Wat suf. Rijwielcombinatieterminal was zeker teveel gevraagd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef Fixers het volgende:
Houten heeft wel een steeds hoger Zulthoven gehalte, de fietsenstalling onder het station heet heel hip 'fietstransferium'
Fietsappel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat suf. Rijwielcombinatieterminal was zeker teveel gevraagd?
Vaak komen vervoerders elkaar nog wel eens te hulp, relatief vaak is een lok van een goederenvervoerder zo voor een defecte reizigerstrein te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef James1988 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk in z'n werk wanneer een baanvak is versperd door bijvoorbeeld een defecte trein? Wiens verantwoordelijk is het dan om het baanvak weer vrij te maken?
Als ie dat bij Dalfsen doet is het wel grappig jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef Yreal het volgende:
Machinist (op vragende toon) : Damens en heren, volgens mij is dit nieuw vennep ofzo?
Dan kunnen we nog de variant Schijnpoort spelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
De machinist had gewoon stoppen op station Achter de Hoven.
Ja, toch? Komt jou die `Arriva-stem´ ook niet `je strot uit´? De manier waarop ze het omroept ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
Of we roepen voor Socios het baantje van treinomroeper in het leven. De hele dag stations omroepen in de treinen
Wat ik nog vervelender vind is: "dmsnhrn .. st... br.. id.. 'dag." Vooral als er wat aan de hand is kun je het nooit verstaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je geluk. Ik begin er echt een hekel aan te krijgen, lol.
je moet proberen je er voor af te sluiten. Dan gaat het iets makkelijkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je geluk. Ik begin er echt een hekel aan te krijgen, lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |