Feli, Lein en Kaasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als Apollo niet al een dead horse walking was, was ik waarschijnlijk een stuk blijer geweest.
Maar: [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De sleuteloverdracht is op mijn verjaardag
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De sleuteloverdracht is op mijn verjaardag
Ja. Die Kaas gaat wel ver met zijn liefde voor Lein door gewoon een huis te kopen voor haarquote:
Ho-hum. De helft is van mezelf hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Die Kaas gaat wel ver met zijn liefde voor Lein door gewoon een half huis te kopen voor haar
Jajaquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lig dubbel hierMuffin heeft zich op een boekenplank verscholen achter de reisgidsen en probeert nu zijn staart te pakken die door een kier achter de boekenplank valt
En Brownie zit op de grond gespannen toe te kijken en te bedenken hoe hij erbij kan komen
Ja wat denk je, 1.69 meter met een goeie 750 kilo schoon aan de haakquote:
Puntje + stoel hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's worden geimporteerd as we speak, Lein
Hoeveel wedden wequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wat denk je, 1.69 meter met een goeie 750 kilo schoon aan de haakdat prop je niet even in 15x30
![]()
Ik heb ze inmiddels uitgezocht. Ik ga ze NU even corrigeren op belichting en zoquote:
Nou liever niet eigenlijkquote:
quote:Ik heb ze inmiddels uitgezocht. Ik ga ze NU even corrigeren op belichting en zoEr zitten toffe tussen
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2011/en/quote:
Lein krijgt zo een linkje en dan mag ze fijn zelf de foto's plaatsenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd, Lein en Kaas!![]()
En, hele mooie geslaagde foto's van Apollo mogen ook hier wel gepubliceerd worden, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Nieuwe foto van de situationroom van het Witte Huis tijdens de aktie tegen Osama is opgedoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Och wat mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2011/en/
Er staat een kort filmpje met de samenvatting van de etappe een beetje naar onderen op die pagina.
Wat zou het nederlandse leger zijn zonder Struik!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef borisz het volgende:
We hebben vandaag voer gegeten wat mijn broertje wat hij tijdens zijn introductieperiode heeft gegeten. Het is natuurlijk niet echt meer winter maar we hadden zuurkool uit een pakje en boerenkool uit blik
. Was nog best goed te doen
.
P., onwijs bedanktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Lein is voorzien van foto'sNu maar ff geld verdienen
Ach gossie, meissie.quote:
Ywquote:
Hij loopt zo van ons weg. De verte in. Weg, van ons. Weg. Gewoon wegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:52 schreef AnneX het volgende:
Jakkes Lein : Apollo kijkt gewoon droevig.
De laatste in de wei vind ik dan weer levendig en mooie herinnering - lijkt mij.
Zoiets ja, en met een mooie zwiep van zijn staart.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij loopt zo van ons weg. De verte in. Weg, van ons. Weg. Gewoon weg![]()
Je geeft hem de vrijheid. En hij is nooit gewoon weg. Je blijft altijd aan hem denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij loopt zo van ons weg. De verte in. Weg, van ons. Weg. Gewoon weg![]()
Prachtige foto's. Spreekt ook veel liefde uit, waar jullie bij opstaan.quote:
Heeft ze je oneerbare voorstellen gedaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wilde dus nog gaan werken vanavond, maar ik ben helemaal van mijn a propos af sinds Lein belde![]()
Denk dat ik nog maar een aflevering Nikita ga kijken en dan ga slapen
Ohquote:
Neuh, maar ik kan niet zo goed tegen snikkende vrouwenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heeft ze je oneerbare voorstellen gedaan?![]()
quote:Lief dat je die foto's hebt gemaakt Pee. Je bent een schat. Het heeft zo veel waarde.
Watje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Neuh, maar ik kan niet zo goed tegen snikkende vrouwen
Uitloop, bij zo'n strak doodgeregiseerde happening? Dat is gewoon gepland.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik zat op P&W te wachten en zag omdat het weer erg uitliep nog net een restje van die freakshow.
I knowquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kan daar ook niet tegen hoor, gelukkig heeft Lein niks gemerkt.
Soms kunnen mensen niet getroost wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef PdeHoog het volgende:
Allemachtig, wat was die A13 druk voor een woensdag. Stond gewoon stilBen binnendoor gegaan en godzijdank had niet iedereeen bedacht dus toch nog op tijd op kantoor
![]()
Je hebt haar toch wel getroost he
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Soms kunnen mensen niet getroost wordenDan is het verdriet te groot.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:56 schreef krakkemieke het volgende:
De coloscopie wordt waarschijnlijk pas in juli, afhankelijk van hoeveel anderen er zijn.
Dankjequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef DarkElf het volgende:
*even langs zwiert om te zeggen: wat een mooie foto's van Apollo Lein (en P dus ook )
Dikke knuffel voor je lein, ik vind afscheid nemen van een kat al heel wat laat staan van zo'n grote sterke vriend.
Nog steeds kapot? Wat enorm balenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau veegt wat tranen uit d'r ogen
P, wat een prachtige foto's van Apollo
Wel vaag dat mijn foto's en eeuwig niet er als volwassene uitzien langskomen op een dag dat ik lekker de hele dag op stap ben geweestEerste foto overigens samen met de vrouw waar mijn vriend diezelfde avond nog mee vreemdging. Geweldige herinneringen, foto's
Goedemorgen en mijn pc is nog steeds kapot!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Wel vaag dat mijn foto's en eeuwig niet er als volwassene uitzien langskomen op een dag dat ik lekker de hele dag op stap ben geweestEerste foto overigens samen met de vrouw waar mijn vriend diezelfde avond nog mee vreemdging. Geweldige herinneringen, foto's
quote:Goedemorgen en mijn pc is nog steeds kapot!
RAM-syndroom was geloof ik de diagnosequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
Dus de spoedoperatie door Dr. Ross mocht niet meer baten? Heeft hij wel kunnen determineren wat de oorzaak van het interne falen is en valt het nog te redden door middel van een transplantatie?
Hmmmm....da's een lastige. Maar gelukkig zijn er donoren genoeg die in een oplossing kunnen voorzienquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
RAM-syndroom was geloof ik de diagnose
Maar een coloscopie wordt toch niet op de OK gedaan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moet mensen ronselen om een OK vol te krijgen.
Wel als het onder narcose gebeurt kennelijk. Of ze noemen het zo, geen idee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar een coloscopie wordt toch niet op de OK gedaan?
Shipsquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen en mijn pc is nog steeds kapot!
Is ook niet belangrijk, ik vind het wel lang duren Krakquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef krakkemieke het volgende:
Wel als het onder narcose gebeurt kennelijk. Of ze noemen het zo, geen idee.
Da's wel jammer, maar er is ook gelukkig geen haast bij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk, ik vind het wel lang duren Krak
ik werd op de crematie van m'n oma voor m'n moeder aangezien. Ook fijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ships
Eeuwig jong ogend gezicht.
Ik schijn er ook één te hebben en werd tijdens de condoleance afgelopen donderdag voor de dochter van mijn zus aangezien(zij is slechts10 jaar ouder)
Of zou dat meer iets over haar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |