Spannend Leinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen. Vanmiddag tekenen voor dat huis. Spannend, en dan vanavond aan de bubbels
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Spannend LeinHoe ging het gister? Vond Apollo de taart lekker?
Nohquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenMaar hij was erg blij met zijn taart, hij heeft er heerlijk van gesmuld. Vanavond is kaas er weer en dan zal ik de foto's op de pc zetten. Kaas is de enige die de camerakabel kan vinden
Ja. Erg lastig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef freecell het volgende:
Noh
Toch lastig hè? Dat dieren vaak niet 'zomaar'dood gaan, maar dat je het actief voor ze moet beslissen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenMaar hij was erg blij met zijn taart, hij heeft er heerlijk van gesmuld.
Oh ja dat is absoluut Isaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....herken ik hier een hele jonge Isa?
[ afbeelding ]
Uit dit topic: 11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....herken ik hier een hele jonge Isa?
[ afbeelding ]
Uit dit topic: 11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
Amen zusterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
En weet je, Isa is geen spat veranderd. Ik zie in haar ogen en haar gezicht nog steeds zoveel levenslust nu als 10 11 jaar geleden.
Niet echtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Jups, maar volgens mij is ze niet echt ouder geworden eigenlijk
Waarom zouden we het niet begrijpen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef freecell het volgende:
En ik weet dat jullie het niet begrijpen, maar ik heb een draagdoek geruild en de nieuwe kwam net binnen en WAUW! Echt Helemaal wauw!
Ik ben jaloers. Echt. Mag ik bij jou op draagdoekles komen als de eerst miniKaasLein er is?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef freecell het volgende:
En ik weet dat jullie het niet begrijpen, maar ik heb een draagdoek geruild en de nieuwe kwam net binnen en WAUW! Echt Helemaal wauw!
Hallelujah sisterquote:
Isa haar lach en haar huil hebben hetzelfde effect; als ze lacht dan lach je mee, en als ze huilt, huil je mee. Op mij, danquote:
Ik ben helemaal voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Echt. Mag ik bij jou op draagdoekles komen als de eerst miniKaasLein er is?
Ja,meestal wel inderdaad. Haha, toch grappigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Isa haar lach en haar huil hebben hetzelfde effect; als ze lacht dan lach je mee, en als ze huilt, huil je mee. Op mij, dan
Dat laatste is in het kader van Apollo en het huis ook wel weer mooi symbolisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:04 schreef AnneX het volgende:
Wat een rare week voor jou / jullie, Lein & Kaas.
Taart voor Appollo en bubbles voor huis.![]()
Een beetje regen en nu schijnt de zon weer volop.
Uhm? Sarabi?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:27 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag voor de 5e bloed gegeven
HB gaat alleen steeds omhoogzit nu al op 10.3
Iemand een idee hoe je dat lager kan krijgen?
Mooie stof! Maar jouw kinderen lopen toch allangquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:24 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
En dan is hij echt veel meer Lime dan ik op de foto krijg.
Ik heb hem dubbel gelegd, dus je ziet zowel de voor als de achterkant hier op de foto.
En hij is bijzonder, want ipv 100% katoen is het ook 40% wol, waardoor hij lekker koel is in de zomer, warm in de winter en wat extra zachtheid heeft.
Ik heb hem geruild voor één (effen donkergroen)met 40% bamboekatoen, die glansde prachtig, maar was ook glad met knopen en dat vond ik heel vervelend, dus hij bleef liggen.
Aderlatenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:27 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag voor de 5e bloed gegeven
HB gaat alleen steeds omhoogzit nu al op 10.3
Iemand een idee hoe je dat lager kan krijgen?
Te hoog is toch ook niet goed?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm? Sarabi?
Je HB omláág?
Waarom zou je dat willen?
Bij de bloedbank vonden ze het niet zo spannend.....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooie stof! Maar jouw kinderen lopen toch allang![]()
[..]
Aderlaten
Hebben ze niets gezegd bij de bloedbank? Lijkt me dat het niet te hoog moet worden.
Woehoeiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen. Vanmiddag tekenen voor dat huis. Spannend, en dan vanavond aan de bubbels
sterkte meisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was erg fijn maar wel verrot moeilijk hoor. Iedere dag bekruipt me het gevoel steeds heftiger dat ie maandag gewoon ophoud met levenMaar hij was erg blij met zijn taart, hij heeft er heerlijk van gesmuld. Vanavond is kaas er weer en dan zal ik de foto's op de pc zetten. Kaas is de enige die de camerakabel kan vinden
Ja, maandag gaan zus, mama en ik naar het beest. Dan komt ook de veearts.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:43 schreef MissHobje het volgende:
sterkte meisblijf je erbij? (kan het aanraden)
heel veel sterkte meisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maandag gaan zus, mama en ik naar het beest. Dan komt ook de veearts.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maandag gaan zus, mama en ik naar het beest. Dan komt ook de veearts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |