld. Vanavond is kaas er weer en dan zal ik de foto's op de pc zetten. Kaas is de enige die de camerakabel kan vinden
Ja. Erg lastig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef freecell het volgende:
Noh
Toch lastig hè? Dat dieren vaak niet 'zomaar'dood gaan, maar dat je het actief voor ze moet beslissen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenMaar hij was erg blij met zijn taart, hij heeft er heerlijk van gesmuld.
Oh ja dat is absoluut Isaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....herken ik hier een hele jonge Isa?
[ afbeelding ]
Uit dit topic: 11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....herken ik hier een hele jonge Isa?
[ afbeelding ]
Uit dit topic: 11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
Amen zusterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
En weet je, Isa is geen spat veranderd. Ik zie in haar ogen en haar gezicht nog steeds zoveel levenslust nu als 10 11 jaar geleden.
Niet echtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Jups, maar volgens mij is ze niet echt ouder geworden eigenlijk
Waarom zouden we het niet begrijpen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef freecell het volgende:
En ik weet dat jullie het niet begrijpen, maar ik heb een draagdoek geruild en de nieuwe kwam net binnen en WAUW! Echt Helemaal wauw!
Ik ben jaloers. Echt. Mag ik bij jou op draagdoekles komen als de eerst miniKaasLein er is?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef freecell het volgende:
En ik weet dat jullie het niet begrijpen, maar ik heb een draagdoek geruild en de nieuwe kwam net binnen en WAUW! Echt Helemaal wauw!
Hallelujah sisterquote:
Isa haar lach en haar huil hebben hetzelfde effect; als ze lacht dan lach je mee, en als ze huilt, huil je mee. Op mij, danquote:
Ik ben helemaal voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Echt. Mag ik bij jou op draagdoekles komen als de eerst miniKaasLein er is?
Ja,meestal wel inderdaad. Haha, toch grappigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Isa haar lach en haar huil hebben hetzelfde effect; als ze lacht dan lach je mee, en als ze huilt, huil je mee. Op mij, dan
Dat laatste is in het kader van Apollo en het huis ook wel weer mooi symbolisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:04 schreef AnneX het volgende:
Wat een rare week voor jou / jullie, Lein & Kaas.
Taart voor Appollo en bubbles voor huis.![]()
Een beetje regen en nu schijnt de zon weer volop.
Uhm? Sarabi?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:27 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag voor de 5e bloed gegeven
HB gaat alleen steeds omhoogzit nu al op 10.3
Iemand een idee hoe je dat lager kan krijgen?
Mooie stof! Maar jouw kinderen lopen toch allangquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:24 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
En dan is hij echt veel meer Lime dan ik op de foto krijg.
Ik heb hem dubbel gelegd, dus je ziet zowel de voor als de achterkant hier op de foto.
En hij is bijzonder, want ipv 100% katoen is het ook 40% wol, waardoor hij lekker koel is in de zomer, warm in de winter en wat extra zachtheid heeft.
Ik heb hem geruild voor één (effen donkergroen)met 40% bamboekatoen, die glansde prachtig, maar was ook glad met knopen en dat vond ik heel vervelend, dus hij bleef liggen.
Aderlatenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:27 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag voor de 5e bloed gegeven
HB gaat alleen steeds omhoogzit nu al op 10.3
Iemand een idee hoe je dat lager kan krijgen?
Te hoog is toch ook niet goed?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm? Sarabi?
Je HB omláág?
Waarom zou je dat willen?
Bij de bloedbank vonden ze het niet zo spannend.....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooie stof! Maar jouw kinderen lopen toch allang![]()
[..]
Aderlaten
Hebben ze niets gezegd bij de bloedbank? Lijkt me dat het niet te hoog moet worden.
Woehoeiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen. Vanmiddag tekenen voor dat huis. Spannend, en dan vanavond aan de bubbels
sterkte meisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenMaar hij was erg blij met zijn taart, hij heeft er heerlijk van gesmuld. Vanavond is kaas er weer en dan zal ik de foto's op de pc zetten. Kaas is de enige die de camerakabel kan vinden
Ja, maandag gaan zus, mama en ik naar het beest. Dan komt ook de veearts.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:43 schreef MissHobje het volgende:
sterkte meisblijf je erbij? (kan het aanraden)
heel veel sterkte meisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maandag gaan zus, mama en ik naar het beest. Dan komt ook de veearts.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maandag gaan zus, mama en ik naar het beest. Dan komt ook de veearts.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga vanavond even naar de foto's kijken. Dan zie je vanzelf wel wat voorbij komen gok ik
Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
En weet je, Isa is geen spat veranderd. Ik zie in haar ogen en haar gezicht nog steeds zoveel levenslust nu als 10 11 jaar geleden.
Ik kreeg er vandaag eentje van 653 te betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef freecell het volgende:
Welja, krijg ik eergisteren een belanstingdienst-ding op Tara's naam. 180,- betalen. ja, knap vervelend, niks aan te doen
Krijg ik vandaag één op mijn naam: 175,- terug.
We hebben om 17 uur een afspraak, en de bubbels liggen geloof ik al 2 weken koudquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef golfer het volgende:
Staan de bubbels al koud, Lein en Kaas?
Kunnen we het al vieren?
Oe...beginnen ze al met versturen van die dingen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef freecell het volgende:
Welja, krijg ik eergisteren een belanstingdienst-ding op Tara's naam. 180,- betalen. ja, knap vervelend, niks aan te doen
Spannendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We hebben om 17 uur een afspraak, en de bubbels liggen geloof ik al 2 weken koud
Ik krijg 300+ euro terugquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef freecell het volgende:
Zeker. en hij wordt nu fulltime bestuurslid van de dambondquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
Op de radio net een interview met Harry Otten die 25 jaar geleden Meteo consult heeft opgericht. Hij houdt er nu mee op. Hij heeft er een mooi internationaal bedrijf van weten te maken.
Sjesus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zeker. en hij wordt nu fulltime bestuurslid van de dambond
Ach ja, aan de ene kant vind ik het eigenlijk wel super. Hij volgt zijn passie en droom. Zouden wij dat allemaal niet willen? En hij kan hetquote:
Vervelend jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef krakkemieke het volgende:
Best vervelend, alleen wonen.
Nu moet ik zelf al die aardbeien, gedoopt in chocolade opeten.![]()
Ik heb een enorme experimenteerbui.
Zeker weten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
OK humor:
'Er zit een gat in je handschoen'
'Beter dan een handschoen in mijn gat!'![]()
![]()
Ja, die he ik dus gister en eergister gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Lein, toch wat extra momentjes met Apollo nu het nog kan?
Wat raar dat blije van het huis en van Apollo tegelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, die he ik dus gister en eergister gedaanDe volgende keer dat ik m zie is gelijk de laatste want dan komt de veearts.
Wat een nerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is al vicevoorzitter van de werelddambond
/oudquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
OK humor:
'Er zit een gat in je handschoen'
'Beter dan een handschoen in mijn gat!'![]()
![]()
2X gatsiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef krakkemieke het volgende:
Best vervelend, alleen wonen.
Nu moet ik zelf al die aardbeien, gedoopt in chocolade opeten.![]()
Ik heb een enorme experimenteerbui.
Have fun vanavondquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Huiswaarts, morgen mondeling in Ehv, dan weer terug voor voortgangsgesprek met begeleiders hier en 's avonds Zouk en/of buikdansen.
Ja kippenvel hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik schoot gewoon vol van die laatste meters van het wielerpeloton, zo'n mooi gebaar
Ieder nadeel heb ze voordeelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en ik was dusdanig stug doorblijven fietsen dat ik in Berg en Terblijt zat grmbl, wel mooie omgeving dat dan weer wel
Ik was iets te snelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
MorgenavondIk probeer buikdansen te halen en ga iig ff kijken.
Als Apollo niet al een dead horse walking was, was ik waarschijnlijk een stuk blijer geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Wat raar dat blije van het huis en van Apollo tegelijk eigenlijk
Ik heb m gemist, wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik schoot gewoon vol van die laatste meters van het wielerpeloton, zo'n mooi gebaar
Feli, Lein en Kaasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als Apollo niet al een dead horse walking was, was ik waarschijnlijk een stuk blijer geweest.
Maar: [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De sleuteloverdracht is op mijn verjaardag
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De sleuteloverdracht is op mijn verjaardag
Ja. Die Kaas gaat wel ver met zijn liefde voor Lein door gewoon een huis te kopen voor haarquote:
Ho-hum. De helft is van mezelf hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Die Kaas gaat wel ver met zijn liefde voor Lein door gewoon een half huis te kopen voor haar
Jajaquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lig dubbel hierMuffin heeft zich op een boekenplank verscholen achter de reisgidsen en probeert nu zijn staart te pakken die door een kier achter de boekenplank valt
En Brownie zit op de grond gespannen toe te kijken en te bedenken hoe hij erbij kan komen
Ja wat denk je, 1.69 meter met een goeie 750 kilo schoon aan de haakquote:
Puntje + stoel hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's worden geimporteerd as we speak, Lein
Hoeveel wedden wequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wat denk je, 1.69 meter met een goeie 750 kilo schoon aan de haakdat prop je niet even in 15x30
![]()
Ik heb ze inmiddels uitgezocht. Ik ga ze NU even corrigeren op belichting en zoquote:
Nou liever niet eigenlijkquote:
quote:Ik heb ze inmiddels uitgezocht. Ik ga ze NU even corrigeren op belichting en zoEr zitten toffe tussen
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2011/en/quote:
Lein krijgt zo een linkje en dan mag ze fijn zelf de foto's plaatsenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd, Lein en Kaas!![]()
En, hele mooie geslaagde foto's van Apollo mogen ook hier wel gepubliceerd worden, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Nieuwe foto van de situationroom van het Witte Huis tijdens de aktie tegen Osama is opgedoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Och wat mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2011/en/
Er staat een kort filmpje met de samenvatting van de etappe een beetje naar onderen op die pagina.
Wat zou het nederlandse leger zijn zonder Struik!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef borisz het volgende:
We hebben vandaag voer gegeten wat mijn broertje wat hij tijdens zijn introductieperiode heeft gegeten. Het is natuurlijk niet echt meer winter maar we hadden zuurkool uit een pakje en boerenkool uit blik
. Was nog best goed te doen
.
P., onwijs bedanktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Lein is voorzien van foto'sNu maar ff geld verdienen
Ach gossie, meissie.quote:
Ywquote:
Hij loopt zo van ons weg. De verte in. Weg, van ons. Weg. Gewoon wegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:52 schreef AnneX het volgende:
Jakkes Lein : Apollo kijkt gewoon droevig.
De laatste in de wei vind ik dan weer levendig en mooie herinnering - lijkt mij.
Zoiets ja, en met een mooie zwiep van zijn staart.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij loopt zo van ons weg. De verte in. Weg, van ons. Weg. Gewoon weg![]()
Je geeft hem de vrijheid. En hij is nooit gewoon weg. Je blijft altijd aan hem denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij loopt zo van ons weg. De verte in. Weg, van ons. Weg. Gewoon weg![]()
Prachtige foto's. Spreekt ook veel liefde uit, waar jullie bij opstaan.quote:
Heeft ze je oneerbare voorstellen gedaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wilde dus nog gaan werken vanavond, maar ik ben helemaal van mijn a propos af sinds Lein belde![]()
Denk dat ik nog maar een aflevering Nikita ga kijken en dan ga slapen
Ohquote:
Neuh, maar ik kan niet zo goed tegen snikkende vrouwenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heeft ze je oneerbare voorstellen gedaan?![]()
quote:Lief dat je die foto's hebt gemaakt Pee. Je bent een schat. Het heeft zo veel waarde.
Watje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Neuh, maar ik kan niet zo goed tegen snikkende vrouwen
Uitloop, bij zo'n strak doodgeregiseerde happening? Dat is gewoon gepland.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik zat op P&W te wachten en zag omdat het weer erg uitliep nog net een restje van die freakshow.
I knowquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kan daar ook niet tegen hoor, gelukkig heeft Lein niks gemerkt.
Soms kunnen mensen niet getroost wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef PdeHoog het volgende:
Allemachtig, wat was die A13 druk voor een woensdag. Stond gewoon stilBen binnendoor gegaan en godzijdank had niet iedereeen bedacht dus toch nog op tijd op kantoor
![]()
Je hebt haar toch wel getroost he
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Soms kunnen mensen niet getroost wordenDan is het verdriet te groot.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:56 schreef krakkemieke het volgende:
De coloscopie wordt waarschijnlijk pas in juli, afhankelijk van hoeveel anderen er zijn.
Dankjequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef DarkElf het volgende:
*even langs zwiert om te zeggen: wat een mooie foto's van Apollo Lein (en P dus ook )
Dikke knuffel voor je lein, ik vind afscheid nemen van een kat al heel wat laat staan van zo'n grote sterke vriend.
Nog steeds kapot? Wat enorm balenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau veegt wat tranen uit d'r ogen
P, wat een prachtige foto's van Apollo
Wel vaag dat mijn foto's en eeuwig niet er als volwassene uitzien langskomen op een dag dat ik lekker de hele dag op stap ben geweestEerste foto overigens samen met de vrouw waar mijn vriend diezelfde avond nog mee vreemdging. Geweldige herinneringen, foto's
Goedemorgen en mijn pc is nog steeds kapot!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Wel vaag dat mijn foto's en eeuwig niet er als volwassene uitzien langskomen op een dag dat ik lekker de hele dag op stap ben geweestEerste foto overigens samen met de vrouw waar mijn vriend diezelfde avond nog mee vreemdging. Geweldige herinneringen, foto's
quote:Goedemorgen en mijn pc is nog steeds kapot!
RAM-syndroom was geloof ik de diagnosequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
Dus de spoedoperatie door Dr. Ross mocht niet meer baten? Heeft hij wel kunnen determineren wat de oorzaak van het interne falen is en valt het nog te redden door middel van een transplantatie?
Hmmmm....da's een lastige. Maar gelukkig zijn er donoren genoeg die in een oplossing kunnen voorzienquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
RAM-syndroom was geloof ik de diagnose
Maar een coloscopie wordt toch niet op de OK gedaan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moet mensen ronselen om een OK vol te krijgen.
Wel als het onder narcose gebeurt kennelijk. Of ze noemen het zo, geen idee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar een coloscopie wordt toch niet op de OK gedaan?
Shipsquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen en mijn pc is nog steeds kapot!
Is ook niet belangrijk, ik vind het wel lang duren Krakquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef krakkemieke het volgende:
Wel als het onder narcose gebeurt kennelijk. Of ze noemen het zo, geen idee.
Da's wel jammer, maar er is ook gelukkig geen haast bij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk, ik vind het wel lang duren Krak
ik werd op de crematie van m'n oma voor m'n moeder aangezien. Ook fijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ships
Eeuwig jong ogend gezicht.
Ik schijn er ook één te hebben en werd tijdens de condoleance afgelopen donderdag voor de dochter van mijn zus aangezien(zij is slechts10 jaar ouder)
Of zou dat meer iets over haar zeggen
Hier alles goed! Heb een nieuw huisje, en vandaag komen m'n ouders met spullen uit nederland enzo! En me helpen met ikea bezoeken en spullen vervoeren, etc. Net gister terug uit Duitsland waar ikw as voor een bruiloft, dus nog een beetje moe van al het reizen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef Bluezz het volgende:
JagarHoe is het daar?
Nou dit was ook door een oudje, en wij riepen al in koor "hans anders"
yep, lekker gewandeld en daarna kaartspelletjes gedaan (zeg maar op een ontspannen manier zorgen dat ze opletten, vooruit plannen en hun geheugen trainen). Was leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef Bluezz het volgende:
En Elf, ging het goed gistermiddag op je werk?
Oh gezellig dat je ouders komen! En een nieuw huisje, leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier alles goed! Heb een nieuw huisje, en vandaag komen m'n ouders met spullen uit nederland enzo! En me helpen met ikea bezoeken en spullen vervoeren, etc. Net gister terug uit Duitsland waar ikw as voor een bruiloft, dus nog een beetje moe van al het reizen...
Hoe is het down there?
En zo waardevol i.v.m. de tijd die de verzorging altijd ontbreekt om dit soort dingen te doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef DarkElf het volgende:
yep, lekker gewandeld en daarna kaartspelletjes gedaan (zeg maar op een ontspannen manier zorgen dat ze opletten, vooruit plannen en hun geheugen trainen). Was leuk
als het klaar is maak ik wat foto's! En heel normaal, lijkt me dat het verwerken van alles tijd duurt. Ookal was je niet zo close, het is en blijft je moeder...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh gezellig dat je ouders komen! En een nieuw huisje, leukMaak je wat foto's voor ons?
Hier is het gewone ritme weer gestart.. ben nog wel behoorlijk bezig met alles wat er gebeurt is en meer moe dan normaal. Ik stap er minder makkelijk overheen dan ik van te voren had gedacht
oh leuk! Heb je foto's ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier alles goed! Heb een nieuw huisje, en vandaag komen m'n ouders met spullen uit nederland enzo! En me helpen met ikea bezoeken en spullen vervoeren, etc. Net gister terug uit Duitsland waar ikw as voor een bruiloft, dus nog een beetje moe van al het reizen...
Hoe is het down there?
Tis onderdeel van hun programma, op een leuke manier bezig blijven en toch hun hersenen stimulerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En zo waardevol i.v.m. de tijd die de verzorging altijd ontbreekt om dit soort dingen te doen
kan niet vaak genoeg gezegd worden tegen vrijwilligers
Dat was toen je met D. (username) R. (echte naam) was?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Eerste foto overigens samen met de vrouw waar mijn vriend diezelfde avond nog mee vreemdging. Geweldige herinneringen, foto's
Dat is jammer, want mannen moeten ook gewoon hun emoties kunnen tonen kaasquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kan daar ook niet tegen hoor, gelukkig heeft Lein niks gemerkt.
tis toch je moedertje en ook al was zij er aan toe dan nog is het een verlies. logisch dat dat een tijd duurt hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Hier is het gewone ritme weer gestart.. ben nog wel behoorlijk bezig met alles wat er gebeurt is en meer moe dan normaal. Ik stap er minder makkelijk overheen dan ik van te voren had gedacht
Isa zegt jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef golfer het volgende:
Dat was toen je met D. (username) R. (echte naam) was?
De gedachte dat ze 5 weken over sterven heeft gedaan houdt me nogal bezig, en gisteren toen ik bij tnt een kaartje maakte voor onze vrienden op texel bijv. dat deed ik heel vaak voor haar om fotokaarten van babi J. of onze tuin of mijn koorfoto. Dat soort dingen komen dan even hard aan dat je nooit meer je leven kan delen met je moeder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:02 schreef DarkElf het volgende:
tis toch je moedertje en ook al was zij er aan toe dan nog is het een verlies. logisch dat dat een tijd duurt hoor
misschien na de bruiloftquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef Sarabi het volgende:
Mooie jurkjes DE!
Krijgen we nog foto's van jou in de jurkjes?
ach ze trouwt maar 1 x dus het wordt alles erop en eraan dus dan maar daar gebruik van maken en 2 jurkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Echte Elf jurken, mooi hoor!
grappig dat je je om gaat kleden trouwens
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:00 schreef Bluezz het volgende:
En zo is het. Met deze speciale bruiloft moet je flink uitpakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg ook nog een paar complimenten over mijn jurk (!) na de uitvaart
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef DarkElf het volgende:
oh en ze gaan op huwelijksreis naar Zuid Afrika, ook zo leukHelemaal waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die rode zo tof hequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:24 schreef DarkElf het volgende:
Eindelijk zijn de jurken er die ik besteld heb en ze staan super tof!!![]()
deze voor overdag, wat sjieker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze voor t feest 's avonds:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben als een kind zo blijZe staan echt goed
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef DarkElf het volgende:
oh en ze gaan op huwelijksreis naar Zuid Afrika, ook zo leukGroot gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had al door dat de Mr en ik redelijk op een lijn zaten qua smaakquote:
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Have fun, Annequote:
Danny werkt nu samen met beslist.nl kennelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef AnneX het volgende:
WTF is op zijn plaats : zijn wij tegenwoordig gelinkt aan de Wehkamp met de
...roffel ... pricecheck ?
Sunnyquote:
Thnxquote:
Ik ga om 6 uur borrelen hier in de buurt met een grote bak collega'squote:Op woensdag 11 mei 2011 13:52 schreef DarkElf het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik ga straks keema curry maken, met uitje/knof, véél specerijen, veel verse spinazie, rode paprika's, rundergehakt, kokosmelk en aardappelen
En daarna gaan we lekker een eind wandelen en op bezoek bij t petekind
Geen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Sunnythesun het volgende:
ik weet niet welke schoenen/sandalen ik aan moet doen om straks met Sam te wandelen aangezien ze allemaal pijn doen aan mijn voet
Dat zou ik idd het liefste doenquote:
Gewoon niet gaan wandelen. Of wachten op Thijs zodat je op zijn rug kanquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zou ik idd het liefste doen![]()
maar dat loopt niet overal even lekker, toch veel grintachtige paden hier
Ja maar wandelen is zo fijn! Ik doe gewoon ff mijn simpele sandaaltjes aan, hopen dat het niet te veel gaat knellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan wandelen. Of wachten op Thijs zodat je op zijn rug kan
Have fun, Sunquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar wandelen is zo fijn! Ik doe gewoon ff mijn simpele sandaaltjes aan, hopen dat het niet te veel gaat knellen![]()
laters!
hehe, ach ja, sommige mensen lijken nooit echt ouder te worden (zie Ronald Koeman, nog steeds zo'n ondeugend jongetjesgezicht). Jij bent ook zo iemand, ook een mooi jong gezichtquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ships
Je hebt een eeuwig jong ogend gezicht
Ik schijn er ook één te hebben en werd tijdens de condoleance afgelopen donderdag voor de dochter van mijn zus aangezien(zij is slechts10 jaar ouder)
Of zou dat meer iets over haar zeggen
Leinzus heeft een Leinzusman. Die twee meter lang is, twee meter breed is en kan ongeveer 5 Chineesjes van jouw formaat tegelijkertijd in 1 keer opvouwen tot het formaat schoenendoosquote:
Wat gaat dat snel zegquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Leinzus heeft een Leinzusman. Die twee meter lang is, twee meter breed is en ongeveer 5 Chineesjes van jouw formaat tegelijkertijd in 1 keer op kan vouwen tot het formaat schoenendoosEn ze zijn over 4 dagen een jaar getrouwd
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leinzus heeft een Leinzusman. Die twee meter lang is, twee meter breed is en ongeveer 5 Chineesjes van jouw formaat tegelijkertijd in 1 keer op kan vouwen tot het formaat schoenendoosEn ze zijn over 4 dagen een jaar getrouwd
Jaquote:
Maar... maar... ik heb een leuk karakter!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leinzus heeft een Leinzusman. Die twee meter lang is, twee meter breed is en kan ongeveer 5 Chineesjes van jouw formaat tegelijkertijd in 1 keer opvouwen tot het formaat schoenendoos![]()
Ik zal het zo laten en haar niet met mijn charmes verleiden.quote:En ze zijn over 4 dagen een jaar getrouwd
Ik wilde het niet zeggen, zo hard op, maar idd.....het gaf me hoopquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JaMijn zwager is echt super. En hét bewijs dat een aantrekkelijke vrouw (Leinzus) ook voor de minder aantrekkelijke man (Leinzusman) kan gaan. Hij is wel lief en slim, maar niet echt aantrekkelijk.
Je zou eens moeten weten hoeveel mannen geprobeerd hebben tussen ze in te komen. Echtwaar, ieder jaar zijn het er wel weer 2 of 3quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wilde het niet zeggen, zo hard op, maar idd.....het gaf me hoop
Serieus? Hoe lang kennen ze elkaar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel mannen geprobeerd hebben tussen ze in te komen. Echtwaar, ieder jaar zijn het er wel weer 2 of 3
Hij is groot en dik, met rood haar en een wit velquote:
Game of Thrones al geprobeerd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens gisteren hebben we een start gemaakt met 'The Killing' , leek een prima serie
en fijn dat er niet zomaar de standaard acteurs in zitten ook.
is aan t binnenkomenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is groot en dik, met rood haar en een wit velHij weegt misschien wel 160 kilo
Maar daarnaast is ie ook nog heel slim (klinisch chemicus, drs. in de scheikunde) en ontzettend lief. Maar ook sterk genoeg om Leinzus tegengas te geven want soms is dat best nodig
quote:
Wauwquote:
Ik vind die met al die kleine flesjes echt supertofquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
WauwIk vind ze een leuk stel
EN....die whiskyverzameling vond ik ook tof
Goeie omschrijving jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is groot en dik, met rood haar en een wit velHij weegt misschien wel 160 kilo
Maar daarnaast is ie ook nog heel slim (klinisch chemicus, drs. in de scheikunde) en ontzettend lief. Maar ook sterk genoeg om Leinzus tegengas te geven want soms is dat best nodig
Ja. Echt zo'n tof idee hequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind die met al die kleine flesjes echt supertofAl die flesjes hebben ze gekregen bij de bruiloft
En dat ding waar het in staat is gemaakt door Zwager's pa met delen van raamkozijnen uit het ouderlijk huis
Alle vrouwen hebben van tijd tot tijd tegengas nodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Goeie omschrijving jaEn je zus heeft tegengas nodig?
Zie je wel....daar komen Lein-familietrekjes boven water volgens mij
of valt dat wel mee?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben van tijd tot tijd tegengas nodig
qftquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben van tijd tot tijd tegengas nodig
Weer wat geleerd danquote:
Welke?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Kijk, als kaas me geen tegengas had gegeven, had ik al lang mijn favoriete boekenserie compleet aangeschaft. Nu koop ik ze 1 voor 1
Jean Marie Auel, Earth's Children (de Aardkinderen). Deel 6 is nu uit, ik neem de Nederlandse Hardcovers. Boek 6 was best ok, in 1 dag uitgelezen. Bijna 800 pagina'squote:
Ohja, moet ook nog ff op zoek naar deel 6 in de juiste uitvoering. Ik heb ze in pocketvorm (met een beertje er op), moet natuurlijk wel uit precies de zelfde serie komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jean Marie Auel, Earth's Children (de Aardkinderen). Deel 6 is nu uit, ik neem de Nederlandse Hardcovers. Boek 6 was best ok, in 1 dag uitgelezen. Bijna 800 pagina's
De pocketuitgave van deel 6 mag je nog wel een paar maanden op wachten ben ik bang.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, moet ook nog ff op zoek naar deel 6 in de juiste uitvoering. Ik heb ze in pocketvorm (met een beertje er op), moet natuurlijk wel uit precies de zelfde serie komen
Heb al wel een gezien hoor, alleen van de verkeerde uitgeverquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De pocketuitgave van deel 6 mag je nog wel een paar maanden op wachten ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |