Dan zou je toch zeggen dat er ook nieuwe motoren in komen..quote:De bestaande treinen die Syntus momenteel inzet tussen Zutphen en Hengelo worden grondig opgeknapt waardoor het comfort (kwaliteit van de zitplaatsen en geluidsniveau) wordt verbeterd
Of betere isolatie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 04:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan zou je toch zeggen dat er ook nieuwe motoren in komen..
Geen probleem dat de loc kapot is, hij kan toch nietr langs oisterwijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef greavy het volgende:
Het zit de NS vandaag niet mee..
- Defecte overweg tussen Oisterwijk en Boxtel
- Defecte trein bij Gilze-Rijen, betreft een ICRm-stam, loc is defect
Ik vind het sneuer voor de reizigers, ik moet morgen opnieuw naar Den Bosch voor een afspraak die dinsdag niet doorging ivm storingen etc. en ik hou nu al mijn hart vast (rare uitdrukking trouwens) over het feit dat ik er morgen wel komquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef greavy het volgende:
Het zit de NS vandaag niet mee..
- Defecte overweg tussen Oisterwijk en Boxtel
- Defecte trein bij Gilze-Rijen, betreft een ICRm-stam, loc is defect
Wat suf. Rijwielcombinatieterminal was zeker teveel gevraagd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef Fixers het volgende:
Houten heeft wel een steeds hoger Zulthoven gehalte, de fietsenstalling onder het station heet heel hip 'fietstransferium'
Fietsappel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat suf. Rijwielcombinatieterminal was zeker teveel gevraagd?
Vaak komen vervoerders elkaar nog wel eens te hulp, relatief vaak is een lok van een goederenvervoerder zo voor een defecte reizigerstrein te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef James1988 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk in z'n werk wanneer een baanvak is versperd door bijvoorbeeld een defecte trein? Wiens verantwoordelijk is het dan om het baanvak weer vrij te maken?
Als ie dat bij Dalfsen doet is het wel grappig jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef Yreal het volgende:
Machinist (op vragende toon) : Damens en heren, volgens mij is dit nieuw vennep ofzo?
Dan kunnen we nog de variant Schijnpoort spelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
De machinist had gewoon stoppen op station Achter de Hoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |