Het punt is dat wij niet echt meer een echte top voetballer hebben. PSV heeft doedelzak en Twente heeft Ruiz, ajax heeft.. ?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Vind onze selectie niet onderdoen voor die van PSV. Van die van Twente ook niet veel maar die hebben net ff 2 speler die t kunnen beslissen.
geld dankzij Suarez.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het punt is dat wij niet echt meer een echte top voetballer hebben. PSV heeft doedelzak en Twente heeft Ruiz, ajax heeft.. ?
In de wedstrijden die hij speelde vond ik hem wel een toevoeging omdat hij voor het doel opdook en bij de spits aansloot iets wat de andere spelers missen (Eriksen begint het te beheersen, maar doet het nog te weinig). Daarbij vind ik hem zeker de kwaliteiten potentieel bezitten om een belangrijke speler te zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De zeeuw?. Heb je het laatste half jaar wel Ajax gekeken?
Het was Suarez, nu .. ja Stekelenburg, maar is geen veldspeler dus heb je voorin niks aanquote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het punt is dat wij niet echt meer een echte top voetballer hebben. PSV heeft doedelzak en Twente heeft Ruiz, ajax heeft.. ?
Ja potentieel, betekend niet dat hij nu het niveau heeft dat Ajax na moet streven.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de wedstrijden die hij speelde vond ik hem wel een toevoeging omdat hij voor het doel opdook en bij de spits aansloot iets wat de andere spelers missen (Eriksen begint het te beheersen, maar doet het nog te weinig). Daarbij vind ik hem zeker de kwaliteiten potentieel bezitten om een belangrijke speler te zijn.
En is tevens debet aan super veel balverlies, dat hij vervolgens niet zelf op wilt knappen en zodoende ontstaat er veel gevaar van de tegenstander. Speelt al een jaar waardeloos met soms een oké-wedstrijd. En het opduiken voor doel is niet zo heel veel waard als je zo waardeloos schiet als hij vaak doet. Ik wist het wel, als ik een eigenschap moest kiezen die onze middenvelders in ieder geval wél moeten hebben. En die heeft De Zeeuw niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de wedstrijden die hij speelde vond ik hem wel een toevoeging omdat hij voor het doel opdook en bij de spits aansloot iets wat de andere spelers missen (Eriksen begint het te beheersen, maar doet het nog te weinig). Daarbij vind ik hem zeker de kwaliteiten potentieel bezitten om een belangrijke speler te zijn.
áls er schermen komen op museum, kun je beter op Museum kijken. Wil je zitten bij de "eckte" Amsterdammers en de wat simpelere zielen moet je naar het leidse, zijn wel kleinere schermen in de cafes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:14 schreef hayder het volgende:
vraagje
waar kan je beste zondag de wedstrijd kijken?
leidse plein of Museumplein
vanaf amsterdam centraal is tram 2 naar leidse plein dat weet ik wel, maar hoe ga je naar Museumplein lopen vanaf cs?
alvast bedankt
Dus moet je een bepaald citaat in verhouding tot de Eredivisie zien. Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:12 schreef glenncorvers het volgende:
Ze zijn op dit moment denk ik wel de beste spelers van de Eredivisie, maar echte topspelers vindt je op dit moment niet in de Eredivisie
Klopt, triest dat hij bij z'n beslissing bleef.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:16 schreef Morendo het volgende:
Iemand Blom gezien bij B&B? Wat een slappe lul.
En nee, geen Stijn.quote:'Ajax geinteresseerd in Zekovic'
Door Champy37, 9 mei 2011 19:49, , Bron: Fotball Direkt |Wed 50 euro gratis op wedstrijden
De 17-jarige Sadmir Zekovic van Malmo FF heeft een positieve rapportage gehad van John Steen Olsen. De Ajax-scout is onder de indruk.
Zondag zag Olsen de aanvaller drie keer scoren in een door het jeugdteam van Malmo FF met 9-1 gewonnen duel. Hij noemde hem een interessante speler. Hij heeft hem wel op een te laag niveau gezien.
Het is een lange voetballer, slungelachtig, maar met een goede techniek.
De technisch directeur van Malmo zegt nog niets officieel te hebben gehoord van Ajax. 'Ik heb officieel nog niets vernomen van Ajax, maar we hebben een fantastische opleiding. De talenten hier hebben een reputatie', zegt Per Ågren.
Ik zou het inderdaad niet erg vinden als we een keer iemand van een jaartje op 22-24 halen die kan voetballen. Het is nu allemaal wel heel erg op jong talent gericht...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:32 schreef Morendo het volgende:
Mooi, maar een keer wat ervaring halen zou ook wel prettig zijn.
Zegt toch weer genoeg. Ik heb het al vaker gezegd, Cruijff was een geweldige voetballer en heeft ongeevenaard veel voetbalverstand, maar het is een vrij verachtelijk mens.quote:Clubicoon Keizer wil niet langer erelid zijn van Ajax
Piet Keizer heeft zijn erelidmaatschap van Ajax per direct opgezegd. De oud-speler van de hoofdstedelingen heeft tegenover de club kenbaar gemaakt 'als gewoon lid' verder te willen gaan. Het lijkt erop dat Keizer hiermee een statement wil maken tegenover Johan Cruijff en de huidige gang van zaken bij Ajax.
Ajax-voorzitter Uri Coronel werd als eerste ingelicht. "Je mag best weten dat ik het buitengewoon betreur, dat zo'n prominente Ajacied geen erelid meer wil zijn", reageert Coronel betreurd. "Ik ben niet op de hoogte gesteld van de reden of redenen, alleen van zijn beslissing. Inhoudelijk heb ik dus ook geen commentaar", liet de voorzitter weten.
Tegenover Voetbal International liet Keizer wel enkele redenen doorschemeren: "De afgelopen periode heb ik enkele teleurstellende ervaringen met de ledenraad gehad. Ze hebben momenteel, met de zoektocht naar nieuwe bestuursleden en commissarissen, meer invloed dan ooit. Maar nog steeds ontbreekt het te veel mensen in de ledenraad aan voetbalkennis", aldus Keizer, die tevens twijfelt aan Johan Cruijff.
"Daarnaast vraag ik me af waar Johan Cruijff precies op uit is met zijn revolutie. Gaat het Johan om de macht of is hij bezig met het clubbelang? Dat laatste zou voorop moeten staan. Tot slot wil ik niet langer in één adem genoemd worden met sommige andere ereleden. Er zitten enkele zeer respectabele mensen tussen, maar van een paar anderen kan ik dat niet zeggen", zo meldde het clubicoon bedaard.
De 67-jarige Keizer speelde liefst vijftien seizoenen voor de Amsterdammers, waarin hij 490 wedstrijden speelde. In totaal scoorde hij 189 doelpunten voor de club en pakte hij driemaal de Europa Cup I met het 'gouden' Ajax.
Ja en Sigthorsson binnenkort.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef Saekerhett het volgende:
Ebecilio, El Hamdaoui, De Zeeuw, Lindenbergh, Perez en nu zeker Schaars.... waarom veranderen we AFC Ajax niet in AFC AZ 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |