Nou liever niet eigenlijkquote:
quote:Ik heb ze inmiddels uitgezocht. Ik ga ze NU even corrigeren op belichting en zoEr zitten toffe tussen
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2011/en/quote:
Lein krijgt zo een linkje en dan mag ze fijn zelf de foto's plaatsenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd, Lein en Kaas!![]()
En, hele mooie geslaagde foto's van Apollo mogen ook hier wel gepubliceerd worden, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Nieuwe foto van de situationroom van het Witte Huis tijdens de aktie tegen Osama is opgedoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Och wat mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2011/en/
Er staat een kort filmpje met de samenvatting van de etappe een beetje naar onderen op die pagina.
Wat zou het nederlandse leger zijn zonder Struik!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef borisz het volgende:
We hebben vandaag voer gegeten wat mijn broertje wat hij tijdens zijn introductieperiode heeft gegeten. Het is natuurlijk niet echt meer winter maar we hadden zuurkool uit een pakje en boerenkool uit blik
. Was nog best goed te doen
.
P., onwijs bedanktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Lein is voorzien van foto'sNu maar ff geld verdienen
Ach gossie, meissie.quote:
Ywquote:
Hij loopt zo van ons weg. De verte in. Weg, van ons. Weg. Gewoon wegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:52 schreef AnneX het volgende:
Jakkes Lein : Apollo kijkt gewoon droevig.
De laatste in de wei vind ik dan weer levendig en mooie herinnering - lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |