Ja, creatief he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TT gerelateerd aan mijn 298e post in het vorige topic?
Enorm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk: voor mij is het in ieder geval duidelijk dat we versterkingen moeten halen voor volgend seizoen. De selectie komt momenteel veel tekort.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een negativiteit ineens in het afgelopen topic. Afgeven op het hele team, indekken voor een eventueel verlies etc. Hebben jullie er nog wel een beetje zin in?
Dat kan best, er staan nu wel erg veel erg jonge jongens, maar jullie slaan, zoals gewoonlijk, wel weer aardig door hoor. Een uitspraak als 'we hebben verreweg de slechtste selectie van de top 3' vind ik bijvoorbeeld vrij apart. Het afbranden van De Zeeuw is een ander punt: nu speelt hij wat minder, maar lange tijd werd hij gezien als DE speler die er met versnellingen etc. voor zorgde dat ajax ineens weer goed ging voetballen. Zo kun je nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kijk: voor mij is het in ieder geval duidelijk dat we versterkingen moeten halen voor volgend seizoen. De selectie komt momenteel veel tekort.
Oftewel, volgens mij zijn jullie jezelf gewoon vast aan het indekken voor als jullie zondag de derde prijs van het seizoen aan Twente geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat kan best, er staan nu wel erg veel erg jonge jongens, maar jullie slaan, zoals gewoonlijk, wel weer aardig door hoor. Een uitspraak als 'we hebben verreweg de slechtste selectie van de top 3' vind ik bijvoorbeeld vrij apart. Het afbranden van De Zeeuw is een ander punt: nu speelt hij wat minder, maar lange tijd werd hij gezien als DE speler die er met versnellingen etc. voor zorgde dat ajax ineens weer goed ging voetballen. Zo kun je nog wel even doorgaan.
Indekken of realiteitszin?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oftewel, volgens mij zijn jullie jezelf gewoon vast aan het indekken voor als jullie zondag de derde prijs van het seizoen aan Twente geven.
Tja, mogelijk. Als Ajax kampioen wordt met het tussentijdse vetrek van Jol, Urby en vooral Luis dan is dat gewoon een topprestatie, ook al zit er veel mazzel bij. Indien ze geen kampioen worden dan is dat min of meer de normale gang van zaken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oftewel, volgens mij zijn jullie jezelf gewoon vast aan het indekken voor als jullie zondag de derde prijs van het seizoen aan Twente geven.
Bij deze post blijf ik overigens. Ik heb wel vertrouwen in De Zeeuw, maar ook in een Van der Wiel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Morendo het volgende:
Ik vind het lastig wat we, met het oog op volgend seizoen, moeten doen met spelers als Anita, De Zeeuw, Enoh en Ebecilio. Te klein voor het tafellaken maar te groot voor het servet vrees ik. Alhoewel De Zeeuw nog wel krediet heeft voor prestaties in het verleden. Ik denk toch dat het goed zou zijn wanneer er een topper voor op het middenveld kwam. En daarnaast natuurlijk een centrumspits en linksbuiten.
Jij leest niet goed en/of begrijpt me niet. Ik had het niet over het 'weg willen' van deze spelers. Ik denk echter wel dat het middenveld en de aanval momenteel niet optimaal functioneren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
Anita en Enoh kun je aan twijfelen. De Zeeuw zit nu een tijdje niet op z'n topniveau maar was een van de belangrijkste schakels, vd Wiel heeft een terugval, maar zeker gezien z'n leeftijd kan dat gebeuren. Ebecilio is al gewoon nog een talent wat nog stappen moet maken. Als je die 3 weg wilt spoor je gewoon niet.
Dat is wel iets extreem lastigs. Denk maar aan een Wielaert. Echte versterkingen die 25-30 jaar oud zijn heb je bijna niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er moeten gewoon wat ervaren spelers bijgekocht worden, het zijn nu echt alleen maar jonkies. Ik denk dat de meesten het daar toch wel over eens zijn.
Ik had het niet specifiek op jou, meer over een aantal anderen eerder in vorig topic. Voor zover ik dat tenminste gelezen heb, klonk het nogal negatief.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij leest niet goed en/of begrijpt me niet. Ik had het niet over het 'weg willen' van deze spelers. Ik denk echter wel dat het middenveld en de aanval momenteel niet optimaal functioneren.
Eventueel 1 speler verkopen om 2 nieuwe te kopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is wel iets extreem lastigs. Denk maar aan een Wielaert. Echte versterkingen die 25-30 jaar oud zijn heb je bijna niet.
Met een beetje pech begin je volgend seizoen met een slechtere selectie dan waarmee je dit seizoen eindigt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Eventueel 1 speler verkopen om 2 nieuwe te kopen.
Sowieso gaat stekelenburg wel weg, dus daar kun je een linksback voor terughalen. Wielaert kon je natuurlijk vooraf weten dat dat niets ging worden bij ajax. Twente speelt dan al een paar jaar gelijkwaardig, maar is met alles er omheen natuurlijk nog lang geen topclub.
Overigens staan natuurlijk spelers als vertonghen en vd wiel in de interesse van andere clubs, dus als je daar een erg goede prijs voor kunt krijgen is de rest nu loze speculatie.
Ja, maar wie in hemelsnaam? Falcao, Hulk? Yeah, right.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
Sigthorsson moeten jullie overigens niet willen. Hoewel hij vast een stuk beter zal zijn dan Dost (!). Die staat alleen maar de ontwikkeling van de huidige spelers in de weg. Wil je er dan een halen haal dan een type pantelic, van een jaar of 28. Dan maar een keer 5 miljoen neerleggen voor een speler met beperkte restwaarde. Doet Twente met Janko toch ook, al pakt die toevallig iets matig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |