Daarom ookquote:
Ach... dat gezeik ook telkens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Baliemedewerker hè? Ik ben dan de persoon aan de andere kant die een cheeseburger zonder kaas bestelt
Ik heb er niet veel van gezien om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
Ik vond JPB wel sympathiek, neemt niet weg dat ie een faal-MP was die vier kabinetten zag stranden natuurlijk
Dan lees je zeer selectief, maar da's mij best hoorquote:
Lol, nee.quote:
Niet mogen is een groot woord. Je bent gewoon een neuroot.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan lees je zeer selectief, maar da's mij best hoor![]()
Als je me niet mag je me niet.. Prima
En jij een narcistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet mogen is een groot woord. Je bent gewoon een neuroot.
Je moet ook niet gaan phpen, als ik een politicus afzeik die jij wil verdedigen moet je mij niet proberen af te zeiken maar met argumenten komen waarom ik er naast zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol, nee.
Ik bedoel meer dit soort gezeik. Jij de boel uitlokken met Rutte afzeiken, ik erop reageren met jou afzeiken.
Ik heb er even geen zin in. Morgenvroeg heb ik een bak of 3 op en dan stroop ik de mouwen weer op.
Helaas kick je daar wel een beetje op.quote:
Zoals ik al zei: narcistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas kick je daar wel een beetje op.
Neuroten loop ik hard bij weg.
Prima. Ik heb er nu even geen zin in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan phpen, als ik een politicus afzeik die jij wil verdedigen moet je mij niet proberen af te zeiken maar met argumenten komen waarom ik er naast zit.
Whatever pays the bills.quote:
Dat is het ook. Ben een beetje duf. Kan niet goed slapen, heb een plaklaag op mijn lijf die ik er eraf wil douchen... maar even geen zin in heb.quote:
Ga je gang hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ben een beetje duf. Kan niet goed slapen, heb een plaklaag op mijn lijf die ik er eraf wil douchen... maar even geen zin in heb.
Dus even roken en fokken.
Wat een luxe. Mijn wekker gaat om 7.00 uur weer en meestal wordt ik zelf al eerder wakker.quote:
Dan pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |